2012. október 6., szombat

Part 49



Sziasztok emberkék :) Próbáltam korábban hozni a rész, hát így sikerült :) Remélem azért tetszik majd. Tudom,hogy mostanában már nem hozok jó részeket, de már tényleg szeretném befejezni ezt a blogot (ami 55 részes lesz), mivel szerintem már brutálisan ellaposodott,pedig ezt szerettem volna elkerülni. Nem bántódom meg,ha bővebben is kifejtitek a véleményeteket erről a részről vagy akár az egész blogról. Nagyon kíváncsi vagyok,hogy még valakinek tetszik-e amit csinálok és nem csak kedvességből írjátok,hogy "Nagyon jól írsz,gyorsan kövit." Hogy őszinte legyen én már korántsem érzem olyan jónak a blogot,mint az elején és ezt végre kimondtam. Remélem azét írtok 1-2 komit is :)
Üdv. Szandee × 

Reggel aztán eszméletlen boldogsággal keltünk fel. Harry már javában telefonált, véleményem szerint Nicole-val, mivel elég vidámnak és rejtélyesnek tűnt a hangja. A többi srác csak később kelt fel, körülbelül délelőtt 11 órakor. Én már javában körbejártam majdnem az egész épületet kaja után kutatva, ugyanis nem 5 csillagos szállodában szálltunk meg, így itt nincs minibár. Hogy őszinte legyek,nem is nagyon bánom, mert nem azért jöttem ide,hogy degeszre egyem magam mindenféle földi jóval. Most sokkal fontosabb dolgok is várnak ránk, nem csak a kajálás, mondjuk ezt Niallnak el kéne magyarázni.

4 hét telt el azóta,hogy itt vagyunk. Liam karja rendben van, Louis bokája és Niall keze is, nem beszélve Harry összetörött lelkéről. Zaynről annyit,hogy teljesen felépült és már semmi baja. Vidám és mosolygós, mint mindig.
A srácok visszarepültek Londonba, illetve Niall elment meglátogatni a családját Írországba, úgyhogy csak mi ketten maradtunk, édes kettesben egy üres hotelszobában…
- Szerelmem! Lehet egy kérésem hozzád? –már előre tudtam,hogy mit akar,minden áldott nap eljátssza ezt velem. Kiélvezi a helyzetet,hogy beteg, vagyis papíron még igen, de amúgy már semmi baja. Fekszik az ágyban sajtos perecet ropogtatva és úgy tesz,mintha a halálos ágyán lenne. Élvezi,hogy azt teszem amit mondd, mert ha ellenkezni próbálok, mindig azzal jön,hogy „Az orvos azt mondta,hogy pihenjek sokat és hogy mindent megkapjak”. Ez a srác sosem nő fel, ő mindig is Pán Péter marad.
- Na mondjad! –véleményem szerint eper fagyi poharat kér fehér csokival leöntve belga keserű csoki darabkákkal, tejszínhabbal és egy szem gumicukorral a tetején.
- Megmasszíroznád a hátam? Tudod, még nagyon fáj. –a fagyi nem jött be.
- Most nincs kedvem, bocsi. –próbáltam gyorsan elintézni a dolgot, hogy ne kelljen eleget tennem a dolognak.
- Kérlek, kérlek. Hiszen az orvos megmondta,hogy minden szükségletet ki kell elégíteni. –mondtam vagy mondtam?
- Igen, de nem ilyet. Már elég jól vagy ahhoz,hogy végre felkelj az ágyból.
- De még köhögök is látod? Köhh – Köhh. –na ez a műköhögés már mindennek a teteje volt.
- Rendben, megmasszírozlak, csak hagyj már békén.
- Tudtam,hogy meggondolod magad.
- Sajnos nincs más választásom. –erre megfogtam egy doboz mentolos kenőcsöt és az ágy felé iramodtam vele. Ha már masszíroznom kell, legalább csináljam jól.
Zayn felült az ágyra és egy szempillantás alatt levarázsolta magáról a szürke, feliratos felsőjét. Bármilyen hihetetlen, de amint leveszi a felsőjét, elkezdek úgy viselkedni,mint egy őrült tinilány. Hiába az együtt töltött idő, még mindig élnek bennem a Directioner fonalak. Persze visszafogtam magam,hiszen már voltunk együtt meg minden, és egy forgó mozdulatot csináltam a mutatóujjammal, jelezvén,hogy forduljon hasra. Menten hasra vágta magát, én meg direkt rá vetettem magam, de próbáltam úgy,hogy ne vegye észre a hirtelen jött támadást.
- Aú, ez fájt. –mondta hisztizve, de én erre csak vállat vontam.
Kényelembe helyeztem magam a dereka és a feneke közötti részen,amit egész puhának gondoltam. Belemártottam fél tenyeremet a hűsítő mentolos krémbe, majd,mint egy hideg zuhany, a hátára kentem a jéghidegnek érzékelhető krémet.
- Megőrültél? –hangosan felkiáltott és közben meg is rezzent kicsit. Na erre nem számított őnagysága.
- Te akartad,hogy megmasszírozzalak nem?
- De igen, de ne ilyen hirtelen. Szépen lassan, komótosan.
- Te már csak tudod. –erre elnevette magát. jellemző.
Elkezdtem lassacskán masszírozni,de a hangok alapján nagyon jól csináltam.
- Gyerünk bébi, csináld! Igen!
- Befejezted?
- Igen is hölgyem! –katonásan a magasba próbálta nyújtani a kezét, de ez nem annyira sikerült. Legalább a feeling megvolt.
- Már itt volt az ideje. Pár hete még a halálos ágyadon voltál és már most nem bírsz magaddal?
- Angyalom tudod, én férfiből vagyok. –most nem tudtam,hogy mire akar kilyukadni.
- Igen? És?
- Vannak bizonyos dolgok amik szükségesek egy férfi életében.
- Mint például az eperfagyi?
- Példának nem rossz, de én másra gondoltam. –nem láttam az arcát, mivel háttal volt nekem, de a hangokból ítélve megint elővette a jó öreg perverz mosolyát. Remek, visszatértünk a kezdetekhez.
- Várjunk csak! Ezt már egyszer eljátszottad velem.
- És még mennyiszer el fogom!
- Zayn, Zayn. Sajnálattal közlöm,hogy nincs minden ingyen. Van amiért meg kell dolgoznod.
- A valíliás kekszért mióta kell dolgoznom? Ott van az asztalon! –Mivan?
- Míg én itt papolok neked, te addig a vaníliás kekszre gondolsz?
- Miért, te mire gondoltál?
- Hát én is arra,csak hogy tudd! –még véletlenül sem a vaníliás kekszre gondoltam. Én hülye, hagytam magam átverni.
- Oké. –ezt úgy mondta,hogy közben (véleményem szerint) vigyorgott és az é betűt hosszan elhúzta. Most már teljesen biztos vagyok benne,hogy nem a vaníliás kekszre gondolt, csak ezt akarja nekem beadn.

A továbbiakban teljes kiegyensúlyozottsággal és nyugodtsággal masszíroztam tovább. Ő is csendben volt és én is csendben voltam, csupán néha érdekes hangokat adott ki, de véleményem szerint direkt.
- Kész vagyok! –felemeltem a krémes kezemet és a közelemben lévő törülközőben megtöröltem azt.
- Akkor most én jövök. –erre én értetlenül ránéztem és felemeltem az egyik szemöldökömet.
- Mármint a masszírozásban. Most én foglak téged meg.....masszírozni. –a megmasszírozni szó közben pár másodperces hatásszünetet tartott. Jellemző.
- Rendben. Nagyon örülök,hogy benőtt a fejed lágya és rájöttél,hogy amit adnak, azt viszonozni szokás.
- Nagyon vicces vagy. –fancsali képet vágott egy műröhögés kíséretében. Pár másodperc múlva aztán jó alaposan körbevizslatott azokkal a hatalmas barna szemekkel.
- Vetkőzz! –végül is ezen nem lepődtem meg, masszírozni sosem szoknak ruhában. Hülyén is néznénk ki.
Levettem a felsőmet és egy szál melltartóban ültem az ágyon vele szemben. (megjegyzem, még mindig nem volt hajlandó visszavenni magára a pólóját-ami nem is baj)
- Ezt is! –a melltartótól is megszabadultam, de pont úgy,hogy ne lásson semmit. Ennyire azért nem kényeztetem el.
Ő is hasonló módon,mit én, a derekam és a fenekem közti részre ült. Kíváncsian vártam, hogy mi sül ki ebből, mert szerintem készül valamire.

Hogy az ő szavaival éljek, lassan és komótosan kezdett bele a dologba. Nem sietett sehova, precízen megmozgatta minden, hátamon lévő izmot. Keze perzselően hatott a bőrömre, tiszta libabőr lettem, mikor hozzám ért.
- Mi a baj?
- Semmi.
- Mondjad! Tudom,hogy valami baj van!
- Nincs semmi baj, csak egyszerűen...inkább hagyjuk.
- Katy Kérlek!
- Jó! Elmondom! Már tele van a hócipőm a fenyegető üzenetekkel és a rosszindulatú pletykákkal. Minden rajongód utál, pedig az elején még nem éreztem. Amint kezdtünk jobban összejönni, annál jobban kezdtek megutálni. Nem mondtam senkinek, de már nem egy halálos fenyegetést kaptam és már számtalanszor megállítottak az utcán, nem jóindulatból. Persze erről senki sem tud, nem mondtam el senkinek. Reménykedtem benne,hogy majd minden rendbe jön és mindig azon voltam,hogy majd megunják, de nem.
- El kellett volna mondanod, legalább nekem. Igaz, nem sokat tudtam volna segíteni, de legalább tehettem volna valamit ez ügyben. Én ezt nem tudtam. Sosem gondoltam volna,hogy ilyen problémával küszködsz.
- Zayn, én nem tudom meddig bírom még!
- Mire célzol?
- Nem tudom,hogy ezt végig tudom-e majd csinálni. Én nem vagyok elég erős ehhez. –végeredményben Zayn felé fordultam, majd a takarót gyorsan magamra húztam.
- Ugye nem azt akarod mondani?
- Nem tudom Zayn! Én teljesen szívemből szeretlek, de én ezt már nem bírom! Ez mostanában tűnt fel. Tele van az internet a rólam szóló hamis pletykákkal és kamu szerkesztett képekkel. Mindenki azt várja,hogy valami hülyeséget csináljak és akkor le tudnak csapni rám. Ez nekem nem megy,Zayn.
- Majd én segítek neked ebben! Szólok a rajongóimnak,hogy hagyjanak téged békén.
- Nézd csak meg Danielle-t és Liam-et. A kapcsolatuk romokban hever, és pusztán az utálkozó rajongók miatt. Eleanorról és Louisról nem is beszélve. Mind a ketten küzdenek, de meddig? Egyszer mindenkinek elfogy a türelme.
- Ha a szerelmedért bármire képes vagy, akkor ez nem okoz akadályt.
- Zayn! Komolyan beszélek! Érezteted magad már úgy,hogy bementél egy pékségbe és a hátad mögött elmondtak téged mindenféle sarkon álló nőszemélynek? Érezted már azt,hogy valaki megállított az utcán és szépen a képebe mondta a véleményét? Mert én már éreztem.
- Volna egy kérdésem: Szeretsz te engem egyáltalán? –na ez meglepett. Erre nem számítottam.
- Ez nem kérdés. Jobban szeretlek mindennél és mindenkinél.
-  Akkor nem értem az egészet.
- Na látod, pont ez a baj. Hiába mondtam volna el, úgysem értetted volna meg,mivel még nem élted át. Tudom,hogy nektek is akad pár olyan rajongótok aki nem énekel dicshimnuszt az érkezésetekkor, de ez nem ugyanaz. Nektek egy évben talán 1-2 ilyen eset van, nekem naponta. Már töröltem a Facebookomat és a Twitteremet is. Hidd el nem volt könnyű.
- Én ezt értem, de hova akarsz kilyukadni? 
- Zayn én szeretlek és bármi történjen, én mindig is szeretni foglak.
- Katy mi ez a búcsúzkodás?
- Már korábban is el akartam mondani, de most jött el az alkalom.
- Mégis mit? Remélem,hogy nem arra gondolsz amire én.
- Nem tudom,hogy te mire gondolsz, de én arra,hogy jó lenne ha... –itt megakadt a lélegzetem. Nem voltam benne biztos,hogy ki tudom mondani a mondatot. Egy cseppet sem voltam biztos magamban.
- ...ha egy kis szünetet tartanánk.
- Úgy érted szakítsunk? Csak ugratsz ugye?  Kérlek,mondd,hogy csak vicceltél. Mondd,hogy csak viccnek szántad az egészet.
- Nem vicceltem.
- Képes lennél emiatt szakítani velem?
- Tudtam,hogy nem érted meg.
- Ha korábban elmondtad volna, megértettem volna.
- Nem hinném Zayn.
- De nem lehet csak így vége. Én szeretlek.
- Zayn én is szeretlek és ez sosem múlik el, bármi történjen is a jövőben. A baleset után már fontolgattam,hogy meg kell tennem, mert a dolgok elfajultak. Már nem bírom kezelni a helyzetet.
- Komolyan gondolod? Itt fekszünk egy ágyban félmeztelenül és ahelyett,hogy mást csinálnánk, te szakítasz velem?
- Tudom, nem a legjobb alkalom, de már muszáj volt kiadnom magamból, különben megőrülök. El nem tudnád képzelni,hogy mi zajlik le az én fejemben. Nem akármilyen életet élek, de ezt nem jó értelemben mondom. Folyton rettegnem kell,hogy ki mond le az utcán és hogy milyen új rémhír terjeng rólam a neten. Az elején még nem foglalkoztam az ilyesfajta dolgokkal, de mostanában már túllőttek a célon.
- Kérlek ne, ne is folytasd! – hirtelen rám vetette magát, majd elkezdett forrón ölelni és csókolni.
- Zayn ne! Ne csináld! –a testem hiába tiltakozott az édes csókok ellen, az agyam mást mondott. Csak el szerettem volna hitetni magammal,hogy én ezt nem akarom, közben ez nem így van. Mindennél jobban akartam őt, akartam,hogy szeressen. Csapdába kerültem, mivel az agyam erősebb volt a testemnél. Teljesen elgyengültem és kiszolgáltatottá váltam. Most az agyam irányított, ami azt parancsolta,hogy engedjem őt szeretni.

A forró csókok átváltottak valami egészen mássá. A szerelem erősebb volt és legyőzte a büszkeséget. Szó szerint lefordítva ismét átadtuk magunkat a testi vonzalom örömének, magyarra lefordítva pedig a maci becsalt a málnásba, ha akartam,ha nem. Jelen esetben akartam, de még mennyire.
Zayn-en érződött a bizonyítási készség, szerette volna kimutatni,hogy ő bizony még mindig ugyanúgy szeret, mint amikor először találkoztunk. Az szerelem volt első látásra volt, ami csak a mesékben létezik, vagyis már a való világban is.
Már nem egyszer voltunk együtt, de ilyen szenvedélyesen még sosem szeretkeztünk, mint most. Ez felülmúlta az összes többit. Úgy éreztem magam,mint aki újjászületett és a Paradicsomban találta magát.
Én nem így terveztem a szakítást, de ez lett a vége. Képtelen vagyok elhagyni őt, azt nem bírnám ki. Inkább elviselem a napi lelki-bántalmakat, csak hogy vele maradhassak.
Most már hivatalosan is beigazolódott:  A szerelem nem ismer határt.

27 megjegyzés:

  1. Direkt csak a kék részt olvastam el MÉG, hogy tudjak írni. a blogod nagyon nagyon jó ás különleges. a másik ennél is jobb. az, hogy ellaposodott a sztori amit többen is írnak nem feltétlen a te hibád, mert az olvasók könyörögtek a folytatásért, amikor te már rég befejezted volna. mindenkinek van magánélete ezért nem feltétlen tudod, hozni időben a részeket ez érthető. azt mondom, hogy hallgasd meg a véleményeket de legfőkébb magadnak akarj megfelelni, és ugy írd meg ahogy el tervezted, és ha nem így akartad akkor ne húzd tovább. :)))))
    persze ne a történetet ne húzd tovább. de ugy csináld ahogy te szeretnéd;) véletlen először a 48. részhez irtam. sorry:\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Abban igazad van (és amúgy mindenben),hogy magamnak kellett volna beterveznem a részeket és nem a közönség kérésére, ebben nagyon hibáztam szerinte, de ezt a hibát a másik blogomnál szeretném elkerülni. Ha már úgy érzem,hogy már nincs több dolog,amiről írjak, abbahagyom. Ez így lenne a természetes. Arról,hogy ellaposodott vagy sem, szerintem ezt mindenki magában dönti el, ugyanis mindenkinek más az ízlése, mindenkinek más az izgalmas és az érdekes. Mivel én nem nagyon szokok blogot olvasni, (jelenleg csak 1-et olvasok, ami nagyon megtetszett) nem nagyon tudom,hogy ez hogyan is szok menni, ugyanis nincs időm 1-nél többet olvasni... :)

      Törlés
  2. Szandee,nagyon jó a bgod,nem unalmas,semmit sem változott ugyan olyan maradt mint az elején sőt egyáltalán nem unalmas,főleg most,eltudod képzelni hog sztem több csajnak is szemébe könnyet csaltál egy történet miatt ami enm is igaz,nagyon jól irsz ebből még jövőd is lehet,hidd el..csak igy tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :) Nagyon örülök neki,hogy így gondolod és annak is,hogy nem találod unalmasnak, bár ezt nem mindenki gondolja így :) A fő,hogy Neked tetszett :)

      Törlés
  3. Ez igy igaz .Én két napja álltam neki mind két blogod olvasásának , és ki se lehetett venni a kezemből a laptopomat. Szó szerint mind két este reggel 2-ig olvastam ,mert akkor már leragadtak a szemeim. Nekem nagyon tetszett mind 2 sztori. De nem is tudom ez jobban meg fogott. Ezen sírtam, igen sírtam ez egy kicsit ciki de most nem baj nem vagyok az a síros típus. De ááá nagyon jól írsz egyszerűen csodás az egész!!! Most mikor katy szakítani akart majdnem sírtam mármint csak bekönnyeztem de mondjuk úgy "a szememen át izzadtam"!:D Most a viccet félre téve nagyon ügyi vagy és lehet hogy csak 2 napja olvasom de sajnálom hogy befejezed, de ez van semmit sem lehet az öröké valóságig húzni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló :D
      Ilyet mindig nagyszerű olvasni,hogy valaki olyan elszánt, hogy végigolvass az egész blogot. Az ilyen embereket csodálom :) Főleg,hogy mind a kettő...:)
      Az nem baj ha sírtál sőt, örülök is neki (bizonyos értelemben) mivel olyan reakciót váltott ki belőled az általam írt sztori,hogy könnyeket csalt a szemedbe, vagy ha a Te szavaiddal élek, izzadt a szemed :))

      Törlés
  4. kibaszott jól írsz Szandee.!:D
    ezen a részen komolyan megkönnyeztem..avégén.!
    szerintem sem ellaposodott a szöveg.:D én imádoom<33 de szerintem nem csak én.
    Én kb a felénél kapcsolodtam be az egész blogsztoridba és azota nem untam meg.:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kibaszottul Köszönöm :DD
      Nagyon örülök,hogy így gondolod, ez nagy örömmel tölt el :D

      Törlés
  5. nagyon jól írsz és ebben ne is kételkedj :O 117en olvassák a blogot+még lehet többen :O eszméletlenül jó és én még most is nagyon szeretem a részeket :D amúgy a blog egyáltalán nem unalmas :) ♥

    VálaszTörlés
  6. Szandi!Higgy nekünk ha egy-egy rész után vesszük a fáradtságot és kommentálunk biztos hogy teszik amit csinálsz és nem csak kedvességből írunk!:)Én szeptember elején találtam rá a blogodra.Addigra már nagyon sok ilyen blogot olvastam...volt talán mondjuk 10-ből 1 ami megfogott.De ez blog rendesen rabul ejtett valahogy annyira jól írsz!:)De komolyan ez a blog egyszerűen fantasztikus!:)Az elején mikor rátaláltam 2 nap alatt elolvastam az egészet...:)És ha lapos lett volna tuti.hogy nem olvastam volna tovább ,pedig szerintem addigra már a 35.ik részen túl volt a blog.És az összes rész egytől egyig tökéletes.Mindegyiknek megvan az a bizonyos hangulata!:)Itt arra gondolok ,hogy látom hogy új rész van elkezdek izgulni mosolygok és szinte már remegve nyúlok az egérhez.És szerintem ha olvasol néhány hasonló blogot nem látsz vagy nagyon ritkán olyat hogy az olvasok azt kérik hogy ne fejezd be.De nálad ez is előfordult ez is aszt mutatja hogy milyen jól írsz és mennyire szeretjük a blogot.De most olvastam hogy te már előbb is beakartad fejezni.Ha én lettem volna a helyedbe én nem tudtam volna eldönteni ,hogy mi legyen.Mert ahogy mondtad ha abbahagyod x-résznél akkor g*ci vagy.Ha meg fojtatod az olvasok kénye kedve szerint akkor meg valami mást kell kitalálnod mint amit eredetileg akartál mert ha befejezted volna x-résznél nem biztos hogy ugyanaz lenne a vége mint amilyen így lesz. Igy nem a te hibád vagy nem csak a te hibád ha pár ember szerint ellaposodott.Szerintem viszont ugyanolyan jó é fordulatos mint az elején.És a másik blogodat is imádom!:)<3
    u.i:bocsi,hogy ilyen hosszú lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa :)
      Annak nagyon örülök,hogy ennyire megfogott és hogy neked tetszik de abban van némi igazság,hogy már kissé "ellaposodott". De mondjuk ez nem meglepő, így van ez mindennél. Példának mondom: veszek egy tök szép cipőt és egy idő után megunod, vagy már nem találod kényelmesnek és így leváltod egy másikra. Az én blogomat is egy cipőhöz hasonlítanám, bár ezzel nincs mindenki így. Mégegyszer mondom, nagyon de nagyon örülök,hogy Te nem találtad laposnak és sablonosnak a sztorit, ez megnyugtat :)
      Igen,hát szívem szerint már rég abbahagytam volna és akkor totál más vége lett volna,mint most. Lehet ez jó vagy rossz értelemben is :D

      Törlés
  7. Szerintem nagyon nagyon jól irsz és kár h abbahagyod!!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, de muszáj lesz ezt a blogot befejezni, mert már nem látom értelmét a folytatásnak. Az már túl nehéz lenne megírni és olvasni is :S

      Törlés
  8. Szerintem se unalmas és én nem szeretném hogy vége legyen ! :( Nagyon ügyes vagy ! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :D Sajnos nemsokára vége lesz, de ott lesz a másik blogom :D Remélem az majd kárpótol egy kicsit :D

      Törlés
  9. Nekem nagyon-nagyon tetszik a blogod és sajnálom,hogy abbahagyod!!!!Az elejétől kezdve olvasom és egyszerűen szuper!!Elkápeztő ahogyan írsz,hogy figyelsz minden apró kis jelenetre is!!!! Nagyon ügyes vagy!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, hát igyekszem az apróságokra is figyelni, nem akartam sablon blogot írni. Őszintén szólva nekem egy rész kb 10 olvdal lenne, ha minden egyes érzésemet beleírnám, de akkor meg nem lenne szabadidőm, úgyhogy kénytelen vagyok lerövidíteni, de még így is örülök,hogy így átjöttek az érzelmek :D

      Törlés
  10. figyelj...én személy szerint(bár nem egyedül :P) nagyon sajnálom hogy abba akarod hagyni :( én körülbelül akkor kezdtem olvasni mikor a 25. résznél(valahogy így)jártál,és annyira megfogott ahogy írsz(mert az mesés :D),hogy 8-tól hajnali 1-ig fent maradtam(pedig anyukám is leordította a fejemet)azzal az ürüggyel hogy körülbelül az életem múlik azon hogy megtudjam mi történik :'D ami így is van mert nem tudtam volna aludni XD a szüleim is egy csomószor mondták hogy hanyagoljam a blogot erre én egyszerűen azt válaszoltam hogy nézzen bele és ő se fogja tudni abbahagyni az olvasást :O és ez mindig így megy :$ imádom ezt a blogot és nagyon szomorú vagyok hogy befejezed,és csak hogy tudd,nem unalmas :( ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a szép szavakat :)♥
      Nagyon elszánt vagy, de ennek nagyon örülök. Annak meg végképp,hogy ennyire tetszik. Azért itt-ott majd "hanyagold" el, nem szeretném ha miattam lennének rossz jegyeid a suliban, habár ez nem mindenkinél így működik :)
      De ha végképp nem akarod elhanyagolni, annak meg jobban fogok tudni örülni:) Mármint annak,hogy ennyire tetszik :)

      Törlés
  11. Nagyon nagyon jo a sztori:) kérlek folytasd minnél hamarabb. Amugy az oldaladra énis pár napja találtam és szerintem nem laposodott el :) szovaal csak igy tovább mert nagyon jól irsz :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :D Mindig örülök az új tagoknak :))

      Törlés
  12. nagyon jó lett ez a rész is mint mindig.kicsit megleptél ezzel a szakítás féleséggel de minden jó ha a vége jó nem?szóval sajnálom hogy nem sokára befejeződik a blog de tényleg nem lehet ezt a végtelenségig húzni de sztem sok jó percet okoz vagy okozott ez a blog a directionereknek. szóval így tovább
    ui.bics ha vmit rosszul írtamxd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :D
      Hát igen, nem lehet mindig happy end, de a végére mégis az lett. Nagyon sok pozitíz visszajelzést kaptam,hogy jó az amit csinálok én ennek nagyon örülök. Volt néhány ember aki leszólta a blogot, mert azt hiszi,hogy jobb az ő 5 sorból álló története :DD

      Törlés
  13. Nehogy abbahagyd!! Mostanában ugye kicsit nehézkesen hozod a részeket(félre ne értsd ha ez kell kivárom,nem siettetlek ;D )ezért másba is belekezdek,hoogy elüssem az időt..nem tudom mindig olyat keresek amilyen a tied..humoros,érzelmes....de soha nem találok..és már rájöttem miért....MERT A TIED EGYEDI! Látszik,hogy nem egy lehetetlen képzelgés(mert volt olyan pl.hogy első nap találkoztak[zayn-es volt] é már rögtön a barátnője meg ilyenek) TE ÜGYESEN FELVÁZOLOD LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE A TÖRTÉNETET! És egyátalán nem lapos!! Mindig raksz bele újat és újat!.(másoknál kicsit idegesítő hogy folyton csak majdnem smároltak-kibékültek, csak ölelés volt mégis szakítanak..aztán meg újra összejönnek..uncsi..) Tied viszont k*rva jó! Egyátalán NEM ilyen mint amit előbb zárójelbe felsoroltam! Mások csak ezekkel tudják telerakni a történetét..de te édekességekkel! Nagyon tetszett a megismerkedés(nem olyan hogy koncerteznek..nézd de szép a csaj! Két nap múlva járnak..) hanem igenis. Elképzelhető a sztori! Valósághű!(asszemXD)rettentő jok a vicceid! Az erdős( kiscsibék meg ilyenek) ha eszembe jut meg mindig röhögök :DD meg ez a kórházas szó szerint bőgtem pl.:Katy beszédén.szóval ne merd abbahagyni mert megtalállak! :DD csak így tovább
    ui.: bocsi hogy hosszú lett meg a helyesírási hibákért is mert siettem,de fontosnak tartottam leírni :) szóval meg jó sok fejezetet! :DD
    *Jenna :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :D
      Sajnos a részeket nem tudom mindig időben hozni, de hiába jártatom a számat :S Sokan nem értik meg,hogy van magánéletem is :S
      Hogy melegebb vizekre evezzünk, nagyon jól esett amit írtál. Én is úgy vagyok vele,hogy számtalan blogba beleolvastam már, (itt most nem felvágóskodni szeretnék), de kerültem már szembe pár olyan festéket nem tűrő bloggal, ami alaposan szúrta a szememet. Akinek nem megy, az ne erőltesse. Már nem mintha én olyan nagydumás lennék vagy olyan jól használnám a szavakat, de azért mindennek van határa :)
      Annak meg különösen örülök,hogy tetszik a sztori, mellesleg még tök kezdő voltam irtó rossz helyesírással mikor nekikezdtem ennek a blognak és elkövettem azt a hibát, mint minden olyan blogíró, akiket az előbb említettem meg: hülye sztorit adtam. A csaj elmegy kirándulni Londonba és ott megismerkedik a srácokkal...kérlek, ez már unalmas, csak akkor még ez nem esett le xD Az új blogomnak már egy teljesen más fordulatos sztorija van és szerintem abból sokkal több mindent ki tudok hozni, mint ebből valaha is. Legalábbis szerintem, aztán majd az olvasók eldöntik,hogy jobban szeretik a szokásos vagy a feltuningolt sztorikat.
      Ja igen, a poénokról annyit,hogy az én beteg elmémből van mind. Na jó, max 1-2-t filmekből koppintottam, de az összes többi az én beteg agyszüleményem :D
      Semmi baj, nem zavar ha hosszú lett, sőt én kifejezetten örülök,ha valaki bővebben kifejti a véleményét és nem annyit ír,hogy "Nagyon jó, gyorsan kövit."-ezzel nem mindig tudok mit kezdeni, de azért jól esik :D
      Bocsi, nekem is hosszú lett :D Most néztem meg a Bad Boys 2-t,szóval még a film hatása alatt vagyok xD

      Törlés
  14. Isteni jó lett.imádom ezt a részt!! ameddig tudod írjad légyszíves mert egyszerűen annyira tehetséges vagy,és olyan jól és szépen írsz h az csak na.imádom egyszerűen!!<3 hozd a következőt ahogy csak tudod minél hamarabb!!:))

    VálaszTörlés