2012. október 16., kedd

Part 52



 Sziasztok kedves olvasók :)
Hát igen, ezek már az utolsó részek, de hát (mindig hangoztatom), hogy egyszer mindennek vége. Ez a rész kicsit...hát,hogy is mondjam? Érdekesre sikeredett :) Ez a legény-leánybúcsú első része volt, a többi majd csak a következő fejezetben lesz, amit próbálok minél előbb hozni. Nem szeretnék sokat késni a részekkel, le szeretném bonyolítani őket minél hamarabb.
Előre is elnézést kérek azoktól, akik az alkoholizálás ellen vannak, de ez csak az én beteg agyam szüleménye :D A való életben ilyen soha nem fordulna elő....legalábbis remélem :D
Na, de nem untatlak titeket, olvassátok el és légyszi DOBJATOK PÁR KOMIT, hiszen ezek már az utolsó részek és többször már nem lesz alkalmatok itt véleményt nyilvánítani! Előre is köszönöm :)
Remélem tetszeni fog, de ha mégse, hát így jártál :D Nem ám, ha tényleg nem tetszik, akkor bocsi, mert valamit nagyon elrontottam :)
Még 1x köszi:D

Üdv.:          Szandee ×   

 

Mindnyájan izgatottak voltunk az este miatt, de mindenki közül Harry és Louis vitték a prímet. Szerintem sokkal jobban izgultak ők,mint mi ketten Zaynnel együttvéve. Egy másodpercre sem hagyták volna el egymás közelségét, mindenhova együtt mentek. Szerintem készülnek valami disznóságra. Ezt nem abból szűrtem le,hogy a hátam mögött összesúgtak, á, abszolút nem. Mindenki tök nyugodt volt, sőt Niall a biztonság kedvéért befalt 4 tányér sajtos makarónit, biztos ami biztos. Liam és Zayn csendben ültek a másik szobában a srácokkal egyetemben. Még csak fél 7 van, de már agyban az éjszakára készülnek. Én teljes mértékben megbízom Zaynben,tudom,hogy nem fog hülyeséget csinálni, főleg nem az esküvőnk előtt 1 nappal. Remélem ,hogy azért nem elevenítik meg a Másnaposok c. filmet, (ami mellesleg a kedvenc filmem), habár kitudja, mert a délután nagyon be voltak húzódva a pasi-szobába,de nem feltétlenül a filmet nézték, vagyis nem tudom. A pasi agy számomra egy megérthetetlen dolog. Még ránk, nőkre mondják,hogy nem értik a logikánkat, hát ebben az esetben én ugyanezt mondanám el a másik szobában lévő hímnemű, eléggé felizgult egyedeinkről. Így igaz, a srácok már nem bírnak magukkal. Olyanok,mint egy ovis kisgyerek, akiért késve érkezett az anyukája. Legfőképp Fernando és Niall. Ők ketten várják a legjobban a dolgot, persze Louis és Harry után. Liam és Zayn teljesen higgadtan, nyugodtan ülnek a kanapén és elmélyülnek a saját gondolatvilágukban.
Nálunk, csajoknál teljesen más a helyzet. Mi mindent előre megbeszélünk és megvitatjuk az este kérdéses momentumait. Gondolok itt a ruhaválasztásra. Női szemmel ez volt a legnehezebb dolog. Szerencsére az esküvői ruhám és a koszorúslány ruhák már rég el lettek intézve, szóval ez a gond már letudva. Mellesleg megjegyzem,hogy természetesen Eleanor és Danielle lesznek a koszorúslányaim. Szívem szerint Nicole-t is hívtam volna magammal, fel is tettem neki a kérdést, de ő inkább tartózkodott, szerinte a legjobb barátnőket kell először szerződtetni, majd csak utána következnek az újoncok. Mondjuk ebben van némi igazság, sőt úgy van minden, ahogy Nicole azt szépen elszavalta.
Anyáékat és a többi meghívott vendéget a szobánk közelébe sem engedtük, nem szerettük volna,ha a szülők beleszólnak a dolgokba, ma a magunk urai leszünk. Ezt lehet szó szerint is érteni. Zayn családja és testvérei is a szállodában tartózkodnak, de úgy beszéltük meg,hogy az esküvőig nem találkozunk senkivel, csak a haverokkal, azaz Niall,Liam,Harry,Louis,Danielle,Eleanor,Nicole és Fernando. Még Pault nem visszük magunkkal, taxival megyünk,amint mondtam, a város 2 különböző, legmesszebbi pontjára. Nem mondom, ügyesen kitervelték a srácok, de szerintem így lesz a legjobb. Annak meg végképp örülök,hogy levették a vállunkról a szervezés terhét, mondhatni úgy is,hogy a sült galamb a szánkba repült. (Itt hivatalosan is elnézést kérek Kevintől! Kevin the pigeon! Forever! )

Végül mindenkinek sikerült ruhát találnia és a srácok is készen állnak, mehet a menet. A két szoba közti kis helyiségbe tömörültünk, pont úgy,mint anno az osztálykirándulásokon. Látnotok kellett volna, a srácok flegma arckifejezéssel a nyakkendőjüket illetve a csokornyakkendőjüket igazgatták. Még most sem értem,hogy miért szmokingban mennek el szórakozni, de ha jobban belegondolok, nem biztos,hogy akarom tudni. Mi lányok, szimpla koktélruhába bújtunk, nem vittük túlzásba a dolgokat.
- Csinik vagytok csajok! –Niall volt az első aki megdicsért mindnyájunkat, majd utána következtek a többiek.
- Ahogy mondod. Nagyon dögösek vagytok! –Fernando követte a sort. Jellemző, a két szingli. Mi, párkapcsolatban élő emberek, mi mindnyájan megtaláltuk a párunkat, majd elköszöntünk a szívünk választottjától.  A szemem sarkából Niallt és Fernandot figyeltem, ahogyan egymás nyakába borulnak és elkezdenek ölelkezni:
- Szeretlek tesó!
- Én is szeretlek haver. –ezt a jelenetet le kellett volna fotózni, annyira vicces volt. Mindenki hangos röhögésbe kezdett, majd végérvényesen elbúcsúztunk a szeretteinktől.
Már indultunk volna az ajtó felé (mivel nekünk egy fél órával hamarabb kezdődik a buli), mikor Zayn megragadta a kezemet és visszarántott.
- De aztán óvatosan ám! Fernandonak meg van Chris száma, úgyhogy csak okosan! Ja, és kerüljétek a Flamingo és a Koval utcákat!
- Nyugi vigyázni fogunk Chrisszel ,nem fogjuk hagyni,hogy elcsavarja a fejünket.  Ja és messziről elkerüljük azokat az utcákat. Ezentúl is Nyugodj Békében Tupac!
- Katy, mennünk kell. Már megjött a taxi. –Nicole kiáltott hangosan a folyosó végéről. Muszáj volt elindulnom a lányok után, nem szerettem volna lekésni a saját leánybúcsúmat.
Amint kiléptem az ajtón, hangos éljenezést és hurrázást hallottam a srácok részéről. Nem hagyhattam ki, gyorsan visszaléptem és ahogyan betettem a lábamat a küszöbön,mindenki csendben maradt. Utána szó nélkül ismét becsuktam magam után az ajtót, majd végérvényesen elindultam a csajok után.

|Figyelem! Ezt a blogot nem szoktam 2 szemszögből írni, csupán Katy szemszögéből. Most megszakítom ezt a szokásomat, mivel a jelenlegi helyzetet csak így lehet megoldani.  :) –a szerk. |

---Zayn szemszöge---

A szépséges menyasszonyom és a barátai végre elhúztak, így miénk a pálya. Remélem,hogy nem fognak semmi hülyeséget csinálni, habár teljes mértékben megbízom Katyben. Talán neki kellene aggódnia miattam, ugyanis ma jól felöntünk a garatra, nem törődve azzal,hogy holnap lesz az esküvő. Brunonak van egy titkos ellenszere másnaposság ellen, szóval ez megoldva. Már csak ezeket a kibaszottul kényelmetlen szmokingokat kell levennünk. Vicces,hogy a csajok bevették,hogy valami előkelő helyre megyünk. Hát ez nem így lesz, ugyanis itt maradunk a szállodában és itt fogunk piálni a teraszon, azaz a legfelső emeleten.
- Öcsém, már azt hittem sosem mennek el. –Liam haverom gyorsan lekapta magáról a szmokingot, ami alatt egy fürdőgatya rejtőzött. De nem csak Liamnek, hanem mindenkinek. Ez volt az elterelő hadművelet, így nem fognak sejteni semmit. Fordított logika, ilyen nem csak a nőknél van. Őszintén szólva az egész Fernando ötlete volt, mi meg jóhiszeműen belementünk.
Mindenki egy fürdőgatyára vetkőzött, majd mint valami őrültek, félmeztelenül kirohantunk a folyosón, majd lifttel fel a teraszra, amit Bruno kivételesen nekünk bérelt ki. Szerintem már ott vár minket fűszoknyában és gitárral a kezében. Persze a rokonokról is gondoskodni kellett,hogy ők sem sejtsenek meg semmit, szóval míg ők a hallban vacsoráznak, mi a legfelső emeleten kipróbáljuk az élet örömeit.
- El sem hiszem,hogy a családtagjaink lent,mi meg fent. Kész röhej. Azt hitték,hogy valami úrivacsorára megyünk, miközben itt vagyunk fent és jól bebaszunk! –szólalt fel Niall a liftben. Kicsit érdekes helyzet volt,6 fürdőgatyás pasi a liftben? Kicsit vicces helyzet volt.
Végül aztán felértünk a teraszra, ahol Bruno vigyorogva ült egy gumifotelban a medencében ringatózva egy Jägermeister társaságában.
- Ez ám az élet! –mondtam a vigyorgó haverunknak, majd egyből belevetettem magam a medencébe, persze úgy,hogy a hawaii ficsúr ott a gumifotellal fel ne dőljön,hiszen egy egész üveg Jäger volt a kezében és ahogy a mondás is szól: „Vigyázz a gumifoteles énekesekre Jäger-el a kezükben” –mondjuk ezt én találtam ki az ugrás közben, de nem lényeg.
A többiek is követték a példámat, mindenki dobott egy seggest vagy egy fejest a kellemesen langyos vízbe.  Mindnyájan odaúsztunk a gumifoteles napszemüveges csávó köré, gyorsan kikaptam azt a „csodát” a kezéből, majd úgy ahogy van, felborítottuk a hawaiit a fotellal együtt.
- Köszi srácok! –amikor Bruno feljött a víz alól nem volt dühös, habár nem is lehetett volna oka rá, ugyanis csak hülyéskedtünk. Ez egy enyhe bemelegítés volt az estébe.
- Srácok, igyunk! –Harold volt az első, aki a piát kikapta a kezemből, majd a medence széléhez evickélt, ahol kis poharak voltak előkészítve a számunkra. Mindenki körém gyülekezett,hiszen úgymond én voltam az ünnepelt.
- Bruno, először is elnézés,hogy nem köszöntünk:szia. –Louis belekezdett a mondanivalójába, majd Niall barátunk folytatta.
- Igyunk az ifjú párra, vagy,hogy legyen olyan édes és zamatos az életetek,mint ez a 56 gyógynövényből álló csoda. –Fernando tósztja egész klassz lett, megköszöntem a szép szavakat, összekoccintottunk, majd jól a pohár fenekére néztünk!
Mindenki jóízűen elégedett volt a finomsággal, pont olyan hangokat adtunk ki, mint a Fanta reklámban a csávó: Inni Fanta, élni Bamboocha. Na jó, mi azért nem mentünk el ilyen messzire,hogy ismeretlen szavakat használjunk, de 1 pohár után még nem is vártunk ilyet.

Hirtelen megjelent 3 pincér csaj, nem mondom jófélék, főleg az a vörös. Szívesen elvinném egy körre, ha nem holnap lenne az esküvőm. Mégis mi a francokat beszélek én? Barátnőm van, akit szeretek…de talán nem olyan nagy bűn az,hogy kerek seggeket stírölünk a medencéből. Végül is csak az szemünk a bűnös,mi nem vagyunk azok.
- Odass, micsoda kebel-kavalkád! –Niall és Fernando a nyálukat csorgatva álltak a medencében (egy helyben), és figyelték a 3 pincér csajt, akik szerintem valami egzotikus országból érkeztek, mert nem néztek ki falfehér londoninak.
- Nagyon csipázom a kiscsajokat, de ők hogy kerültek ide? Na, nem mintha bajom lenne velük. –próbáltam udvariasan rátapintani a lényegre,de véleményem szerint valaki ideszervezte őket.
- Én voltam, ők az ismerőseim. –mondta Bruno, aki a medence falának volt nekidőlve és éppen Liammel beszélgetett.
- Köszi haver, Isten vagy!
- Tudom! –a szerénynek mondható Bruno Marstól egy nem éppen szerény választ kaptam, amihez persze semmi ellenvetésem.
- Na kanos-man-ok, legurítunk még egy kupicával? –ismét Harry tette fel a kérdést, persze kaptunk rajta, de most már a pincér lányok öntötték nekünk a jóféle dolgokat.

|Fél óra múlva…|

- Hozzad már Hazza! –Louis a medence szélén ülve utasította Harryt,hogy hozzon egy adaggal abból az orosz vodkából. Ismét mindenki körbekóstolta a már sokadik fajta nyalánkságot. Ez az orosz vodka alaposan fejbevágott, azt sem tudom már,hogy fiú vagyok-e vagy lány. Minden testrészem szó szerint zsibbadt és a csajokat is már halványabban látom, egyszerűbbre fogva a szót marhára bebasztunk e fél óra alatt. De csak most jött az igazi bemelegítés, Niall a felfújható gumi-delfinnel érdekes mozdulatokat lejtett, de már nem láttam pontosan, csak annyit hallottam,hogy Louis és Bruno hangosan üvöltenek:
- Nyomjad neki! Mutasd meg,hogy ki a király! –Lou és Peter, vagy Bruno szavaira lettem figyelmes, majd Niall hangos nyögéseire.
- Ez az bébi, csináld! –most komolyan Niall egy delfinnel hál? Ezek szerint igen, bár a látásom már teljesen homályos volt és csak hangokat hallottam, de véleményem szerint azt csinálja.
Hirtelen azon kaptam magam,hogy még egy Jäger-t legurítottam, de onnan semmi. Se kép, se hang. A srácokat még egy pillanatig láttam meg hallottam is, ahogyan hangosan vihorásznak, megjegyzem velem együtt, de onnan semmi.

Pár óra múlva egy idegen helyen ébredtem. A fejem elmondhatatlanul fájt és még hányingerem is volt. A szemeim teljesen leragadtak,mintha pillanatragasztóval lettek volna összeragasztva a szempilláim. Végül aztán nagy nehezen kinyitottam mind a két, piától kábult szememet, majd felismertem a helyet,ahova kerültem. Egy Bowling pálya kellős közepén voltam. Emberek sehol, csak az én „Van itt valaki?” –kiáltásaim visszhangzottak a hatalmas teremben. Végül aztán egy középkorú figura jelent meg takarító cuccokat tolva valami talicska-szerű valamin.
- Jó napot uram, nem tudja véletlenül,hogy hol vagyok?
- Már este van  fiam, el vagy tévedve. Nem emlékszel? Ide jöttél az 6 barátoddal együtt, majd ők valahogy felszívódtak. Valami legénybúcsúról beszéltek, de aztán mind a 6 felszívódott. –a bajszos úr szavai hallatán kis félelem fogott el. Ugye nem? Kérlek Istenem,mond,hogy nem követtünk el hülyeséget!
- Nem tudja hova mentek?
- Nem én. Meg amúgy is már bezárt a pálya, szóval neked is el kéne menned.
Nagy nehezen felálltam, de észrevettem,hogy nincs rajtam ing. Mi a fene? Mielőtt megkérdezhettem volna az úrtól,hogy mégis mi akar ez lenni, menten felszívódott. Ez az a tipikus emberi mentalitás. Ha segítség kell, mindenki eltűnik.
Kisétáltam a Bowling-pályáról, majd egyenesen ki az épületből. Las Vegas fényei irritálóan villódzottak előttem, sőt olyan volt, mintha minden egyes Hupikék Törpnek lenne a fején egy bányász-sisak. Persze a duplája,mert mindenből kettőt láttam.
Elkezdtem a zsebeimben kotorászni, szerencsémre a telefonom meg volt és teljesen fel volt töltve. Az első ember akit felhívtam az Bruno volt, mivel ő ivott a legkevesebbet közülünk. Megvártam míg párat csörög, de semmi. Nem veszi fel. Remek. Itt állok egy szál farmerben, ami mellesleg nem tudom hogy került rám,mivel mi a srácokkal fürdőgatyában voltunk, de ha jobban belegondolok, nem is nagyon akarom tudni. Csak egy valamit akarok, megtudni,hogy hol vagyok és megkeresni a srácokat.

Elindultam az út mentén, de senki sem figyelt fel rám, gondolom itt ez mindennapos dolog, hogy a pasik félmeztelenül róják a várost. Bementem a legelső kocsmába a pulthoz, majd megkérdeztem,hogy hol is vagyok pontosan. A nő valami érdekes utcanevet mondott, amivel nem jutottam előrébb. Kétségbeesettségemben körbenéztem a kocsmában, majd akaratomon kívül is megpillantottam Fernando-t és Bruno-t. Ők felöltözve ültek az asztalnál, de megjegyzem,hogy Fernando a falnak volt dőlve és be volt csukva a szeme. Gyorsan odarohantam hozzájuk, s amint megláttak, mentem felcsillant a szemük.
- Hát ti mit kerestek itt? –kérdeztem a két sráctól.
- Zayn, őszintén mondom,hogy fogalmam sincs. –Bruno komoly arccal, de annál csillogóbb szemekkel figyelt, miközben Fernandora mutatott, aki teljesen ki volt dőlve.
- Amúgy te hogy kerülsz ide?
- Ugyanúgy,ahogy te. Fogalmam sincs. Egy Bowling pálya közepén ébredtem. Ennyit tudok.
- Az még jó, mi egy sztriptízbárban ébredtünk ezzel a piálógéppel.
- Ó szegények.
- Mi lett a pólóddal?
- Nem tudom, de nem szeretném megtudni. Amúgy viccesen néz ki az a karmolás a nyakadon.
- Haha, nagyon vicces. Nem tudom,hogy ki csinálta és azt sem tudom,hogy hogy került ide. Semmit sem tudok.
- Nyugi, majd minden meglesz, csak meg kell keresnünk a srácokat.
- Szerintem menjünk vissza a szállodába, szerintem ott lesznek. –Bruno tanácsát jónak véltem, csak egy bibi volt.
- Hol van a szálloda?

|A következő részben kiderül,hogy hol vannak a többiek és Katy leánybúcsúját is leírom. Ebbe a részbe csak ennyi fért bele. |

16 megjegyzés:

  1. wáááááo..marha jó lett:) tök jól leírtad az egész búcúst..és nagyon sajnálom h vége a történetnek hamarosan, azért izgatottan vároma részeket:DDD

    VálaszTörlés
  2. aztaaaaa......nagyon jóó lett:) kiváncsi vok h hol vannak a többiek na meg Katy leánybúcsújára is :)Annyira sajnálom h vége lesz:((( <3

    VálaszTörlés
  3. Remélem Zayn nem csinált semmi hülyeséget, ahogy Katy sem. Talán a lányok nem lesznek annyira berúgva, mint a fiúk.:D Kíváncsian várom a kövekező részt.:)

    VálaszTörlés
  4. ezek aztán szépen berúgtak:) Kíváncsi vagyok a végkifejletre! :D

    VálaszTörlés
  5. én is google chrome-t használok, de nem megy, nem baj, tudd h rendszeres olvasó vok, csak telóról olvasok ezért nem mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sajnálom,hogy nem indul el, amúgy jelenleg ott nekem sem megy -.-'
      Kösziii :D

      Törlés
  6. Hát szia vagyis sziasztok rohat jó lett ez a rész is!!!!!! S kíváncsi vagyok ki karmolta meg Zaynt és pontosan miközben került az oda......Már várom Katy leánybúcsúját léci siess a kövivel!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :D
      Nem Zayn nyakát karmolták meg,hanem Brunoét :))

      Törlés
    2. uh de cink na de ez az én formám nem jó egyszerre olvasni is meg kémiára tanulni bocsi nagyon szétszórt voltam !!!!!

      Törlés
  7. Szandee!!!Húhh nagyon kemény lett ez a rész, ez lett a kedvencem♥♥♥♥
    Rendes szakadtam rajta...:DDDD Másnaposok 3♥♥♥
    Már csak arra lennék kíváncsi mi lehetett a lánybúcsún..♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett. :D Ez a Niall-os rész.. :'D Nagyon ügyesen tudsz írni! :))

    VálaszTörlés
  9. szia!nagyon jó lett ez a rész is mint a többi.De most komolyan ezeket a poénokat honnan veszed?Mert baromi jók.Kíváncsi vagyok mi lesz a leénybúcsún.hamar kövit
    Üdv:lexi

    VálaszTörlés