2012. július 1., vasárnap

Part 28


Sok gyaloglás után végre odaértünk a tóhoz. Nem volt nagy tó, de elég tiszta volt. Leláttam az aljáig. Gondolom nem strandolni jöttünk ide. Habár én már azt is kinézem belőlük hogy esőben akarnak fürödni.

Most nem volt igazam. A tó mellett állt egy régi kunyhó. Lou és Zayn odamentek és a kis kunyhóból kivettek egy csónakot.
- Ezzel fogunk menni! –Zayn rámutatott a viszonylag még zöld, ütött-kopott csónakra.
- Felejtsétek el! Én ebbe a roncsra nem ülök bele. Nem szeretném eljátszani a Titanicot.
- Ne félj! Nem süllyed el. Ez a csónak mér sok mindent kibírt. –Zayn
- Nem is tudom…
- Na gyere már. Ne ázz itt egymagad az esőben. –Zayn
- Miért a csónakban nem áznék el?
- Ott nem! –mondta Zayn teljes határozottsággal

Nem szóltam semmit, csak bólintottam egyet. Zayn és Louis, Liam segítségével rátették a csónakot a vízre. Niall kihozta a kis kunyhóból az evezőket, majd mind a 6an beleültünk a 2 személyes csónakba. Az nem kifejezés hogy hogy féltem. Féltem hogy felborulunk. Louis még direkt is himbálóztatta a csónakot. Teljesen kész voltam. Szorosan magamhoz öleltem Zaynt, annyira féltem. Harry és Liam evezett. Harry evezőjének a vége hiányzott, szóval azt sem is mondhatjuk kimondottan evezőnek. Inkább egy hosszú seprűnyélre hasonlított.

Az eső csak nem akarta abbahagyni. Sőt, még jobban szakadt. Már pár villámot is láttunk az égen. Úgy véltem,hogy ma nagy vihar lesz. Mi megy itt ülünk nyugodtan ( már aki )a csónakban, a szakadó esőben. A srácoknak fel sem tűnt,hogy esik az eső, annyira bele voltak merülve a röhögésbe.
Én ott ültem Zayn mellett és fogtam a kezét. Egy másodpercre sem engedtem volna el. Amíg az 5 srác röhögött ott magának, addig én folyamatosan Zaynt figyeltem. Olyan…úristen….sexy volt vizes hajjal….és ahogy beletúrt a vizes hajába…na ott meghaltam. Kész. Vége. Nincs tovább.
Teljesen elolvadtam a látványától. Hogy lehet ilyen imádnivaló és jóképű valaki? Ez már illegális.
Liam észrevette,hogy mohón bámulom Zaynt, majd így szólt:
- Zayn! Katynek bejösz!
- Nem újdonság. –mosolygott rám Zayn
- Zayn igazítsd meg a hajad. Ott balra. A másik balra. –Liam
Liam nagyon jól tudta,hogy mi lesz a reakcióm. Idétlen mosolygás.
- Így már jó? –Zayn is elkezdett mosolyogni,mert tudta hogy miről van szó. Majd odafordult hozzám és így szólt:
- Jó lesz így a hajam? Nem lapult le nagyon? –direkt csinálta csak hogy húzza az agyam
-Zayn! Te meg akarsz ölni?
- Miért akarnálak?
Nem szóltam semmit csak egy szerény mosolyt lejtettem az orrom alatt.

Hirtelen egy nagy reccsenést hallottunk. Ez nem a ég morajlása volt. A csónak léket kapott.
- Úristen! Mi ez? –kiáltottam fel
- Á, semmi. Csak süllyedünk! –Liam
- Süllyedünk?? Mi??
- Gyorsan evezzetek hogy kiérjünk a partra! –Niall
Hát persze hogy a tó közepén voltunk! Miért is ne?
- Ne evezzetek! Úgy sem érünk ki időben! Így még több víz kerül a csónakba! –Zayn
- Én tudtam hogy ez lesz. Én hülye meg belementem! –panaszkodtam
- Mindenki tud úszni ugye? –Louis
- Mindenki. –Harry
- Akkor ki kell úsznunk! Más lehetőség nincs! –Lou
- Jaj Istenem! Ilyen nincs! –mondtam
- De sajnos van. –Zayn
Liam és Harry kidobták a csónakból az evezőket.
- Ki nézi meg először hogy milyen a víz? –Liam
Zayn felállt a csónakban és egy hátast dobott a vízbe.
- Te jó ég Zayn! A frászt hoztad rám. –mondtam ijedten
- Na? Milyen a víz? –Harry
- Nedves. –Zayn
- Jó, de amúgy milyen? –Harry
- Egész jó. Nem annyira hideg. –Zayn
- Akkor jó. –Harry
Harry is bevetette magát a vízbe.
- ÁÁ, az hideg! Átvertél engem! –Harry
- Ha ha. –mondta Zayn nevetve
- Vigyázzatoook! Jön Nialler!
Niall is beleugrott a vízbe. Már csak Lou,Liam és én maradtunk a csónakban. Egészen eddig. Lou megfogta Liam kezét és egyszerre ugrottak be a vízbe. Egyedül maradtam a süllyedő csónakban.
- Katy! Gyere ugorj te is! –Liam
Felálltam a már félig megtelt csónakban és a vizet kezdtem el bámulni.
- Milyen mély a víz?
- Nem tudom. Ez a tó közepe. Gondolom eléggé. –Harry
- Remek. Na mindegy.
Egy nagy lendületet vettem magamon és belevetettem magam a vízbe. Már olyan mindegy volt hogy vizes leszek-e mert a szakadó eső már eláztatott engem.
Kicsit megvicceltem a srácokat, mert ahogy beleugrottam a vízbe, átúsztam a még felszínen lévő csónak alatt a süllyedő roncs másik oldalára. A fiúk csak annyit láttak ebből,hogy egy hatalmasat csobbantam és eltűntem a víz felszínén. Közben és a csónak másik oldalán kíváncsian bámultam a rémült arcokat. Zayn volt az első aki lemerült a víz alá. Pár másodperc múlva feljött a víz alól,majd ismét lemerültek, de most mindenkivel az élen.
Szegénykéket már nem igazán akartam szívatni, ezért előbújtam a csónak háta mögül. Pontosan akkor bújtam elő, amikor épp feljöttek a felszínre.
Én csak idétlenül vigyorogtam, majd így szóltam:
- Bevettétek! Amatőrök!
- Te? De…hogy…te lemerültél….víz….csónak…és –Zayn kicsit összekavarodott.
- Te átvertél minket! –Liam
- Az volt a cél. –mondtam mosolyogva.
- Ezt nem úszod meg szárazon! –Zayn iramodott felém és lenyomott a víz alá.
Immáron feljöttem a víz felszínére és Zaynre néztem.
- Megérdemeltétek. Azt mondtátok hogy van esőkabát és azt mondtátok hogy nincs messze a tó. Ennyit megérdemeltetek. –magyaráztam a dolgot
- De akkor is. Tudod hogy megijedtem? –Zayn
- Zayn nem tudna élni nélküled. –Niall
- Igen, ez így van. A frászt hoztad rám. –Zayn
- És rám is. –Harry
- Mindenkire. –Liam
- Megértem,de akkor is megérdemeltétek. Ahogyan ezt is.
Elkezdtem szöktelni a fiúkat. Ők ugyanezt viszonozták, csak ők egyszerre. Mind az öten egyszerre.
A nagy vízi-csata után Liam megszólalt:
- Már eléggé lehűlt a levegő. Nem kéne kiúsznunk?
- Jó ötlet! –mondtam
- Akkor menjünk! –Louis

Mindnyájan kiúsztunk a partra. Nem tudtunk megszáradni,mivel az eső csak úgy zuhogott és a villámlás is egyre erősödött.
- Menjünk mielőtt belénk csap a villám. –Niall
Elindultunk a haza vezető úton. Nagyon sokat gyalogoltunk. Én az út felénél már Zayn hátára kapaszkodtam fel. Nem vette zokon, sőt kifejezetten örült neki.

Sokára visszaértünk a nyaralóba. Amint beléptünk az ajtón, megcsapott minket a sült krumpli és a csirke illata. Danielle és Eleanor tényleg nem vicceltek.
- Hát ti meg? Csak nem eláztatok? –gúnyolódott Danielle
- El is áztunk, sőt még fürödtünk is. –Liam
- Fürödtetek? Hol?-Eleanor rám nézett
- Hosszú, nagyon hosszú. Majd elmesélem, csak levetem a vizes ruhákat.
- Megyek, segítek! –Zayn
Mi ketten felmentünk a felső részre, nevezzük hálószobának.
Elkezdtem magamról levetni a vizes holmikat. A kabátot még csak sikerült levennem, de a többit bajosan. Annyira tapadt minden rám, mintha valami mágnes lennék. Zayn próbálta leszedni rólam a felsőmet, nem sok sikerrel. ( a többi srác lent próbálta leszedni magáról a ruhát) Kicsit érdekes lehetett, mert a többiek lent csak annyit hallhattak a próbálkozásainkból,hogy „Húzd lejjebb. De nem megy. Csináld erősebben. Feküdj le, megpróbálom úgy”. Félreérthető helyzet volt.
Nagy nehezen leszedtük a pólómat, de most következett a farmer nadrág, ami még jobban a bőrömhöz volt simulva. Ez a helyzet még félreérthetőbbnek hallatszott: „Nem bírom kiszedni. Toldd beljebb. Áúú az fájt. Próbáld meg gyorsabban!” A nadrág leszedés végén már mind a ketten halálra röhögtük magunkat. De még a többiek is röhögtek lent. De nem velünk, hanem rajtunk. Azon,hogy milyen hülyék vagyunk.

Most már minden ruha lekerült rólam, majd száraz ruhát kaptam magamra.
Zaynnek könnyű dolga volt, neki nem kellett megszenvednie a vizes ruhákkal, mert mire leszedtük az enyémeket, az övé már félig száraz volt. Ő is átöltözött, majd lementünk a többiekhez. A srácok már rég átöltöztek és már az asztalnál vártak minket.
- Csak hogy megvagytok! Már azt hittem sosem végeztek . –Liam
- Hidd el én is azt hittem. –mondtam
- A hangok alapján gondolom jól szórakoztatok .-Louis
- Haha. Nagyon vicces vagy. –mondtam Louisnak
- Együnk! –Niall

Mindnyájan elfogyasztottuk a vacsorát, amit El és Dan készített nekünk.
Vacsora után mindenki oda ült ahol talált helyet. Én a kandalló mellé ültem melegedni. Nem szerettem volna ismét megfázni.
- Na most már meséljétek el mi történt. –Eleanor
-Hát az úgy kezdődött,hogy a srácok azt mondták nekem hogy van esőkabát. De aztán kiderült, hogy a fiúkák füllentettek és egyetlen egy esőkabátunk sincsen. Aztán beleragadtam a sárba,közben bőrig áztam. Aztán felmentünk egy lesre az erdőben és ott…
Nem tudtam folytatni a monológomat, mert Lou befogta a számat.
- Felmentünk egy lesre és ott néztük az őzikéket. –Louis
Ezzel egy időben Liam az őzikék helyett nyuszikákat mondott. Elég cikin jött ki a két srácnak, mert mind a ketten mást mondtak. Aztán Liam kapcsolt és kijavította a mondat végét őzikékre. Csakhogy ez idő alatt Louis is kapcsolt és ő meg nyuszikákat mondott.
- Mit hazudtok? Kiscsibéket néztünk! –Niall megpróbálta megmenteni a helyzetet
- Szerintem az erdőben nincsenek kiscsibék. –Danielle
- Ó,tényleg. -Niall
Danielle és Eleanor már kicsit furcsállották a sok állatot az erdőben.
- Felmentünk egy lesre és ott Niall majdnem leesett. –végül is elmondtam a mondatomat. Persze kicsit átmásítva. Láttam Liam és Lou arcán a megkönnyebbülést. Mind a ketten bólintottak egyet köszönés képpen,hogy nem mártottam be őket.
- Niall! Ez igaz? –mondta Eleanor rémülten.
- I-Igen, igaz. –Niall szerencsére vette a lapot.
- Én mentettem meg őt a leeséstől. –Zayn
- Ó,Zayn! Te egy hős vagy. –Danielle
- Tudom. –ismét egy huncut mosoly
Én meg csak mosolyogtam és ráztam a fejem. Hogy létezik,hogy Zayn mindenből jól jön ki? Hm…

- Akkor folytatnám a sztorit ha nem baj. –mondtam
- Persze, folytasd csak nyugodtan. –Danielle
- Szóval ugye voltunk ott a lesen, ahol Niall majdnem leesett .Zaynnek hála nem. Utána a srácok kitalálták,hogy menjünk el valami tóhoz a szakadó esőben. De várj, azt mondták hogy nincs messze. Erre gyalogoltunk 3 kilométert. Ott aztán elővettek egy ütött-kopott csónakot. Nagy nehezen rászedtek,hogy üljek bele. Én hülye meg bele is ültem. Az eső egyre jobban kezdett zuhogni, sőt még villámlott is. De én hülye beleültem abba a csónakba, ami léket is kapott. Kievezni már nem volt idő, úgyhogy mindenki beleugrott a vízbe. Én ugrottam utoljára és egy kicsit megvicceltem a fiúkat.
- Kicsit? –Zayn
- Csöppet rájuk hoztam a frászt. Beleugrottam a vízbe és úgy tettem mintha elmerültem volna, de csak átúsztam a csónak alatt a másik oldalra. Azokat a rémült arcokat láttátok volna. Mindenki utánam eredt a víz alá, de nem húztam sokáig, előbukkantam a semmiből. Aztán persze megkaptam érte a magamét. Zayn lenyomott a víz alá, sőt még le is szökteltek engem. A szakadó esőben.
- Ki is kezdte a szöktelést? –Zayn
- Na jó, azt én kezdtem, de akkor is.  A többit meg már tudjátok.
- Akkor jó kis délutánotok volt. Kár hogy nem mentünk. Most már bánom. –Danielle
- Én is. Mi meg egész végig unatkoztunk. –Eleanor
- Ha velünk jöttetek volna egy percre sem gondoltatok volna az unatkozásra. –Liam
- Az biztos.
- Még szerencse hogy Katyt el lehet csábítani mindenhova. –Harry
- Na azért nem mindenhova. –mondtam

Az élménybeszámoló után körbe ültünk a földön, én persze a kandalló mellett melegedtem és szárítottam a még mindig csupa víz hajamat.
Louis elővett egy színes dobozt a kanapé mögül.
- Na ki akar Monopolyzni? –Louis
- Szerintem mindenki. –Liam
- Én benne vagyok. –mondtam
Ez a játék felidézi bennem a régi szép időket, mikor Sellel a fán lévő kuckónkban játszottunk ezzel a játékkal. Akkor is mindig nyertem, hát remélem most is nyerek. Meg van a trükköm hozzá.
Komolyan mondom tisztára a gyerekkoromat élem. Vagyis nem csak én, hanem mindenki. Mi mindnyájan teljes erőbedobással kezdtük játszani ezt a nosztalgia játékot. Mindenki nyerni szeretne. Hát ehhez még lesz egy két szavam.

Így ülünk mi, hatan, a szőnyegen, a kandalló mellett a nyár végén 9°C-ban, kint szakad az eső,Niall pedig éppen igyekszik megvenni egy vasút állomást.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jó let!!!! XD :D
    Várom már a kövit! ^^
    Amugy nem szeretnénk tolakodni,csak mivel h csak Harrynek nincs barátnője és hát...hogyis mondjam...én pont Harry-ért rajongok... És ha ugy gondolod h most legyen Haroldnak barátnője és nem tudod h milegyen a neve,én örülnék neki ha Darcy lenne! :$ persze a te döntésed! :D

    VálaszTörlés
  2. úúú ez nagyonjóvolt:DDD nyuszikák/őzikék/kiscsibék:DD szakadtam:'DDD hamaar a köviit^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó!;))Hamar a kövit;D!!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon nagy. Harry evezőjén szakadtam. De a kiscsibés rész sem volt semmi. Meg 6an a 2 személyes csónakban. Siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  5. Zayn nem is tud úszni.... de ezen kívül végig szakadtam ez egészen xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az én történetemben tud:D már megtanult:P

      Törlés
    2. de úgy izgibb lett volna, ha nem tud :DDD

      Törlés
  6. Köszi a komikat:D Igyekszek minél hamarabb válaszolni rájuk, csak az a baj hogy nagyon kevés időm van :S

    VálaszTörlés
  7. Darcy: majd fontolóra veszem:D Az már igaz,hogy Harrynek is elkél egy barátnő:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okok! :) persze nem akartam erősködönek feltüni! :) a te blogod és döntésed :D

      Törlés
  8. Ez nagyon király lett! Végigröhögtem az egészet, a húgom ide is jött, hogy mi ilyen vicces. Nagyon jól írsz!! :) ♥ várom a következőt!! :)
    Julia:)

    VálaszTörlés
  9. Szia en is nagyon rajongok harryert es orulnek neki ha en lennek a baratnoja Fanni vagyok.

    VálaszTörlés