2012. július 1., vasárnap

Part 27


Egész éjjel kint feküdtünk és bámultuk az eget, majd hajnal felé bementünk aludni.
Reggel felkeltünk, majd jóízűen megreggeliztünk. Elterveztük,hogy ma nem csinálunk semmit. Az egész napot együtt szeretnénk tölteni. Kettesben. Csak Zayn és én. Senki más. Persze a mai programot füstbe ment tervnek is lehet nevezni, mivel ahogy leültünk a kanapéra, megcsörrent Zayn telefonja. Louis hívta. A beszélgetésből nem sok mindent tudtam kivenni, mivel Zayn mindig csak igennel és nemmel válaszolt. Halvány lila gőzöm nem volt hogy miről beszélgethetnek. Biztos valami disznóságon törik a fejüket, mint mindig.
Zayn és Lou elköszöntek egymástól. Én Zaynre néztem nagyra nyílt szemekkel. Meg sem kellett kérdeznem,hogy miért hívott Louis, máris mesélni kezdte a beszélgetésüket.
- Lou meghívott minket egy kis nyaralásra. A nyaralóba.
Unott tekintettel Zaynre pillantottam:
- A nyaralóba? Megint? Megint bele akartok lökni a vízbe?
- Nem, nem abba a nyaralóba. Louis családjának van egy nyaralója a hegyekben. Hétvégére meghívott mindenkit.
- Oké, de tudod a jövő héten már suli. Sajnos.
- Addigra hazajövünk. Ígérem. Na? Beleegyezel? Mehetünk? Jó buli lesz, hidd el. Mindenki ott lesz aki számít.
- Sel is?
- Sajnos őt még nem engedik el messzire. Ez a hely meg elég messze van.
 - Értem. De Niall sem jön?
- Ő jön! Ki nem hagyná.
- Értem..
- Szóval? Mit mondasz?
- Felőlem mehetünk.
- Remek! De készülj fel rá, hogy ez amolyan hegyi túra lesz. Még az X Factor után szoktunk ide jönni a srácokkal.
- Gondolom sok sztoritok van már.
- De még mennyi! –bevágott egy huncut vigyort
- Komolyan! Hány csajt csábítottál már oda hétvégére? –kíváncsi voltam hogyan fog reagálni
Zayn elkezdte számolgatni az ujján,hogy hány csajt sikerült megfűznie.
- Na? Mennyi?
- 9. Ha jól emlékszem. Habár Perrie és Rebecca csak látogatóban voltak itt…
- Perrie? Rebecca? Ki van még? Angela? Nina? Diana? Hm??
- Angela nincs. Diana és Nina volt.
Értelmetlenül ránéztem.
- Csak hülyülök. Még senki sem járt itt rajtunk és Lou családján kívül. Ez az titkos helyünk. Itt nem talál ránk senki. Még Eleanor és Dan sem járt itt. Nekik is új lesz.
- Értem. Így már mindjárt más.
- Legalábbis én nem vittem oda lányokat. Aztán kitudja hogy a többiek mit csináltak ott szabadidejükben…
- Harryről el tudom képzelni.
- Én is. –együtt nevettünk
- Ja és amúgy meg sem kérdeztem hogy mikor indulunk. Mit mondott Louis?
- Ebéd után indulunk. Paul odavisz minket kisbusszal.
- Rendben. Addig elkészülődök.
- Oké.

Zayn egy pillanatra megállt, majd kölyökkutya szemekkel nézett rám.
- Katy? Szerelmem..Kérdezhetek valamit? De ne legyél ideges!
- Na kérdezz!
- Csinálnál nekem szendvicset?
- Ez olyan Nialles volt. Tőle tanultad?
- Igen, de csinálsz nekem szendvicset? Tudod mennyire imádom. Niall is imádja de én jobban.
- Csinálok persze, nem gond….ti most szerepet cseréltetek Niallel? Amikor a buli volt Sel házában, láttam hogy a tükör előtt áll és a haját igazgatja. Te meg most szendvicset akarsz. Nekem ez furcsa.
- Ebben nincs semmi furcsaság. Éhes vagyok és pont. Tegnap délelőtt ettem utoljára.
- Jól van! Akkor csinálok pár szenyát.
- Köszi, édes vagy. –átkarolt és egy puszit adott a nyakamra.

Zaynnek csináltam 7 szendvicset, mind a hetet megette. Ismétlem, ez olyan Nialles volt.
Később aztán mind a ketten felmentünk a háló szobába pakolni. Komolyan mondom, annyi ruhával megyünk 3 napra,mint ha egy hónapra mennénk. Habár Zaynnek sok ruha kell. De ez nem meglepő.

Hallottam,hogy valaki dudál a ház előtt. Paul volt az, a kisbusszal. Már mindenki bent ült. Niall,Harry,Louis,Eleanor,Danielle és Liam. Már csak mi hiányoztunk. Beraktuk a csomagokat a busz aljába, majd felmentünk a többiekhez.

Mindenki egyszerre köszönt nekünk.
Mivel mi értünk fel a legkésőbb a buszra, azért csak elől volt hely. A többiek mind elfoglalták a hátsó sorokat. Mi Zaynnel leültünk az első sorba. Niall és Harry ült mögöttünk. A két jómadár.
- Katy? Ugye hoztál nekem szendvicset?! –Niall
Nem szóltam semmit, megfogtam a táskámat és elővarázsoltam belőle egy hatalmas sonkás-sajtos szendvicset.
- Köszi. –Niall mohón kapott a szendvics után.
- Azt mondtad hogy már elfogyott! –Zayn sértődött arcot vágott.
 - Muszáj volt eldugnom egyet. Tuti megetted volna.
- Meg bizony. De most már mindegy. Niall! Csak tudd,hogy most az én szendvicsemet eszed! –Zayn hátrafordult Harryékhez
- Akkor még nagyobb élvezettel fogom enni. –Niall
- Zayn! Zayn! –Harry bökdöste Zayn vállát
- Igen?
- Hozunk piát. Sokat!
Zayn Harryre nézett és a szemöldökét emelgette. Na te jó ég. Mi lesz itt?

Az út tényleg nagyon sokáig tartott. Közben már senki nem ült a helyén. Dan,El és én hátra mentünk a leghátsó ülésekhez, a pasikat meg ott hagytuk elől. Liam oda ült Zayn mellé, Lou pedig Harry ölébe ült. Ők így traccspartiztak, mi meg hátul pletykáltunk. Megbeszéltük,hogy milyen filmben milyen jó pasikat láttunk. Komolyan mondom, nagyon jó téma.

Végre odaértünk. Itt, a hegyekben már kicsit hidegebb volt az idő, de még így sem kellett szvettert felvenni. Minden leszálltunk a buszról, majd a srácok és Paul kipakolták a bőröndöket a busz aljából. Addig mi bementünk a nyaralóba. Tényleg úgy van ahogy Zayn elmondta. Nagyon pici, de nagyon szép. Az egész ház fa borítású, a közepén egy hatalmas kandallóval. Az ablakokon krémszínű függönyök és a mini konyhában pedig tölgyfa bútorzat. Felmentünk a létra-szerű lépcsőn a padlás részre. A földön matracok hevertek, egymás mellett. Pont mindenkinek jutott hely. Szerencsére Paul nem alszik velünk, ő megy vissza Londonba. Neki már nem is lett volna helye amúgy sem.

A srácok becipelték a csomagokat a nyaralóba. Mindenki elkezdett kipakolni. Kivétel nélkül. A pakolással elég gyorsan végeztünk, mert mindenki bekapcsolódott.
Sajnos nem olyan jó időt fogtunk ki, elég hideg és esős idő volt. Sebaj. A hangulat a lényeg. A suli is már hétfőtől következik,úgyhogy ez az utolsó nyári hétvégénk,amit együtt tölthetünk. Én már fősulira járnék,csak az a baj hogy év vesztes vagyok. Na de ez most sem lényeges. Nem akarok a suliról beszélni,hiszen még mindig tombol a nyár.

Mivel nem ebédelt még senki, ezért asztalhoz ültünk. Én és Danielle összedobtunk egy gyors spagettit. Azt látni kellett volna Niall hogy ette. Az egész arca tiszta maszat volt. Liam pedig tökéletesen meg tudta enni villával. Nyilván neki ebben van gyakorlata.
Elfogyasztottuk az ebédet,majd megbeszéltük a napi programot.
- Nem megyünk be az erdőbe? –Harry
- Nekem nincs sok kedvem hozzá. –mondtam
- Miért? –Harry
- Mert eltévednék. Volt már rá példa,ugye Zayn?
- Igen, volt. –Zayn nevetett
- Akkor mit csinálunk ma? –Eleanor
- Pihenjünk! Teli vagyok. –Niall
- Mi?? –Louis
- Mi? –Liam
- Gyerekek, ezt be kell írni a naptárba. Niall Horan degeszre ette magát. –Zayn
- Bizony bizony. történelmi pillanat .-Harry
- Na srácok! Most komolyan! Mit csinálunk ma? –Danielle
- Nem sok mindent tudunk csinálni ilyen esőben. Lou
Mindnyájan kinéztünk az ablakon és tényleg szakadt az eső.
- Ugyan már, ez csak egy kis víz. Attól még elmehetnénk túrázni. A sűrű lombok alatt úgysem esik az eső. –Niall
- Mondjuk e igaz. Az itteni erdőben nagyon sok fa van. Felőlem mehetünk. –Louis
- Most komolyan! Mi vagyok én? Indiana Jones? –kérdeztem
- Nem, te Bear Grylls vagy. –Zayn
- Mégj obb.
- Max kicsit elázunk. Nem lehet abból nagy baj. –Liam
- Max tüdőgyulladás… semmi extra. –tiltakoztam
- Akkor te esőkabátban jössz. –Harry
- Srácok, nekem sincs kedvem menni . –Danielle
- De szívem. Nem lesz semmi baj. –Liam
- Gyertek már csajok! Ne féljetek a vadontól . –Zayn
- Itt ki fél? Mert én nem. Csak egyszerűen nem akarok sárban tapicskolni. –mondtam
- Nem lesz sár. Annyira. –Louis
- Azt te honnan tudod? –Danielle
- Csak tudom. –Louis
- Hiába győzködtök, én akkor sem megyek. Ezt most megmondom. Ilyen hülye ötletet. Esőben túrázni indulni!- Eleanor
- Én sem megyek. –Danielle
- Jaj már! Olyan félősek vagytok! –Niall
- Nők! –Zayn
- Veled mi van,Katy? –Harry
- Hülye ötletnek tartom.
- Nehogy már csak öten menjünk! Lányok! Gyertek! Legalább te, Katy! –Liam
Látni kellett volna. Mind az öt srác kiskutya szemekkel nézett rám. Én voltam az utolsó esélyük. El és Dan egyből kijelentették,hogy nem mennek sehova ilyen időben. Nekem is ezt kellett volna tennem, de már késő volt.
Láttam rajtuk,hogy nagyon akarják hogy ott legyek. Én meg, amilyen vaj szívem van (LoL) nem tudtam ellenállni a kiskutya effektnek.
- Na jó. Meggyőztetek. De ha valami baj történik, akkor kitekerem a nyakatokat! Ezt most megmondom!
- Nyugi, nem lesz semmi baj. Gondoskodunk róla. –Louis
- Bátor vagy Katy! –Dan
- Nekem mondod?
- Akkor gyerünk. Öltözzünk fel. Hideg van kint. –Zayn

Most komolyan. Csak én lehetek olyan idióta aki belemegy ilyen hülye ötletbe. Menjünk túrázni ki az esőbe. Baromi jó ötlet. Ezt is csak Harry találhatta ki. Na de most már mindegy. Beleegyeztem. Én hülye. Kitudja mi vár kint rám. Mennyi vadállat mászkál majd az erdőben. Az is lehet hogy eltévedünk! Nincs kizárva. Sőt, semmi sincs kizárva. Minden megtörténhet. Én nagy barom vagyok hogy belementem ebbe az eszement ötletbe.
- Danielle és Eleanor. Mivel nem voltatok hajlandóak velünk jönni, ezért mikorra hazaérünk, meleg ételt szeretnénk látni az asztalon! –Niall
- Benne vagyok. Még mindig jobb bent főzőcskézni, mint kint az esőben sétálni. –Danielle
- Egyetértek. –Eleanor
- Én is itt maradhatok főzni! Segítek a lányoknak. –mondtam
- Olyan nincs! Velünk jössz! Megígérted! –Zayn
- Jól van na. Akkor megyek. –még egy utolsót próbálkoztam, hátha meggondolják magukat.

A híres One Direction és én elindultunk túrázni a szakadó esőben. Milyen hülyén hangzik. Főleg a túrázni a szakadó esőben. Épeszű ember nem áll neki ilyen útnak. De hát mi mások vagyunk.
Zayn azt mondta,hogy adnak nekem esőkabátot. Végül kiderült,hogy egyetlen esőkabátunk sincs. Remek. Ez az én formám.

Nekiindultunk az útnak. Louis vezetett minket és én közvetlen utána mentem. Ő már fejből tudta az utat. Szerencsére. A srácok meg jöttek mögöttem. Így sétáltunk mi, a szakadó esőben. Nagy hülyeség volt az is,hogy a fák alatt nem esik az eső. Sőt, a fákról még jobban csöpögött a víz. Komolyan mondom, ez az út rosszabb már nem lehet. Ja és a sarat meg sem említettem. Minden tiszta sár volt. Én egyszer bele is ragadtam egy méteres darabba. Liam húzott ki onnan. A kabátomból pedig önteni lehetett az esővizet ,annyira elázott. Zayn jól mondta. Úgy nézek ki mint Bear Grylls. Harry meg úgy nézett ki a lelapult hajával,mint Tarzan. A srácok ezen röhögtek egy órát, hogy ezt mondtam.

Már egy jó háromnegyed órája úton lehetünk, amikor megpillantottunk egy lest. Egész jó állapotban volt. Gyorsan felszaladtam a lesre az eső elől. habár már teljesen mindegy volt. Már totál eláztam,úgyhogy a dolog feleslegesnek bizonyult.
A srácok jöttek utánam.
- Ugye milyen szép a kilátás? –Liam
- Nagyon szép. Nem látok semmit a párás levegőtől és az esőtől. –panaszkodtam
- Nézz a dolgok mögé! –Zayn olyan átéléssel mondta ezt, mint az Oroszlánkirályban az az idegesítő majom. De komolyan így volt. A kezével a sűrű lombok felé mutatott és úgy mondta.
- Nézek a dolgok mögé, de nem látok semmit Louistól.
- Elnézést! Pardon! –Louis elállt az utamból. Még így sem láttam semmit csak fákat. Sok fát.
- Emlékeztek mit szoktunk itt csinálni? –Niall
- Psszt! Niall! –Liam
- Na mit szoktatok itt csinálni? Ki vele! Ha már eddig eljöttem, megérdemlek annyit hogy megtudjam.
- Ez igaz! –Zayn
- Akkor?
- Mondjad Niall! –Harry
- Régebben, a fák mögött, ahova Zayn mutatott és közben mondta hogy „Nézz a dolgok mögé”, ott leánytábor volt. Most már az egész épület elhagyatott, de régebben nagy bulik szoktak ott lenni. –Niall
- A lényeget mondd Niall! –Lou
- A lényeg az,hogy mi itt a lesen szoktunk leskelődni a lányok után. Főleg amikor bikiniben voltak. Az milyen jó volt. –Niall
- Bizony! Azok voltak ám a régi szép idők! –Zayn egy pillanatra elgondolkozott
- Ti teljesen dilisek vagytok!
- Tudjuk. –Niall, Liam és Harry egyszerre mondták.
- Louis! Emlékszel még arra tóra? Tudod hogy hol van? –Liam
- Persze. Hogyne tudnám. Nincs is olyan messze.
- Hova akartok cipelni már megint?
- Csak ide! Nincs messze! –Louis
- Aha persze! Már nem hiszek nektek!
- Most tényleg igazat mondunk! –Harry

 A tó egy kicsit sem volt messze. Max 3 km-re lehetett a lestől. Gyalog.

4 megjegyzés: