2012. május 21., hétfő

Part 10

A DVD-re nagy betűkkel rá volt írva hogy „TOP SECRET”. Nem is feltűnő.
Harry beletette a DVD-t a laptopba. Zayn kicsit elsápadt. Vajon olyan nagy durranás van a DVD-n hogy ennyire nem akarja hogy lássam? Már mindegy,mert már beleegyezett. Lou kezelte a laptopot. Elsőnek egy Lou vs. Harry videót néztünk meg.
A videóban Louis és Harry alsógatyában kergetik egymást egy emeletes házban 2 jedi karddal a kezükben.
-Az apád vagyok! –mondta Lou Darth Vader hangon
-Te nem vagy az apám. Az én apám Mick Jagger. –válaszolta vissza Harry Luke Skywalker hangon.
Nagyon muris volt a 2 srácot látni alsógatyában futkározni . A további párbeszédjükre már nem is tudtam figyelni a röhögéstől. De nem csak én röhögtem. Mindenki röhögött. Niall a legjobban. (szokás szerint).
-Na mutassatok még valamit!
Louis átkapcsolt egy másik videóra. Ebben a videóban Zayn és Liam szerepelt a nyaralóban lévő medencében. ( Zayn már a fejét fogta)
-…és a bal kezedet pedig…nem azt…a másik bal. –Liam
-Ez nekem nem megy. –Zayn
-De megy. Csak akarnod kell. –Liam
Zayn nagy erőt vett magán majd elkezdett úszni:
-Liam! Nézd Liam! Úszok! Tudok úszni Liam! –Zayn megtette az első métereket úszva a medencében
-Ügyes vagy! Na gyere ide! –Zayn odament és megölelte Liam-et.
-Jaj de cukik vagytok!- mondtam
-Ugye? –Liam
-Így tanultam meg úszni. Liam segítségével. Na de most már nézzük a következőt. –Zayn
Louis ráment egy Niall-es videóra. Niall szokás szerint evett. Mikor nem?
-Zayn! Hagyd békén a kajámat! –Niall
Zayn meg szerette volna enni Niall elől az utolsó sütit. Niall persze nem hagyta. A srácok a szoba 2 végében ültek és a szoba közepén volt egy kis kávézó asztal  azon volt a süti. A szoba másik oldalában Harry és Louis ültek a kanapén. Ezek szerint Liam kamerázott.
-Az életeddel játszol haver! –Niall
-Nem félek!- mondta Zayn vigyorogva majd megiramodott a kávézó asztalon lévő süti irányába. Ebben a századmásodpercben Niall is elindult. Nagyon vicces volt. Zayn megfogta  a sütit és a szájába akarta tenni de Niall is tátotta a száját. Majd Zayn elnyomta az asztal mellől Niall-t, mire a srác lelökte Zayn-t a kanapéra Harry és Louis mellé. Zayn nem adta fel. A süti már majdnem Niall szájában volt , de Zayn elkezdte kergetni a szobában. A süti kiröpült Niall kezéből egyenesen Zayn szájába. Niall gonosz tekintettel figyelt Zayn-re.
-Köpd ki de azonnal! –Niall
-Sajnos az már lehetetlen . –mondta Zayn önelégült vigyorral.
Itt megszakadt a videó. Így szóltam:
-Ti teljesen őrültek vagytok!
-Tudjuk! – mondák kórusban.
-A többit majd máskor megnézzük. Elég ennyi egyszerre. Még van kb 50 ilyen videó. –Harry
-Látom nem unatkoztatok!
-A háromnegyed része a turnébuszon készült. –Liam
-Azok a legérdekesebbek. –Niall
-De azt majd máskor. –Zayn lecsukta a laptop képernyőjét.
-Rendben. Elfogadom. Tudom várnom kell egy kicsit.
A videók nézegetését ezennel befejeztük.
Elkezdtünk összepakolni , mert Louisnak el kellett menni Eleanor-ért a reptérre.

Engem sikeresen és épségben hazaszállítottak. Ma mindenkinek valami dolga volt. Még Zayn-nek is. Ezt megértem, hiszen nem lehet mindig velem. Neki is kell a szabadság.
Lefeküdtem az ágyamra. Nem aludtam, csak kicsit lustálkodtam. A tegnapi események jártak az eszemben.  Nagyon jó volt megismerni a srácok de inkább úgy mondanám hogy Zayn gyerekkori barátait. Nagyon jó fejek. Igazi partiarcok.  Mélyen bele voltam feledkezve a gondolataimba mikor megcsörrent a telefonom. Anya hív. Vajon mit akar? Ma már hívott egyszer.
-Szia kicsim. Jól vagy? Minden rendben veled?
-Szia anya. Minden oké . Még egyben vagyok.
-Akkor jó. Na, csak azért hívlak mert a költözködést kicsit előre kellett hozni. Apádat már áthelyezték Londonba , ő már ott van. A költöztetők is nemsokára ott lesznek. Én még a repülőn ülök. Ma költözünk. Nem baj? Nem túl korai? Mert ha igen akkor…
-Nem. Ez így nagyon jó. Örülök neki. A lakást már nemrégiben megnéztem, nagyon otthonos.
-Igen az. Hiszen Zayn szerezte nekünk. Nagyon figyelmes fiú. Igazi úriember.
- Igen, tudom . –nevettem
-Na szóval minél gyorsabban pakolj össze és szólj George bácsinak hogy segítsen átvinni a cuccaidat a házunkba.
-Oké szólok neki. Nincs sok holmi szóval nem lesz nehéz.
- Rendben kicsim. Milliószor puszillak. Nemsokára találkozunk. Szia.
-Szia anya. Én is puszillak.
Mind a 2en leraktuk a kagylót. Már nagyon izgatott voltam a költözés miatt. Főleg azért mert az új lakásunk még közelebb van Zayn-hez. Villámgyorsan összepakoltam a dolgaimat. Elköszöntem Peggie nénitől és indultunk is az új lakásunk felé.

A csomagjaim már az új házunkban voltak. A költöztetők is időben megérkeztek. Elkezdtem kipakolni mikor egy ismerős hangot hallottam. Anya volt az.
-Szia anyaaa! –úgy rohantam anyához mint ha legalább egy éve nem láttam volna. Pedig csak egy hónap telt el.
-Szia kicsim! Úgy hiányoztál! – annyira megölelt hogy alig kaptam levegőt. Mondjuk most ez sem nagyon zavart. Nagyon jó volt anyát ismét látni.
-Apád is nemsokára hazajön. Csak még dolgozik.
-Rendben van.
-De megváltoztál! –nézett végig rajtam
-Nem is annyira.
-Dehogynem. Hosszabb lett a hajad.
-Lehet. Nem is figyeltem.
-Látom sikeresen áthoztátok a dolgaidat.
Anya megköszönte George bácsinak hogy ennyi ideig vigyáztak rám és azt mondta hogy majd átmegy Peggie nénihez is és neki is meghálálja. Őt vagy ezer éve nem látta már szóval lesz miről csevegniük.
-Hát Katy! Ki kéne pakolni.- anya rámutatott a sok tucat doboz halomra az ebédlőben.
Nekiálltunk kipakolni. Szerencsére a bútorokat a költöztetők már elhelyeztél, úgyhogy avval nem volt gondunk. Eközben apa is megérkezett a munkából. Őt is nagy örömmel üdvözöltem, majd besegített ő is a kipakolásba. Már majdnem készen voltunk az ebédlővel mikor valaki csengetett.
-Ki lehet az? Nem várunk vendégeket. –anya
Anya kinyitotta az ajtót és Zayn állt ott.
-Jó napot Mrs. Smith. –Zayn
-Szia Zayn! Gyere beljebb. – anya betessékelte az újdonsült házunkba.
-Szia szerelmem! –Zayn egy csókot adott nekem.
Anya és apa egymást átkarolva álltak a másik szoba ajtajában. Az arcukról ítélve nem voltak mérgesek hanem inkább örültek. Örültek annak,hogy megtaláltam Az Igazit.
-Már nem kell bemutatnom a szüleimet. Ismered őket. –mondtam
-Igen ismerem. Mr. és Mrs. Smith , most már hivatalosan is kijelenthetem hogy a lányuk elrabolta a szívemet.- Zayn  a Zayn-es nézésével rám nézett.
-Látom mennyire szereted Katy-t. Mi nem állunk az utatokba. –mondta anya.
- Veled fiatalember még azért elbeszélgetünk! –apa mondta Zayn-nek
-Bármikor Mr. Smith! –Zayn
-Ugyan már. Szólíts csak Dave-nek. –mondta apa
-Engem meg nyugodtan szólíthatsz Susan-nek.
-Rendben. Dave és Susan. –Zayn rámosolygott anyáékra.
-Komolyan mondom Katy! Fontolóra kell vennem hogy neked vagy az anyukádnak fogok udvarolni! –nevetett Zayn
-Kösz! Kedves vagy! – válaszoltam vissza
-Csak viccelek.-mondta
-Tudom.- egy puszit adtam az arcára.
-Vicces gyerek a te Zayn-ed. –mondta apa
-Hát igen. Mindig megnevettet. –mondtam
-Ha már itt vagy nem segítenél pakolni? Persze csak ha van kedved. Vagy ha ráérsz.
-Rád mindig van időm.
-Óh. Kedves vagy.
-Tudom.
-Nem is te lennél.
Ő csak nevetett. De én is.
-Akkor gyere fel a szobámba! –mondtam Zayn-nek
-Miért? –kérdezte kíváncsian
-Pakolni! Miért mire gondoltál? –kérdeztem értetlenkedve
-A Sweeps reklámra!  -nevetett
-Szóval így? – nevettem.
Mind a ketten felmentünk a szobámba. A dobozok már ott vártak az ágyam mellett.
-Húha! Sok cuccod van! –mondta Zayn
-Inkább több mint kevesebb.
-Ez igaz. Hol kezdjük? –kérdezte és az ingje ujját feljebb tűrte. Olyan édes volt. Nagyon bekészült a pakolásra.
-Azt a dobozt kipakolhatod. Meg ezt is. Sőt azt a kettőt is a tükör mellett.
-Igenis kapitány! – vigyázz állásba állt és a kezét a homlokához helyezte. Úgy mint a katonaságban.
Én a ruhákat kezdem pakolni a szekrényembe.  Zayn pedig a könyveimet illetve a CDimet rajta fel a polcra.
Egyszer csak lefagyott. Ne kép se hang. Csak előre nézett a doboz mélyére majd hangosan kérdezte:
-Ez Ki? – felmutatott egy képet amin én és egy srác pózolunk.
-Az  unokatestvérem Chris . Kanadában él.
-Ja értem. Akkor semmi. – óvatosan letette a képet az ágyamra majd egy megkönnyebbült mosolyt láttam az arcán. Éppen rám nézett és én is elkezdtem mosolyogni.
Még csak a második dobozt pakoltuk ki. Zayn szinte minden tárgyhoz valami kommentet fűzött. A régi fényképeimet szerette a legjobban. Ha tudtam volna hogy éppen abban a dobozban van amit Zayn épp kipakol, elrejtettem volna előle.  Most már mindegy.
-Figyelj! Így nem megyünk semmire. Ha így haladunk holnapra sem végzünk!-mondtam
-Nem baj. Én ráérek. – rám mosolygott
-De akkor is kicsit szedjük össze magunkat! Még a többi doboz is vár minket lent a folyosón. Azok is az én cuccaim.
-Hogy neked mennyi cuccid van. –nevetett

Kb. 1 óra múlva már majdnem készen voltunk a dobozok kipakolásával. Már csak 5 doboz maradt a tükör mellett.
Zayn odament a tükör elé és elkezdte igazgatni a haját. Majd így szólt saját magához:
-Zayn, egy Isten vagy! – a 2 mutatóujjával rámutatott a tükörben lévő énjére.
-Az Istenek is szoktak pakolni! –kiáltottam, immáron a fürdőszobából.
Zayn csak nevetett.

Kb még 45 percet pakolászhattunk. A szoba már teljesen kész volt. Nagyszerű lett.  A világos lila fal és azok az új bútorok…egyszerűen mesés.
Zayn ráült a vadonatúj ágyamra.
-Hm…jó puha. Ezen kellemesen lehet aludni. –rám mosolygott
-Úgy bizony.
-Vagy akár…. –nem tudta befejezni a mondatát mert közbevágtam
-Ne is mondd. Már látom a gondolataidat. –nevettem
-Akkor tudod mire gondolok.
-Hát nem rózsaszín pónikra az biztos. –nevettem
-Jól gondolod. És mit szólnál hozzá, ha kipróbálnánk az új ágyadat? –huncut módon rám mosolygott
-Hát nem is tudom. – válaszoltam vissza félénken
-Ha azt mondod hogy igen, akkor mentem rohanok a pizsamámért és a fogkefémért.
-Nem tudom mit szólnának anyáék. Még csak ma költöztünk ide és már vendégeket fogadok a szobámba?
-Igen, igaz. Ez nem lenne helyes. Egyébként szerencse hogy már nagykorú vagy…( itt egy pár másodperces szünet)
-Hogy nagykorú vagyok? Az miért szerencse?
Ő ismételten csak nevetett.
-Jaaaj! Már leesett! De perverz vagy! –mondtam
-Hé! Nem vagyok perverz. – kikérte magának
-Dehogynem. Csak te nem veszed észre.
-Hát hadd gondoljam át. Lehet benne valami. De hát pasiból vagyok….
-Jaja. Pasi vagy. Jó duma. Én meg csaj vagyok.
-És mit szokott csinálni a pasi a csajjal? –vigyorgott mint a vadalma
-Látom ma nem bírsz magaddal.
-De nem ám.
-Akkor nyugodj le. Anyáék is itthon vannak. Kell nekünk az hogy meghallják miről beszélünk?
-Nem. De..
-Semmi de. Pakolj tovább.
Csendben elkezdte kirakni a dobozból a dolgaimat majd sóhajtott egy hatalmasat és odajött hozzám. Hátulról átölelt. Szorosan átkarolta a derekamat és az állát a vállamra helyezte.
-Tudod hogy szeretlek. –halkan a fülembe suttogta.
-Tudom és én is szeretlek.
Gyengéden megcsókoltuk egymást. Pechünkre anya éppen benyitott a szobába.
-Ez nektek rakodás?
Gyorsan feleszméltünk a finom csók után.
-Drága anyucikám! Kopogni nem szokás? Egyébként meg már minden doboz ki van rakva.
-Igen. Már kipakoltunk. –Zayn
-Na jól van. Akkor gyertek le, lent is van még egy pár.
-De anya! Mára már elég volt. Elfáradtunk. Ugye Zayn? – kissé oldalba böktem Zayn-t , de csak úgy hogy anya ne lássa.
-Igen. Elfáradtunk. Huhh. De melegem van. -Zayn
- Képzelem. –anya fancsali képet vágott majd udvariasan kiment a szobából.
-Komolyan mondom zárat fogok az ajtóra szereltetni.
-Az nem lenne rossz ötlet.


A szobám teljesen kész lett.  Minden a helyén volt. De most a hatalmas Zayn poszter helyett egy még hatalmasabb képet ragasztottunk a falamra amin Zayn és én vagyok. Ezt a képet Liam fényképezte még a nyaralóban. Szerintem nagyon jól sikerült. Zayn is csodálta Liam mesteri alkotását pár percig.


A gondolataim sok felé kavarogtak . Mindenféle járt az eszemben. Nem tudtam kiigazodni saját magamon. Később aztán megkérdeztem Zayn-t :
-Mit szólnál ha tartanák egy házavató bulit? Csak a haverok.
-Részemről oké.
-Fiúkat is meghívom. Meg persze Sel-t is. A szüleim úgy is átmennek Peggie néniékhez aludni mert az ő ágyuk még nem érkezett meg.( mert újat rendeltek a neten).
-Oké. Persze. Hívj meg mindenkit akit akarsz.
-Akkor jó. Majd olyan fél nyolcra gyertek ide hozzánk. Szólj a többieknek is. Én meg szólok Sel-nek.
-Oké. Figyu akkor megyek is. Szólok a fiúknak hogy ne találjanak ki estére semmi programot mert akkor hozzád jövünk. Mert képesek és elmennek ismét egy vad buliba.

Elköszöntünk egymástól és már kezdtem is a szervezkedést. Átszaladtam a sarki boltba venni egy kis rágcsálni valót meg valami limonádét. Anyáék beleegyeztek azzal a feltétellel hogy alkoholt nem iszunk és nem gyújtjuk fel a házat. Ezeket még nagyjából be is tudjuk tartani. Ismétlem: NAGYJÁBÓL.
Már el is érkezett a fél nyolc. Vicces, de mindenki egyszerre jött. Sel és a srácok is. Mindenki kezében legalább 3 chips és 2 doboz sör volt.( az egyik feltételnek annyi)
-Sziasztok gyertek beljebb!
-Hú de szép a házatok!-  Sel
-Én választottam. –Zayn
-Jó ízlésed van! –Sel
-Köszi. Kedves vagy. –Zayn
-Hoztunk némi ropit a biztonság kedvéért. Ja meg hoztam magamnak egy sajtos szendvicset. Hátha megéheznék. -Niall
-Ó Niall! Rád is gondoltam. Csináltam neked mini hot-dogokat.
-Mini? Az nekem kevés. De sebaj, azért hoztam a sajtos szenyát. –Niall
-Kapcsoljatok valami zenét! –Louis
-Egy perc. Megnézzük mi megy az MTV-n.-mondtam
-Ez király! Katy Perry –Part of me. –Harry
-Ezt én is szeretem. –Liam
-Gyertek fel. Nézzétek meg a szobámat. Zayn segített a kipakolásban. –mondtam
-Az aztán nagy pakolás lehetett. –nevetett Harry
-Igen Harry. Az volt. –mondtam
-Igen az volt. –Zayn csak csendesen mondta.

Felmentünk a szobámba . A srácok és Sel csak ámultak-bámultak. Mindenkinek megakadt a szeme a hatalmas giga képen a falamon.
-Azta! Ez király! –Sel
-Ez nagyon jó kép rólatok!- Louis
-Liam mester. Igen tudok. –Liam dicsérte magát
-Igen,köszi Liam a képet. Nagyon csúcs lett. –mondtam


Már beesteledett. Nem akartam olyan nagyon vad bulit, csak egy kellemes estét a barátaimmal. Sel és Harry kitalálták,hogy játsszunk üvegpörgetést. Először még tartózkodtam az ötlettől, majd Zayn rábeszélt hogy ne aggódjak, jó móka lesz. Hittem neki és én is beszálltam a játékba.
Egy üres sörösüveggel körbeültünk a kávézóasztal és a kandalló közé. Elég nagy az ebédlő, így volt elég hely.
Elsőnek Niall pörgetett. Harry-re esett a választás.
-Harry! Igazság vagy merészség? –Niall
-Igazság! –Harry
-Nyuszi vagy! –Louis
-Nyugi. Ez még csak a bemelegítés. –Harry
-Harry! Igaz hogy egyszer aludtál meztelenül Louis-al egy ágyban? –Niall
-Igaz. –Harry
-Harry, ez titok volt. –Louis
-Bocsi haver. Itt igazat kell mondani. –Harry
Mivel előzőleg Harry-re esett a választás, most ő pörgetett. Zayn-re mutatott a sörösüveg.
-Zayn. Igazság vagy merészség? –Harry
-Merészség! –Zayn
-Hát barátom, bátor vagy! –Liam
-Szóval  Zayn. Menj oda Katy-hez és adj egy puszit a dekoltázsára. –Harry
-Ez nem lesz gond. –Zayn
Zayn odajött hozzám, lefogta a két kezemet,hogy ne tudjak ellenkezni , mivel tudta hogy a srácok és Sel előtt nem engedtem volna hogy megtegye. De azért végrehajtotta a feladatot.
 -Mondtam hogy nem nagy ügy. –Zayn
Én totál el voltam pirulva.
Most Zayn pörgetett. Sel-re mutatott az üveg.
-Sel. Igazság vagy merészség? –Zayn
-Merészség! –Sel
-Menj oda Niall-hez és adj egy puszit a szájára. -Zayn
 Sel odament Niall-hez és nem hogy egy puszit, hanem egy igazi csókot adott neki. Niall visszacsókolta.
-Ezek ketten meg? –Liam
-Szerelmesek! Hagyjad őket! –Louis
-Végrehajtottam. –mondta Sel vidáman
-É -én nagyon szeretem ezt a játékot. –Niall meg sem tudott szólalni az intenzív smárolás után. Ezek ketten együtt vannak. Sel nem is szólt róla. Nagyon jól elhallgatta előlem. Na majd a játék után jó alaposan kifaggatom.
Niall pörgetett. Rám esett a választás.
-Igazság vagy merészség? –Niall
-Igazság! –mondtam
-Nyuszi ül a fűben! –Harry
-Csend. –mondtam és a mutató ujjamat a számhoz tartottam.
-Igaz hogy voltál már Zayn-el? –Niall
-Mi? Mivan? – zavaromban össze-vissza kezdtem hadoválni .
-A kérdésre válaszolj. Voltál-e már Zayn-el? –Harry
-Nem. –lehajtott fejjel halkan odasuttogtam
Zayn csak cukin mosolygott és bólogatott. Jobban is tette hogy ebben a helyzetben nem szóalt meg.
-Ne hazudj! –Louis
-Nem hazudok! becsszó!
Amikor kimondtam a „beccszó” szót, minden sötét lett. Elment a villany a lakásban mert nem jól kötötték be a vezetékeket.
-ÁÁÁÁ! Nincs áram! Segítség! –Niall hülyéskedett
-Mindannyian meghalunk! –Louis
-Nem látok. Ki ojtotta le a villanyt?-Sel
-Sel! De szőke vagy! -Louis
- Igen Louis. Mivel szőke vagyok. -nevetett Sel
-Én félek. – kicsit megijedtem, mert kissé félek a sötétben. A korom sötétben. Én amúgy is úgy alszom,hogy a számítógép fényei világítanak a szobámban vagy akármilyen más kisebb fény . Én a korom sötétben félek. Most nem volt semmilyen fény. Sőt Zayn-t sem találtam mivel éppen a szoba másik felében volt. Legalábbis azt hittem.

Hirtelen minden elcsendesült. Nem szólalt meg senki. Egy mukkanást, sőt még egy halk lélegzetvételt sem hallottam. Iszonyúan meg voltam ijedve.
-Srácok? Sel? Hol vagytok? Ne hülyéskedjetek már létszi! Tudjátok hogy félek a sötétben!
Semmi hang. Szerintem nincsenek a szobában. Legalábbis emberi lény nincs a szobában rajtam kívül.
-Mondjatok már valamit! Ne ijesztgessetek! Kérlek! – már teljesen kétségbe voltam esve hogy hol van mindenki. Biztos direkt csinálják hogy engem bosszantsanak.
Egyszer csak furcsa hangokat hallottam valahonnan. Fogalmam sincs honnan mivel azt sem tudtam hogy a szoba melyik részében vagyok. Elindultam és egy azonosítatlan személybe botlottam. Az ismeretlen személy nem szólt semmit. Nem mertem megtapogatni sem. Ha a srácok és Sel nincsenek a szobában, (véleményem szerint ) akkor ki lehet ez az ismeretlen?

SZERINTETEK KI LEHET AZ AZONOSÍTATLAN ISMERETLEN? :))

16 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó, de nem tudom ki lehet az!!!! :(( A következőt!!! :) <3

    VálaszTörlés
  2. következőt *---* ha van twittered, bekövetnél? :$$ csak szólj, hogy innen írsz, és akkor tudni fogom ;) x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már követkel:)
      @1Dfanszandee vagyok :)

      Törlés
    2. BASSZUSMÁÁR. itt abbahagyni... xd imádom az egész blogot *-* siess a folytatással ! [amúgy szerintem Zayn az :D]

      Törlés
  3. ÁÁ ez nagyon király!!! ;) Következőőt, végén milyen durva hogy senki se szól

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nem lehet Zayn mert azt írja, hogy egy azonosítatlan személy, jujj, vajon ki lehrt az... Nagyon várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, nagyon izgi. :) Szerintem egy ürlény lehetett. :DDDDD Amúgy valaki a fiúk közül vagy Sel vagy fogalmam sincs. :) Várom a kövit, hogy vajon ki lehetett az. :D

    VálaszTörlés
  6. nem bírom kivárni ._. következőt *o* egyszerűen nem tudok ezekkel betelni :$$ nagyon jók (:

    VálaszTörlés
  7. Amugy lehet betörő is vagy a fiúk szórakoznak Katy-vel...már nagyon várom a következő részt. (:

    VálaszTörlés
  8. Ez az eddigi legjobb fanfic amit olvastam!!:D<3Gyorsan hozd az új részt!!:D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jóó! nem tudtam itt hagyni, muszáj volt végigolvasnom. :DD

    VálaszTörlés
  10. Én is betörőre tippeltem :)) *-* Jajj, kövit!!!

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon menő :D egy köpésből végigolvastam az egészet !! Király! :D siess a következővel :D
    by: Nóri :pp

    VálaszTörlés
  12. Szerintem Zayn.....iszonyú jol irsz!!Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés