2012. október 13., szombat

Part 51



Sziasztok :) Ez egy picit rövidre sikerült, de remélem,hogy tetszeni fog. Mellesleg annyit elárulok,hogy a következő részekben alaposan felpörögnek az események és olyan "meglepetésre" is számíthattok, amire nem is gondoltatok volna. Vagy lehet,hogy igen, ez most nem lényeg. A lényeg az,hogy olvassátok el és dobjatok 1-2 komit is :) Előre is köszönöm a kedves vagy akár kevésbé kedves szavakat is :)

Adíos Amigos :DD 
                                             Szandee × 

- Semmi olyan, Bruno hozzánk jön, már le van fixálva. Hozzátok valaki mást „rendeltünk”. –na most alaposan megmozgatta a fantáziámat. A fejemben lévő képeskönyvben lapozgattam,hogy ki lehet az a valaki, akit Dan és El „leszerződtetett” a random leánybúcsúmra. Vajon ki lehet az?
- Mégis kit szerződtettetek le? Ugye nem Justin Bieber az! Remélem nem!
- Nem, nem ő az. Valaki egészen más. –mondta Fernando, mire én megkönnyebbültem. Nem titok,hogy Bieber nem tartozik a kedvenceim közé, de ez most mellékes. Most azt kell kiszednem belőlük,hogy ki lehet az a rejtélyes idegen, akit a leánybúcsúmra rendeztek.
- Akkor ki az? Mondjátok már el! Most!
- Ha ennyire tudni akarod Chris Brown-al fogtok bulizni aznap este.  –Fernando ezt úgy,mondta,mintha azt mondta volna,hogy ma kedd van.
- Hogy micsoda? Azzal a Chris Brown-al?
- Miért ismersz más Christ Brown-t is? –Fernando próbált viccesnek tűnni, de e helyzetben képtelen voltam nevetni a poénján.
- Úristen srácok! Köszi szépen! –hirtelen mind a kettő nyakába borultam és nem győztem megköszönni az ajándékot.
- Sokba fog ez még kerülni neked. –a nagy ölelkezés után Zayn halkan a fülembe súgta, de tudtam mire érti.
- Majd visszafizetem, ne aggódj. –amíg én Zaynnel kommunikáltam, Fernando olyan WTF? nézéssel bámult minket.
- Ne itt előttem légyszi! Legalább várjátok meg míg kimegyek! –mind a hárman erre elkezdtünk nevetgélni, mint a hülyegyerekek.
- Nem is félted a menyasszonyodat? Ott leszünk ketten egy szobába egy irtó dögös pasival...
- Nem féltelek,hiszen tudom,hogy Chris nem az eseted. Még egyszer régen mondtad nekem. –erre én csendben magam elé néztem, ezzel azt jelezvén,hogy akkor hazudtam. Chris Brown igen is az esetem. Szerintem nagyon szexi pasi és nagyon tetszenek a tetkói. Úgy látszik,hogy én a jó hangú tetkós csávókra bukom.
- Ajjaj! Mondtam,hogy Rihannát kellett volna. –a mindent tudó spanyol macsó felszólalt.
- Rihannát? Erről nem is szóltatok! Rihanna is jött volna?
- Kettejüket szavaztuk meg legtöbben, de Chris 1-el több szavazatot kapott, így hát ő jön. -mondjuk ez logikus.
- Értem. Nem is baj, egy leánybúcsúra úgyis egy jóképű, szexi pasi kell.
- Ha jóképű pasit akarsz, én szívesen elmegyek. –Fernando új oldala most már nem csak dumagép,hanem perverz. 
- Ha szexit akarsz, akkor meg itt vagyok én. Mellesleg jóképű is. -már nem is szólok semmit. Ez a vérükben van.
- Köszi,elég nesz nekünk, azaz nekem Chris is. Jól elleszünk vele, az tuti. Amúgy még meg sem kérdeztem. A legénybúcsúra milyen csajokat hívtok és egyáltalán hol lesz? Egyáltalán mi hol leszünk?
- Ezt nem szabadna elmondanom, mert akkor Eleanor megöl, de úgysem hagynál békén, szóval elmondom. Minden Las Vegasban lesz. A legénybúcsú, a leánybúcsú és az esküvő is.  Elég nagy ceremóniát rendeztek a csajok, szóval nagy lesz a felhajtás. Amúgy meg a mi legénybúcsúnkról semmit sem tudnak a csajok, mivel nem mondtuk el nekik, így neked se mondom el.
Nem tudtam feldolgozni a hirtelen jött információ áradatot, így egy pár másodpercig csendben voltam, meg úgy utána is. Nem szerettem volna kérdezősködni a legénybúcsú után, nekem ott lesz Chris és a csajok.
- Nem kell elmondanod semmit, csak annyit mondj el,hogy a csaj akit hívtatok kinek az ötlete volt?
- Nem hívtunk csajt, ez egy pasis buli lesz. Vegas…mi jut erről az eszedbe?
- Az,hogy 4 jóbarát elindult bulizni Vegasba és annyira be voltak nyomva,hogy a vőlegényt elhagyták. Ugye nem akarjátok eljátszani a filmet?
- Nem szándékunk. Ugye Zayn?
- Igen. Csak egy baráti összejövetel lesz pár üveg sörrel és ennyi. Nem visszük túlzásba,hiszen másnap lesz az esküvőnk. –na jó. Betelt a pohár. Hogy lehetek ennyire hülye,hogy a saját esküvőmről nem tudok semmit? Nagyra értékelem,hogy megkönnyítik a dolgunkat és nem kell magunknak megszervezni, de akkor is. Egyáltalán jó,hogy előre szóltak, mert én még azt is kinézném a drága bulimániás barátaimból,hogy aznap szólnak. Na jó, ez durva lenne, de akkor is. Nem baj, fátylat rá, én szeretem mindegyikőjüket minden hibájukkal és mániájukkal együtt.


Túléltük a vérfagyasztó, vacogtató telet és logikám szerint most a tavasz következik. Következik? Hiszen már tavasz van! Pontosabban április 22-e van. Holnap lesz a leánybúcsú és holnapután pedig következik a nagy nap.
Az egész rokonság és mi is sikeresen Vegasba értünk, majd elfoglaltuk a luxus lakosztályunkat. A jó szokásunkhoz hűen mi, fiatalok egy lakosztályt kaptunk. A helyzetet úgy kell elképzelni,hogy mindenki a kanapén ülve a hatalmas 3D-s tévét bámulja, amiben éppen a Spongyabob kockanadrág mesefilm megy. Hiába, még így az esküvőm előtt pár nappal is előtör belőlem a gyermeteg énem. A srácok szülei, Dan , El és Nicole szülei, az én szüleim, Fernando szülei és még néhány ismerős a legalsó emeleten vannak, míg mi a legfelsőn. Jellemző. Minél messzebb a szülőktől. Egyedül Paul volt a mi emeletünkön a családjával. Azt mondta ha baj van, őt nyugodtan hívhatjuk.

Ne szaladjunk ennyire előre, azért télen is történt egy s más. Harry hivatalosan is összejött Nicole-val, a Danielle-Liam és a Louis-Eleanor csapatok még mindig egyben van, szóval minden rendben. 2 srác maradt barátnő nélkül, név szerint Niall és Fernando. Azt tervezik,hogy ők ketten lesznek a holnapi pasis buli fénypontjai és,hogy holnap ők fognak a legjobban kirúgni a hámból.  Mondjuk ezt kinézem mind a kettőből.
Komolyabb dolog nem is nagyon történt a télen, csupán 8 díjat tudhatnak magukénak a srácok, semmi extra. Megjegyzem, 8 különböző díjat.  Az új albumuk a slágerlisták élén, szóval rendesen vágtat a szekér.
Azóta Zayn egy új szív alakú tetkóval gazdagodott, amit a csuklójára varratott, pont oda, ahol nekem van a Zayn felirat. Amúgy az esküvő után szeretnék még egy tetkót a bokámra, de még nem döntöttem el,hogy milyet.
Szóval CSAK ennyi minden történt pár hónap alatt, semmi extra.

Éjjel van. Mindenki alszik, de titkon be vagyunk zsongva a holnapi nap miatt. Hiába nem tudom álomra hajtani a fejem, muszáj lesz aludnom,különben nem fogom bírni az iramot Chrisszel.  Kicsit azon is parázok,hogy Nicole hogyan fogja magát érezni velünk, tudom,hogy már volt közös bulink, de ilyen intenzív és közeli még nem. Habár ahogy őt ismerem tuti feltalálja magát. Nagyon talpraesett lány, nem kell félteni őt. Plusz pont,hogy szeret beszélni és nagyon kedves. Nemhiába szeretett bele Harry. Ők ketten nagyon is összeillenek. Már csak Niallnek és Fernandónak kellene valahonnan leakasztani 1-1 csajt. Na,nem szó szerint értem. Mindegy is, nem töröm tovább magam, megpróbálok egy kicsit aludni.

Az alvás kényszerítése nem sikerült. Pontosabban semmi esélye sem volt annak,hogy elaludjak. Elkeverték a szobákat és 2 ággyal kevesebbet kaptunk, így kénytelenek voltunk osztozni a helyen. Én Zaynnel és Niallel aludtam egy ágyban. Tudom, elég furcsán hangzik, de még megélni milyen furcsa volt. Zayn felé voltam fordulva, majd átöleltem őt. Niall mélyen aludt, csak a szuszogását lehetett hallani…egy ideig. Niall megfogta a derekamat és magához húzott, majd elkezdte mondani: Mama hambriento! Mama Hambriento! –ez spanyolul annyit tesz,hogy éhes.
Hiába keltegettek,hogy hagyja abba, csak nem hagyta abba, sőt még jobban rátett.
- Mama! Hambriento! David Villa! Puyol! Fabregas! –na jó. Nem csak én, mindenki dőlt a röhögéstől. Azt tudjuk,hogy Niall beszél spanyolul, de azt senki sem gondolta volna,hogy álmában is. Ez is egy újdonság.
- Niall! Pofa be! Aludni szeretnék! –Harry hangosan suttogva (mert lehet ilyet) odaszólt az alvó ír emberkénknek, de semmi hatása nem volt. Olyan szinten mély álomba szenderült,hogy senki sem tudta felébreszteni.
De ez még semmi sem volt Nicole és Danielle szerenádjához képest! Amíg Nicole horkolt, addig Danielle röfögve horkolt. Komolyan mondom, még sosem hallottam őket így horkolni. Általában Niall vagy Zayn szokott horkolni, de lány a bandából még sosem űzte ezt a hobbit. Habár kitudja, lehet,hogy én is horkolok álmomban csak nem tudok róla. Mondjuk erre kevés az esély, mert én felkelnék még a saját horkolásomra is.
Nicole és Dan,mint egy szimfonikus zenekar, úgy nyomták ketten. Mindenki a földön fetrengett a röhögéstől, de az volt a pláne,hogy a 2 személyes zenekar muzsikájára Niall elkezdett „Mama hambriento”-zni és közben sorolta a spanyol válogatott tagjait. A 3 tagból egyik sem kelt fel az irdatlan nagy röhögésünkre. Legjobban Zayn röhögött, pont mellette, amitől rám is rám jött a kacaghatnék.  Végül aztán már odáig fajultak a dolgok,hogy mind a hárman felébredtek a hahotánkra.
- Haver, te spanyolul beszélsz álmodban? –Zayn megkérdezte Niallt, aki majdnem mellette feküdt, persze ebből nem láttam semmit, mivel sötét volt, csupán a hangokat hallottam.
- Mi? Még nem is aludtam! –mondta ezt álmoskás hangon, pont mint aki most kelt fel az álmából. A lényeg az,hogy ez így is volt. De több se kellett, Niall felszólalásán még jobban elkezdtünk röhögni, sőt Harry ordibálta,hogy Meghalok!Meghalok!-annyira röhögött.  Liam és Louis már nem bírta az iramot, és már a hasizmuk sem bírta, a hahotázás átment szaggatott cincogássá. Szó szerint olyan volt, mintha egy többszemélyes egércsorda rohamozta volna meg a lakosztályunkat, akiknek Niall kajájára fáj a foguk.
Mindenki röhögött,mint a vadállat, már a szomszédból Paul felesége is átjött,hogy legyünk csendben,hiszen aludni szeretnének. Ámbár Eleanor és Louis közösen elmesélték neki a sztorit, majd ő is elkezdett hangosan nevetni. Ennyit erről.

Végül aztán egy jó háromnegyed óra éjszakai mulatozás után sikerült elaludnunk. Már mindenki elfáradt a kacarászásban, így hát muszáj volt meghozni eme nehéz döntést és a szórakozás helyett az alvást választani.  A tömeg végérvényesen álomra hajtotta a fejét velem az élen. Az elsők között voltam az alvók névsorában.

A fél átaludt éjszaka után mégis könnyen, fitten kelt fel mindenki.  Mire felkeltem, a fürdőszoba már foglalt volt, így várnom kellett egy kicsit a készülődéssel. Ma van a buli napja, azaz ma van a leánybúcsú és a legénybúcsú. A fiúk úgy szervezték,hogy mi,lányok és ők, a srácok a város 2 legmesszebbi pontján legyünk. Jellemző, száz százalékos pasi gondolkodás: minél távolabb van a nő, annál jobb. Mondjuk én, vagy mi sem szerettük volna,hogy a pasik ott lihegjenek mellettünk, miközben mi Chrisszel mulatjuk az időt. Ez az utolsó este,mikor kitombolhatom magam anélkül,hogy lelkiismeretfurdalásom lenne.
Az egész délelőtt és a délutánunk készülődéssel telt. A srácok megbeszélték,hogy a móka kedvéért szmokingban fognak bulizni. Mi nem mentünk ilyen messzire, maradtunk az egyszerű cuccoknál. Már nagyon kíváncsi vagyok,hogy milyen lehet Chrisszel beszélgetni. Még sosem beszéltem világsztárral. Na ezt még én sem gondolhatom komolyan, jó vicc lenne. Na szóval odaálltam Fernando elé aki a kanapén ült egy fehér trikóban és egy farmerban 2 egyforma szmoking mellett. A helyzetet felismervén szerintem most azon tanakodik,hogy melyiket vegye fel. Leültem mellé, mert kíváncsi voltam a kulisszatitkokra.
- Nem tudsz választani? –mindjárt a közepébe csaptam.
- Sajnos nem. Szerinted melyik a jobb?
- Elárulom neked,hogy mind a kettő egyforma. A szabása, a színe, sőt még a márkája is. Felesleges ezen gondolkodnod.
- Tényleg? Köszi a segítséget! –erre megfogta a jobb oldalán lévő szmokingot.
- Amúgy hogyan tudtad elintézni,hogy Chris Brown ott legyen a partimon? Komolyan kérdem és ne halandzsázz!
- Hát ez elég hosszú és bonyolult sztori, de rövidre fogva annyiról van szó,hogy én ismerem Chris-t, személyesen is és tartozik nekem. Anno csináltam neki egy szívességet és így viszonozza.
- Értem. Most már minden világos. Csak tudni szerettem volna,hogy mihez tartsam magam.
- Hát Christől messze, mert Zayn kinyír engem, ugyanis az én ötletem volt, én voltam az ötlet megálmodója. Szóval csak ésszel, ha nem akarod elveszíteni a legjobb barátodat!
- Nyugi,nem fogok hülyeséget csinálni! Amúgy meg hol van Zayn?
- Zaynt a hall-ban van. El kell intéznie egypár dolgot, de mindjárt jön.
- Oké. Megvárom. De ha már ti tudjátok,hogy mi mit fogunk csinálni a leánybúcsún, mi miért nem tudhatjuk,hogy mi lesz nálatok? Úgyis tudom,hogy egy sztriptíz bárba mentek! Felesleges letagadni.
- Mi nem egy sztriptíz bárba megyünk, ebben tévedsz. Mi elegánsabb helyre megyünk,ami mellesleg nem kaszinó lesz. Mi a felsőbb osztályokon mozgunk!
- Akkor meg hova a francba mentek?
- Ha te azt tudnád…
- Akkor mi lenne?
- Figyelj ne kérdezgess már, mert még véletlenül elkotyogom és akkor most meghalok. Ugye nem akarod?
- Nyugi, nem kérdezek többet.
Hiába álltam fel és mentem át a másik szobába ahol a csajok voltak, még mindig furdalta az oldalam a kíváncsiság. Egészen addig, amíg Danielle elő nem vett 17 koktél ruhát,hogy válasszak,mit veszek fel. Atya ég!  Honnan szerzett ez enni göncöt?

5 megjegyzés:

  1. Az eddigi legjobb részed lett ez szerintem! :) Szó szerint könnyesre röhögtem magam, mikor a Niall-os részhez értem, hogy álmában spanyolul beszél, + a lányok is horkolnak hozzá. Következő rész minél gyorsabban hozd kérlek. *-* :D

    VálaszTörlés
  2. uram atyám!! ez nagyon jó rész lett:) Egyszerűen tökéletes. Még én s nevetni kezdtem, mikor az esti mulatozás volt ;)
    várom a folytatást. :DD

    VálaszTörlés
  3. Hát én szakadtam a niall-os részen XDDD most biztos jókedvedben lehettél hogy ilyen poénokat ki tudsz taláéni,elképesztő!*-* mint mindig szia nagyon tetszett,és megbizonyosodtam valamiről:ez a KEDVENC BLOGOM,NEM EGY A SOK KÖZÜL,HANEM AZ EGYETLEN! BAROMIRAJÓ! Csak így tovább!tényleg rossz hogy befejezed,de kárpótlásül,ott a másik blog+ezt is elfogom még jópárszőr olvasni,az biztos:D kiváncsi vagy a leány és legénybúcsúkra;) siess a következővel! Mama hambriento!:D ~Jenna

    VálaszTörlés
  4. Ui.bocsi helyesírásért telefonról kicsit nehéz :) ~Jenna

    VálaszTörlés
  5. A Niall-os rész valami eszméletlen. xd Ez hogyan jutott eszedbe? xd
    Nem tudok mást írni csak, hogy: I.M.Á.D.O.M. :))
    Ennél többet nem tudok írni, mert ez az igazság. <3
    Várom az új részt, de szomorú vagyok, hogy vége. :/
    Gratulálok az újabb csodás részhez. :)) <3

    VálaszTörlés