2012. május 17., csütörtök

Part 9


A kemény 37 perc  alvás után nagyon nehéz volt felkelni. Totál másnaposnak éreztem magam. Pedig nem ittam semmit. A srácok is csak pár dobozos sört öntöttek magukba, de semmi több.
-Jó reggelt!- mondtam álmoskás hangon és közben a szememet törölgettem
-Jó reggelt neked is!- Harry
- Mennyit aludtunk? – Liam
-Ti sokat. Főleg Harry. Már bocs Harry, de a te horkolásod valami förtelem. – panaszoltam
-Ja igen. Mondták már. –Nevetet Harry
-Srácok nekem mennem kell. Megígértem a nagynénimnek hogy ma kitakarítom a házat. Sajnálom de sietnem kell. Teljesen kiment a fejemből.
- Ne menj még!- Zayn nyújtotta a kezét felém mikor felálltam a kanapéról.
-Bocsi de tényleg mennem kell.
-Jól van. Nem akarom hogy miattam büntetést kapj.- aranyosan rám mosolygott, vette a lapot.
-Bocsi srácok de indulok is. Sziasztok.
-Szia!-Mindenki
Gyorsan összeszedtem a cuccaimat a lakás különböző szegleteiből és futva haza indultam.
Amikor hazaértem Peggie néni már a konyhában ügyeskedett. Éppen a konyhabútort törölgette.
-Elkéstél. Megígérted hogy időben jössz!
-Bocsi csak kicsit elment az idő. Elfeledkeztem róla.
-Na jól van. A te korodban ez normális. Más gyerek haza sem jön takarítani. Te legalább haza jössz.
-Na hol kezdjem? – Peggie néni a hatalmas barna szekrényre mutatott ami a folyosón közepén állt. Kinyitottam. Dőlt belőle ki a sok kacat. Régi sílécek, teniszütő, régi magazinok. Na itt lesz mit csinálnom.
Az egész délutánom pakolászással és takarítással telt.
Este csak úgy dőltem be az ágyba. Menten elaludtam. Körülbelül hajnali fél 4kor keltem fel. Akkor zuhanyoztam le. Hihetetlen hogy mennyire el tud fáradni az ember egy kis takarítás után. Fél 4 óta egy cseppet sem aludtam. Mondjuk nem is voltam álmos. Annyira. Elkezdtem újból olvasni a Harry Potter könyveket. Már ezerszer olvastam őket de még mindig tartogatnak valami meglepetést. Reggelre az első két könyvet el is olvastam.
Aztán olyan fél nyolc felé lementem a konyhába reggelizni. Peggie néniék nem voltak itthon mert újra visszaálltak munkába a jól megérdemelt 2 hét vakáció után.
Enyém az egész ház. Többnyire. Elkezdtem zenét hallgatni az IPhone-on a fotelban ülve háttal a bejárati ajtónak. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valami megfogta a vállaimat. Megijedtem, hátra néztem és egy édes arc bámult rám. Zayn volt az. Kivette a fülemből a fülhallgatót és egy gyengéd csókot csúsztatott az arcomra.
-Szia hercegnő! A telefont felvenni már luxus? –kérdezte viccesen
- A telefonom fent volt a szobában. Egyébként hogy jöttél be?
-Nyitva volt a bejárati ajtó.
-Igaz, hisz én zártam ki. De hülye vagyok.- Zayn adott egy puszit a fejem búbjára jelezve hogy nem érte egyet a dologgal.
-Meg szerettem volna kérdezni hogy volna-e kedved eljönni ismét a nyaralóba? Egy visszavágó póker partira?
-Hm… csábító ajánlat! Meztelen pasikat látni a kedvenc hobbim- nevettem
-Most nem fogsz.- nevetett.- Ezek szerint jössz?
-Megyek persze! Ki nem hagynám.
-Sajnos most Eleanor és Danielle nem jönnek. Sőt, Liam sem tud jönni. Ő Danielle-el lesz, Eleanor meg nem ér rá. Hívja a munka.
-Sajnálom hogy nem jönnek. Pff megint egyedül leszek csaj.
-Nem leszel egyedül. Mi ott leszünk.
-Jólvan. Meggyőztél. Mikor megyünk?
-Este 9mint multkor? Megfelel?
-Nekem oké. A nagynénim úgy sincs itthon. Oda megyek ahova akarok.
-Így van.
-Nem vagy éhes? Peggie néni reggel készített pudingot.
-Hm.. az most jól esne. Köszi.
-Akkor gyere a konyhába.
Mind a ketten bementünk a konyhába pudingot enni.
Ez egy elég érdekes puding evés volt. Zayn engem etetett én meg őt.
-Lecsöppent  egy kis vanília a…
-Mi? Hova? –Szerencsétlenségemre egy eléggé mély dekoltázsú trikó volt rajtam. Hova máshova csöppenhetett volna?
Zayn nagy szemekkel kissé oldalra fordította a fejét és közben az ajkát harapdálta.
Én gyorsan letöröltem magamról a vaníliafoltot. Zayn egy hatalmasat nyelt. Llátszott rajta hogy zavarban van. Ahogy én is.
-Kérsz még?- ennyit tudtam mondani zavaromban. Ő egyre rávágta:
-Igeeeen!

A vaníliapudingos incidens után elköszöntünk egymástól mert Zayn-nek volt egy kis dolga a városban.
Este aztán ismételten nekiláttunk az útnak a One DIrection-féle nyaraló felé. Most egy kocsiba is belefértünk öten. Szerencse hogy a zsaruk nem állítottak meg.
Amikor odaértünk én már ismertem a járást. Egyből a konyha felé iramodtam,mivel tudtam hogy Niall úgy is éhes lesz és én nem akarok a póker parti közepén szendvicseket csinálni.
Készítettem több mint 30 darab szendvicset. Reméltem hogy az éjjelre elég lesz.
Ugyanúgy ahogy nemrégiben  körbeültünk a kandalló elé(mivel kicsit hideg volt) és belekezdtünk a játékba.
-4 fiú 1 lány ellen. Ez szép.-mondtam
-Most ne hidd azt hogy hagyunk nyerni! –Harry
-Pedig azt hittem.
-Nincs rajtam alsógatya! –Niall
-Nem érdekel ha meztelen leszel is nyerni fogok.
-Na majd meglátjuk!- Louis
-Sok szerncsét!- Zayn
-Nektek is!
Óvatosan a pakli mögül kikukucskáltam a srácok arckifejezésére. Ez volt a titkom. Mindig figyelem a reakciójukat mikor éppen húznak egy lapot. Most egy árva rezzenés sem volt az arcukon. Semmi. Fapofával ültek velem szemben. Még Niall sem röhögött. Az ég világon semmi nem volt. Az első kört elbuktam.
-Ezaz!- Zayn és Harry pacsit adtak egymásnak!
-Ti csaltatok! – próbáltam valamit rögtönözni, de tudtam hogy tudják,hogy mit tudok.
-Nem csaltunk! Még véletlenül sem! –Lou
-Viseld el hogy néha te is veszthetsz!-Niall
-Zayn! Szerinted mit vegyen le? A nadrágját vagy a felsőjét? –Harry
Zayn jó alaposan végignézett rajtam majd így szólt:
-A felsődet le! Most! – bevágott egy kárörvendő vigyort a végére
-Isteneeem! Jól van akkor leveszem!
-Ne mérgelődj! –Niall
-Nem játsszunk inkább valami másra? Pénzre vagy fogadásra vagy nem tudom.
-Nem! Ezt elkezdtük, akkor fejezzük  is be. –Zayn
A srácok mosolyogtak maguknak a pakli kártya mögött. Én meg ott ültem egy szál melltartóban.
A fiúk arcán ismét semmi mimika. A következő kört is elbuktam.
-Le a gatyával! –Louis
-Ne már! Még ez is?- kénytelen voltam levenni a farmeremet is. Annyit megengedtek szerencsémre hogy egy pokrócot magamra tekerjek hogy meg ne fázzak.
A következő kört szintén elbuktam.
-Kiszállok! –feladtam
-Ilyen könnyen feladod? –Zayn
-Ennyi volt. Úgyis tudom hogy mit vetetnétek le rólam szóval mindegy. Kiszállok. Nyertetek!- végképp  feladtam
-Na srácok, négyen maradtunk. –Niall
- Jaja! Négyen! –Harry
-El sem hiszem hogy vesztettél. Pedig olyan magabiztos voltál a múltkor. –Zayn
-Te inkább csendben legyél. –mondtam Zayn-nek
-Miért is? –kérdezte megilletődve
-Csak mert azt mondtam.
-Hát Zayn, a barátnőd igen akaratos. Hogy bírsz vele? –Louis
-Nehezen de még kordában tudom tartani.-nevetett
-Haha. Nagyon vicces. De most komolyan. Mindig én vagyok a téma? Jobbat nem találtok?
-Általában mindig a lányok a téma. Te pedig lány vagy. –Niall
-Igen Niall. Jó megközelítés.
-A francba! Kiszállok! –Harry
-Te is? Akkor már csak hárman maradtunk. –Zayn
-Feladom! Zayn láttam a lapjaidat. Semmi esélyünk. –Harry
Niall és Louis egymásra nézett majd kórusban így szóltak:
-Feladjuk!
-Ezaz! Nyertem! Ezt kapjátok ki! Na Katy, látod nem csak te nyerhetsz! –mondta kárörvendően
-Még sosem győzött le senki. –mondtam szomorkásan
-Akkor épp itt volt az ideje. –Zayn
Engem még tényleg soha senki nem győzött le pókerben. Eddig.
-Mi a baj? –kérdezte Zayn ijedt arccal.
-Nem szólok hozzád! – a karjaimat keresztbe tettem és a fejemet oldalra fordítottam.
-Most komolyan? Katy! Ez csak egy játék. –magyarázkodott
-Srácok ti hallottatok valamit? Mert én nem. –mondtam megsértődve
-Mivel négyen( jól kihangsúlyoztam a „négy” szót) vagyunk azért Niall-el alszom.
-Rendben.- Niall csak mosolygott
-Nem. Nem alszol te senkivel. Velem alszol. –Zayn
-Nem. –mondtam
-Szóval még is beszélsz hozzám? –mosolygott
-Nem.
-De most is beszélsz!
-Nem beszélek!
-Zayn hallod hogy nem beszél! –Lou
-Igen Zayn. Lou jól mondja. –mondtam
-Na! Kérlek! Bocsáss meg. Ígérem többé nem nyerek ellened. Legalábbis pókerben nem.
Közel jött hozzám de én még jobban oldalra fordítottam a fejem összekulcsolt karokkal. Zayn ismét bevetette a híres „Zayn nézést” . Tudja hogy ennek nem tudok ellenállni. Már kicsit kezdtem is mosolyogni.
-Na akkor megbocsátasz? –kérdezte
-Hát nemtudom. –Most már előre néztem.
-Megígérem! Soha többet!
-Amit Zayn megígér az úgy is lesz! –Harry
-Csakugyan? –már szinte teljesen mosolyogtam
Zayn kicsit oldalra biccentette a fejét és egyre közelebb jött hozzám. Mélyen a szemembe nézett. Már teljesen kész voltam. Már nem bírtam tovább haragudni rá.
-Na jól van megbocsátok. –mondtam
-Ezaz! – egy puszit adott az ajkaimra.
-Ugye hogy nem lehet haragudni rá? –Lou
-Hát nem.
-Mindig eléri amit akar. –Niall
-Észre vettem az utóbbi időben.
-A nyertesnek nem jár valami? –kérdezte Zayn és közben rám nézett
-Miért nézel rám? –kérdeztem
Nem válaszolt csak nevetett. A srácok is nevettek. Majd később leesett a tantusz.
-Váltsunk témát! –vágtam rá

Elkezdtünk beszélni a régi sulis sztorikról. Fogalmam sincs hogyan jutottunk ehhez a témához.
Louis-nak volt a legtöbb mesélni valója. Még a fenekét is megmutatta egy tanárának. Hihetetlen. Habár,kinézem belőle. Zayn-nek is voltak jó sztorijai. Volt hogy 3 iskolából is eltanácsolták verekedés miatt. Érdekes de ki nem nézném belőle. De azt hogy úgy híresült el a suliban hogy „a srác aki alszik órák alatt” már hamarabb. Zayn már akkor is hétalvó volt. Volt hogy az én vállamon is elaludt. Nem is egyszer.
Hihetetlen mennyi vicces sztorit mondtak.
Ez alatt az egy hónap alatt nagyon kiismertem őket.. Tudom minden reakciójukat. Főleg Zayn-ét. Ő is tudja az enyéimet.

A nagy beszélgetés közepén, hallottuk hogy valaki kopog az ajtón.
Niall nyitott ajtót. Egy csapat srác jött be a bejáratot. A fiúk nyomban felugrottak és üdvözölték őket . Zayn megfogta a kezem és odavitt a srácoknak bemutatni.
-Srácok ő itt a barátnőm, Katy. Katy ők itt Anthony ,Tom és Danny
-Szisztok! – mindenki sorba megölelt és megpuszilt.
-Lemaradtam valamiről? –Anthony
-Becsajoztál látom. –Danny
-Katy. Ha estleg nem jönne össze a dolog Zayn-el,megadom a számom.-Tom
-Semmi olyan. Ő az enyém –szorosan átkarolt
-Nyugi. Azt mondtam HA! –Tom
-Tom, te nem változtál semmit.-Niall
-Egyébként hogy kerültök ide? –Harry
-Liam hívott. Azt mondta hogy itt vagytok. Gondoltuk beugrunk megnézni titeket.
-Ez rendes tőletek. –Louis
-Nem jöttök beljebb? –kérdeztem
-De. Megyünk.- Anthony
-Hú, mennyi bulit szoktunk itt tartani. –Danny
-Hát igen. És azok a póker partik…- Tom
-Épp nemrég fejeztük be. –Niall
-És ki nyert? –Anthony
-Szerinted? –Zayn
-Szinte gondoltam. –Danny
-Nem esztek valamit? –Niall
-Köszi nem. Idefelé jövet megálltunk a Mac Donald’s-ban. –Anthony
- Öcsém, a Meki-s csaj nagyon fullos. Látnod kellett volna. –Danny mondta Harrynek
-Majd visszafele megnézem magamnak. –nevetett
-Hát Zayn! El kell hogy mondjam, nagyon jó ízlésed van. –Anthony
-Köszi. Tudom.- Zayn és Anthony rám néztek. Én csak álltam ott mint aki gyökeret eresztett.
- Louis, Eleanor hogy van? –Tom
-Köszi megvan. Most éppen dolgozik. Én meg pihengetek. –Lou
-Kinek a jó?-Tom
-Apropó Zayn. Leya azt mondta hogy üdvözöl. –Danny
-Leya? –Zayn-re néztem.
-Mondd meg neki hogy én is üdvözlöm őt.
-Zayn? Ki az a Leya?
-Danny 8 éves húga.
-Ja. Az más. -elpirultam
-Mi az? Féltékeny vagy? –Zayn
-Nem én. – vágtam rá, de teljesen látszódott rajtam hogy féltékeny vagyok.
-Srácok nem iszunk meg egy sört? –Niall kiabált a másik szobából
-Akár többet is. –Anthony
Már olyan hajnali 1 felé járhatott mikor bementünk a konyhába. A srácok körbeülték az asztalt és elkezdtek sörözni, majd Danny megszólalt:
-Nincs kedvetek egy pár menethez?
-Dehogynem! –Louis
-Katy, te is jösz? –Harry
-Nem én. Nem szeretnék még egyszer lebőgni. –mondtam
-De hagynálak nyerni! –Zayn
-De úgy nem érdekes. Játsszatok csak nyugodtan. Én majd nézlek titeket.
-Te tudod. –Zayn
A srácok belekezdtek ismételten a játékba. Most nélkülem. Most szerencsére nem vetkőzésre, hanem igazi póker készlettel játszottak. Nekem miért nem szóltak hogy van az is? Akkor nem kellett volna vetkőzni. De kis sunyik.
Zayn-nek egyre több volt a zsetonja, Anthony-nak és Louis-nak pedig egyre kevesebb a söre. Most én voltam a pincér. Én szolgáltam ki őket. Teljesen úgy éreztem magam mint egy klasszikus western kocsmában. Már csak a cigifüst hiányzott a helyiségből. Szerencsére egyikük sem dohányzik. Már Zayn sem.
Niall csettintett egyet az ujjával és meg egy tálcával a kezemben odamentem hozzá. Nem volt a terhemre kiszolgálni őket inkább élveztem a dolgot.
-Pincér, 2 sört és 6 hot dogot kérnék! A hot dog-ba tegyen sajtot és ketchap-ot, de a hagymát hagyja ki belőle.-Niall
-Még valami?
-Ez minden. Ja és hozza a számlát is.
-Pincér!-most Anthony hívatott. –Szeretnék kérni 4 doboz sört. Elvitelre.
-Ez minden?
Anthony csak rábólintott. Már kicsit kómás volt mindenki. Megszámoltam az üres sörös dobozokat, Louis és Harry fejenként 9-et ivott meg, Anthony 7-et, Zayn , Niall és Danny 5öt, Tom pedig csak 4-et ivott meg.
Később ezek a számok egyre jobban kezdtek növekedni, mígnem elfogyott a sör.
A póker partiból nem lett szinte semmi annyira lerészegedtek. Rihegtek-röhögtek össze vissza mint valami majmok.
Anthony, Danny és Tom ma éjjel itt aludtak. Ittasan csak nem ülhetnek autóba. Előkészítettem nekik a fekhelyet, de mind a 7 srác közösen a kanapén aludt el. Egymás hegyén-hátán szunyókáltak békésen. Teljesen kiütötték magukat.

Nagy nehezen én is elaludtam, de felkeltem. Láttam, hogy Louis alva járkál. Ha jól hallottam akkor éppen a Macarena-t énekelte majd benézett a hűtőbe( csukott szemmel) majd kivett belőle egy zacskó fagyasztott zöldséget és odaadta nekem. Majd ezt mondta:
-Mama! Ezt tedd el Niall elől. Megeszi. Tedd el. Niall. Megeszi. Mama. – nagyjából megértettem hogy mit akar mondani. Nem akartam felkelteni, ezért azt mondtam neki hogy beteszem a fagyasztóba, ott Niall biztosan nem találja meg.  De ez még semmi. Odament a konyha pulthoz és elkezdte ismételten énekelni a Macarena-t. Legalább is azt hiszem hogy az volt az. Aztán hirtelen abbahagyta az éneklést, majd visszafeküdt a srácokhoz és átölelte Tom-ot.

Én a másik kanapén aludtam. Most kivételesen tudtam aludni. Érdekes, amióta a srácokkal töltöm az éjjeleket, sohasem alszok. A mostani az kivétel. Talán kissé elfáradtam a pincérnősködésben.

Reggel már mindenki, ismétlem MINDENKI fent volt, mikor én keltem fel.  Anthony-ék már elmentek. Dolgozniuk kellett menni. Még így másnaposan is. A srácok pedig halkan TV-ztek. Érdekes, mert nem keltem fel a TV hangjára.
-Jó reggelt kisasszony! Jól aludt az éjjel? –Zayn
-Ja. Mondhatjuk! De hogy-hogy nem vagytok másnaposak?
-Ki mondta hogy nem vagyunk azok? –Niall
-Igaz. Miért nem keltettetek fel ha TV-zni akartatok?
-Olyan édesen aludtál. Nem akartunk felkelteni. –Zayn
-Szinte nem is a TV-t néztük hanem téged,hogy alszol –Harry
-Miért olyan érdekesen alszom?
-Nem, csak olyan édesen. –Zayn
-Louis, egyébként a zöldségeket a fagyasztóba tettem! – kíváncsi voltak hogy emlékszik-e hogy mit csinált az éjjel
-Milyen zöldségeket? –Lou
-Nem is emlékszel? Az éjjel alva jártál. A Macarena-t énekelted a konyhapultnak, mamának neveztél és kivettél egy zacskó fagyasztott zöldséget a fagyasztóból , majd azt mondtad hogy rakjam el Niall elől. Nem emlékszel semmire?
A srácok már könnyesre röhögték magukat.
-Tényleg  Louis? Tényleg? Macarena? –Harry már a hasát fogta a nevetéstől
-Én erre nem emlékszem.
-Pedig ez így történt. Nem hazudok.
-Ilyen már többször is előfordult vele mikor részeg volt. –Zayn
-Komolyan?-kérdeztem
-Ja igen. A srácok azt mondták hogy egyszer a turnébuszon birka hangokat adtam ki és felmásztam a busz tetejére. Meztelenül. –Louis
-És ezt mi mind lekameráztuk! –Harry
-Harry! Ez titok volt! –Louis
-Az egyik legjobb titkos videónk egyike. –Zayn
-Miért van több is? –kíváncsiskodtam
-Igen van. De azok nem publikusak. –Niall
-Még nekem se?
-Nem! –Zayn
- De létszi! Már felkeltette az érdeklődésemet. –könyörögtem
-Ezeket csak mi láthatjuk. –Louis
-Kérlek. Kérlek! –még jobban könyörögtem. Már lesüllyedtem kis ovis szintjére.
-NEM! Nem láthatod! –Zayn
-Akkor nem szólok hozzátok. – összekulcsolt kézzel elfordultam tőlük.- Vagy megmutatjátok, vagy haza megyek.
-Hogy zsarol a kicsike. –Harry
-Mutassuk meg neki. Legalább röhögünk egy jót. –Lou
-Nekem 8. Rólam úgy is csak kevés van, -Niall
-Azt hiszed? –Harry
-Miért nem? –Niall
-Hát van olyan videó amikor….-Zayn befogta Harry száját.
-Ne add ki az infókat. Ez titok. –Zayn
-Jaj Zayn! Mi történne ha megmutatnánk neki? Úgy is tudod milyen makacs. –Louis
-Na jó. Rendben. Feladom. Mutassuk meg!
Odafutottam Zayn-hez és szorosan átöleltem. Sok puszit adtam az arcára. Örültem neki hogy megengedte hogy megnézzem a videókat, mert nagyon kíváncsi voltam rájuk.
Pár perc múlva Harry jött le a lépcsőn egy DVD lemezt lobogtatva a kezében…..

8 megjegyzés:

  1. Juhúúú... IMÁDOM! Az egyik legjobb fanfiction, amit eddig olvastam. Ez pedig:
    -Mama! Ezt tedd el Niall elől. Megeszi. Tedd el. Niall. Megeszi. Mama.
    Egy őőrületes zseni vagy!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon jó lett. :) Annyit röhögtem azon mikor Louis alvajárt:DD Kövit gyorsan. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyonjó lett!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  5. folytatást követelek! :D baromijó *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis történet! *-* Várom a folytatást! (:

    Megtennétek, hogy benéztek hozzám is? :P Nemrég kezdtem. ^^"

    http://1d-dream.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó!!! Minél előbb folytatást... :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon nagy :D Irtó sokat röhögtem Louis-on :DD

    VálaszTörlés