2012. május 13., vasárnap

Part 8


Egész éjjel szorosan maga mellett tartott. Nem hagyta hogy átpártoljak máshoz .
Nem aludhattunk  1 óránál többet. Legalább is én nem. Én nem tudtam aludni. Niall förtelmesen horkolt . Minden másodpercben Zayn-en volt a pillantásom. Nagyon édes amikor alszik. Amúgy is az, de így még jobban. Azok a hatalmas szempillák és az a csókos száj. Egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemem.

Reggel 7-8 körül kelt fel mindenki. Majdnem mindenki. Zayn a szokásos módon nyomta még a szunyát.
-Jó reggelt!- mondta Danielle kócos és álmos fejjel
-Jó reggelt! –mindenki
-Na jól aludtatok? Látom a nagyfőnök még alszik . –Harry
-Én már nem is emlékszem mikor aludtam el. Sőt arra sem hogy, hogy kerül Danielle mellém. Én úgy tudtam hogy Lou alszik mellettem.- Eleanor
- Rosszul hitted. Amikor mát aludtál akkor cserélődtek ki . Lou és Harry kicsit romantikáztak. Liam pedig Niall mellett aludt. –Danielle
- Mi nem is romantikáztunk! Csak beszélgettünk! –tiltakozott erősen Harry
-Nem sokkal később én is elaludtam, úgyhogy utána nem tudom mi történt. De nem is akarom tudni. –Danielle
 -Majd aztán mindenki elaludt. Csak én, Lou, Harry és Zayn voltunk fent. Na jó. Zayn csak félig.- mondtam el röviden a lányoknak a tegnap esti eseményeket
-Nem lehetne kicsit halkabban? Kora reggel van ! Ne csiripeljetek még! Aludni szeretnék! –Zayn
-Zayn! Haver! Te mióta vagy fent? –Liam
-Már egy ideje hallgatlak titeket! –Zayn
-Csak az éjjeli élményeket mesélem a hétalvóknak. – mondtam kimagyarázva magam
-Na jól van álomszuszékok! Ideje felkelni az „ágyból” ! Menjünk reggelizni! –Niall
-Jó ötlet. –mondtam
-Katy? –Niall
-Igen?
-Csinálsz nekünk palacsintát? –Niall
-Jaj Niall! Még fáradt vagyok! –jeleztem vele hogy most nincs sok kedvem hozzá
-De létszi! Csak most az egyszer.
-Na jó. Feladom. Csinálok párat. De akkor te is jössz segíteni!
-Oké. Rendben . –Niall
- Akkor már nekem is létszi! – éppen a konyha felé tartottam Niall-el mikor Zayn utánam kiabált.
-Tudod hogy szeretlek!- mosolygott rám.
Tudta hogy a Zayn-es mosolyának nem tudok ellenállni. Jó trükk. Így könnyen le lehet venni a lábamról.

Niall segített kikeverni a palacsintatésztát majd én megsütöttem. Egy palacsintával megpróbálkozott, de az a plafonon kötött ki. Szó szerint. Ott lógott a lámpa mellett. Aztán Liam szerencsére leszedte egy seprűvel. Gondoltam hogy nem valami jó ötlet Niall-ra bízni a palacsintát.
A többiek már az asztalnál ültek. Eleanor segített az asztalra tenni a nagy halom palacsintát. A fiúk mint valami sáskák, nekiláttak. Kb 5 percen belül elfogyott az egész.
-Hát Katy! Nem szeretnél a szakácsnőnk lenni?- nevetett Harry
-Hm… megfontolandó ajánlat. Majd még gondolkozom rajta- nevettem. Tudtam hogy Harry nem gondolta komolyan. Csak viccből mondta.
Szerencsére egy darab palacsinta nekem is maradt, így nem haltam éhen. A mosogatást már a fiúk csinálták a nagy bánatukra.

Később aztán mindenki elkészülődött. Indulnunk is kellett mert a srácoknak ma este fellépésük lesz az X Factorban.
Minden kocsiba ültünk, ugyanolyan sorrendben ahogy ide jöttünk.
 Nem tartott sokáig a visszaút csak még megálltunk a Burger King-ben. Niall éhes volt. (Mikor nem?)

Sikeresem hazaértem a nagynénim lakásába. Most már nem kellett magyarázkodnom hogy hol voltam és ez nagyon jó érzés volt. Elmeséltem George bácsinak a pókeres sztorit. Csak nevetett az egészen. Nem hitte volna hogy 5 srácot legyőz egyetlen lány. Ő is nagy pókerarc. Nagyon büszke volt rám.

A mai napot alvással töltöttem mivel abból nem sok jutott a tegnapi nap. Este pedig megnéztem az X Factort. Az 1D volt a sztárfellépő. A Tell me a lie c. számot adták elő. Ügyesek voltak mint mindig. Főleg Zayn. Ez a nap a pihenés jegyében telt. Azért el kell az ilyen is. Amióta Zayn-el vagyok azóta pörgés az életem. Nincs olyan nap hogy ne csinálnánk valamit. A srácokkal is sokat hülyültünk mostanában. Pedig még csak július vége van. Még a fele nyár hátra van. Mi lesz még? Sőt a hab a tortán hogy nyár végétől itt is maradunk Londonban. Sajnos a  liverpooli életem nagy szürkeség volt. Sőt ott még barátaim se nagyon voltak. Minden élmény Londonhoz köthető. Itt szeretném leélni az életemet. Egyértelmű hogy kivel…

Másnap reggel már kipihenten keltem fel. Megnéztem a mobilomon hogy hány óra. Te jó ég! 17 nem fogadott hívás Zayn-től. Nem vettem észre hogy le volt halkítva a telefonom. Azonnal vissza is hívtam.
-Szia. Látom kerestél..
-Hogyne kerestelek volna. Már annyiszor hívtalak. Miért nem vetted fel? Már annyira hiányoztál. Tegnap egész nap nem láttalak.
-Bocsi nem vettem észre hogy le volt halkítva a mobilom. Egyébként mit akartál mondani?
- Csak azt hogy van-e kedved ma este hozzám? „Ottalvós bulit” csinálunk a srácokkal. Filmnézés meg egyebek.
-Hm. Jól hangzik. Danielle és Eleanor is ott lesznek?
-Sajnos nem. Most nem érnek rá. Danielle-nek fellépése lesz Eleanor meg dolgozik. De te ráérsz ugye?
-Én rá. Nekem nincs dolgom. Egyébként hogy hogy ilyen sok szabadidőtök van?
- A srácokkal kértünk szabadot a nyárra. Már az egész nyár a miénk. Semmi munka. Még jó pár hétig csak civilek leszünk. Jó móka lesz.
-Azt meghiszem. De pontosan hol lesz az ottalvós buli? Vagy mikor?
- Természetesen nálam. Hát a srácok 9 órára jönnek. Te is jöhetsz akkor. Várlak.  Lou hoz DVD-ket. Majd nézünk valami filmet.
-Oké. Esetleg vigyek egy pakli póker kártyát? – nevettem
- Nem szükséges.
-Azt gondoltam. Nem szeretnétek hogy megint nyerjek. Ez van a dolog hátterében.
-Nem igaz. Ez nem így van. Hivatalosan nem nyertél.
-Mert hogy?
-Mert hogy én azt mondtam.
-Minden úgy van ahogy azt Zayn bácsi megmondja?
-Már megint az a Zayn bácsi.
-Zayn bácsi csak akkor jön elő ha csökken az egó szinted.
-Haha. Vicces vagy. De most le kell tennem. Hozták a pizzámat.
-Rendben van. Akkor 9kor megyek. Szia.
-Szia ! És szeretlek!

Ez hihetetlen. Minden napra találnak ki valami újat. Én mindig is azt gondoltam hogy a fiúk milyen elfoglaltak. Azt gondoltam hogy nincs is idejük a magán életükre. Ehhez képest meg minden nap lazulnak vagy hülyülnek. De lehet hogy csak nyáron van ez így. Zayn egyszer elmesélte hogy az X Factor utáni időszak nagyon kemény volt. Volt hogy hetekig nem látták a családjukat. Vagy amikor világ körüli turnén voltak akkor is csak Skype-on beszélhettek a szeretteikkel. Azért ez kemény. De az a fő,hogy nyáron végre békén hagyják őket. Ennyi pihenés már tényleg jár nekik.

A mai délutánt Sel-nél töltöttem aki már hazajött a nagymamájától. Elmeséltem neki a nyaralós-sztorit. Szinte dőlt a röhögéstől. Nem bírta abbahagyni. Elmondtam azt is neki hogy legyőztem a fiúkat pókerben. Ezt mondjuk mindjárt gondolta mert tudja hogy milyen nagy pókerarc vagyok. A szaunás sztori után is röhögött egy rakást, majd miután elmondtam neki a medencés dolgot már fetrengett a földön. Nagyon szeretett volna ott lenni csak nem volt otthon.
Megkérdeztem tőle hogy nem-e jön el velem az ottalvós buliba hogy ne én legyek az egyetlen lány. Sajnos ma sem ér rá mert dolgozni kezdett egy gyorsétteremben ami még éjjel is nyitva van. Kocsira gyűjt. De még vezetni nem tud.
Beszámoltam még Eleanor-ról és Danielle-ről. Kicsit irigykedett rájuk. Ő is szeretett volna benne lenni a sok hülyeségben amit mostanában csináltunk.
Kifaggattam Niall-ről erre ő azt mondta hogy milyen aranyos srác. De csak barátok. Persze. Ki hiszi el? Pont Sel-ről aki egy igazi pasizógép. Még Zayn-re is rámozdult volna ha nem állítom le időben.

Erről jutott eszembe hogy az egész délutánt átbeszélgettük. Már fél nyolc felé járhatott. Nem is vettük észre hogy milyen gyorsan elrepült az idő. Indulnom kellett mert még el sem készülődtem. Elköszöntem Sel-től és már rohantam is haza.
Otthon már el sem kellett kéredzkednem Peggie nénitől csak annyit mondott:
-A pizsamádat ne hagyd itthon!
Olvas a gondolataimban. Ez már félelmetes.
Gyorsan elkészülődtem . Már fél kilenc lehetett mikor elindultam otthonról egy jó alaposan megpakolt hátizsákkal a kezemben. Minden benne van aminek kell. Túlélőkészlet alap.
Megérkeztem Zayn lakásához, de már kulccsal mentem be amit ő adott nekem.
-Szia Katy!-Zayn
-Szia! – gyengéden szájon csókolt köszöntésképpen.
-Sziasztok!
-Szia Katy!-mindenki
-Végre itt vagy! Már vártunk!-Liam
-Hoztam egy pár filmet. Szavaztunk és a többség úgy döntött hogy egy horrort nézünk meg.-Louis
-Persze. A többség az te vagy. Én még véletlenül sem szavaztam rá.-Niall
-Nem szereted a horror filmeket? –kérdeztem meglepődve
-Nem nagyon. Félek tőlük. –Niall
-Majd én vigyázok rád.
-Kire is vigyázol? –Zayn kiabált a konyhából
-Rád!
-Akkor rendben.
-Rám is vigyázhatnál . Én is félek a horror filmektől. –Harry
-Ne higgy neki. Nem fél. Sőt kifejezetten élvezi a horrorokat.-Louis
-Egyébként mit nézünk? –kérdeztem
-Paranormal Activity?-Harry
-Azt már láttam ezerszer.
-Fűrész?-Liam
-Azt is láttam.
-Holtak hajnala?-Louis
-Na azt még nem láttam. az jó lesz.
-Részemről is.- Zayn már bejött a nappaliba.
Már minden elő volt készítve. A pattogatott kukorica, a sör, a kóla. Zayn alaposan kitett magáért. Mindenre gondolt.
Betettük a filmet a DVD lejátszóba. Zayn-nek 3D-s TV-je van azért még élvezetesebb lesz a film.
Szegény Niall már az első percekben félt. A párnáját szorongatta. Liam csak nagy szemekkel bámulta a képernyőt, Louis és Harry pedig még ijesztgették is egymást. Én Zayn-hez voltam bújva. Ő volt az én védelmezőm.
Elérkezett az első véres jelenet, Lou és Harry egymáshoz bújtak,annyira féltek. Niall hozott magának egy pokrócot és az alá bújt el. A filmet nem is nézte. Én simán néztem a filmet. Szerintem nem is volt félelmetes.
-Én ezt nem bírom! –Niall
-Jaj haver! Ez csak film! Ilyen nem történhet meg a valóságban. –Zayn
-Persze. Mondod te. Még Wc-re cem merek kimenni. Lehet hogy ott van egy zombi. –Niall
-Niall nyugi már. Ez nem is volt ijesztő. –Harry
-Aha persze. Láttam ám hogy Harry-vel egymáshoz bújtatok az előbb.- mondtam
-Nem bújtunk egymáshoz . Rosszul láttad. –Louis
-Aha persze. –inkább annyiban hagytam. De úgy is tudtam hogy nekem van igazam.
-Katy te ennyire jól bírod a horror filmeket? –Zayn
-Hát némelyiket .De nem mindet. De amúgy ebben a filmben nincs semmilyen ijesztő dolog.
-Akkor jó. Én sem félek ám. Már sok horrort láttam az életem során.- Harry
Zayn és Liam féltek a legkevésbé a filmtől. Én egyáltalán nem. Már a 15. percnél járhattunk mikor Niall megszólalt:
-Katy! Kijönnél velem a konyhába? –Niall
-Miért? Félsz egyedül?
-Ki tudja lehet hogy meg akarnak harapni a zombik és ott várnak kint a konyhában. –mondta gyermeteg arccal
-Engem harapjanak meg elsőnek mi?
-Hát.. A One Direction nem lenne igazi 4 bandataggal.
-Köszi . Kedves vagy. –mondtam
Niall és én kimentünk a konyhába. Megkért hogy ismét csináljak a díjnyertes szendvicsemből. Csináltam is neki jó pár darabot majd így szóltam hozzá:
-Te Niall. Ijesztjük meg a srácokat. Azt mondják hogy nem félnek de én nem hiszem el.
-Rendben benne vagyok. Addig jó míg nem engem ijesztesz meg.
-Oké. A folyosón van a táskám. Halkan kiosonok érte. Benne vannak a smink cuccaim.
-Smink? Minek? –kérdezte Niall értetlenkedve
- Kifestelek úgy mint egy zombi és majd bemész hozzájuk az ebédlőbe.
-Oké. De csak most az egyszer. Talán kibírom a sminket.
-Oké. Mindjárt jövök. Addig próbálj meg csendben csámcsogni.
-Meglesz.
Halkan kinyitottam az ajtót és kiosontam a folyosóra a táskámért. Kivettem belőle egy fehér púdert, egy fekete szemceruzát, egy bőr színű alapozót  és egy vér vörös szájfényt. Visszafutottam gyorsan a konyhába. Szerencsére nem vettek észre annyira bele voltak merülve a filmbe. Tudtam én hogy tele a gatyájuk. Hiába tagadták.
-Niall itt van minden. Most nyeld le az utolsó falatos és ülj le ide a székre. Gyorsan kell hogy kifesselek mert már feltűnő lesz hogy ennyi ideig itt vagyunk.
-Rendben. Már kezdheted.
Először az alapozóval kentem be Niallt-hogy jobban látszódjon rajta a fehéres színű púder. Utána a szemei köré fekete szemceruzával szaggatott köröket rajzoltam majd elkentem hogy még élethűbb legyen.A vörös szájfényt pedig a szájára illetve a szája köré kentem. Egész profi munka volt. Niall tisztára úgy nézett ki mint egy igazi zombi.
-Na figyelj. Ha sikítok  akkor indulj el a szobába zombi léptekkel.
Niall már most gyakorolta a zombiskodást mert oldalra biccentett fejjel válaszolt.
Sikítottam egy hatalmasat majd Niall nekiindult megijeszteni a srácokat. ( margóra mondom hogy hallottam hogy a másik szobából Zayn azt mondja hogy „Mi volt ez?”-erre Louis „Nemt tudom.”
Niall máris belépett a szobába. A srácok akkorát sikoltottak (főleg Zayn) hogy még a konyhából is tisztán lehetett hallani. Nagyon élethűre sikeredhetett Niall ha ennyire bevették. Amatőrök.
Majd beléptem a szobába én is. Nem bírtam ki röhögés nélkül. A négy ijedt arc láttán nevetőgörcsöt kaptam.
Csak annyit tudtam kinyögni,hogy:
-Ez nem igaz! Bevettétek!
Minden csak  bámultak rám. Niall is röhögött mint az állat.
-Ez most komoly? A frászt hoztad ránk. –Liam
-Csak vicc volt.
-Viccnek elég rossz. Most komolyan megijedtem. –Zayn
-Látom profi sminkes vagy. Niall te meg profi színész. –Harry
-Azt hiszem bepisiltem! – Louis
-Niall mosakodj meg! Lou, te meg cseréld ki a pelenkát! –nevettem
-Jaj srácok. Ha láttátok volna magatokat. Egyébként én tudtam hogy csak kamuztok. Tudtam hogy nem bírjátok a horror filmet.
-Én bírom. De Niall… Niall roszabb volt mint száz horror film. –Zayn
-Szerintem nézzünk valami mást. –Harry
-Oké. Benne vagyok. Mit nézzünk? (ekkor már Niall visszaérkezett a mosakodásból)
- A kör. – Louis
-Az nem jó ötlet! –vágtam rá. A körtől meg én félek. Tudom hogy nem nagy szám a film de én már az előzetesétől is beparáztam.
-Mi van ,félsz? –Zayn mosolygott rám
-Nem én. Csak szerintem jobb filmet is találhattatok volna.
-A kör jó lesz. Ezt nézzük.-Liam
-Rendben. Nekem nyolc.
A Holtak hajnala lefújva. Most jön A kör.
A srácok ettől már abszolút nem paráztak. Úgy gondolták Niall zombi jelmezénél már nem lehet rosszabb. Ettől meg én féltem. Csak nem akartam kimutatni.
-Zayn oda mehetek hozzád? –kérdeztem halkan
-Gyere! – felajánlotta magát
Odamentem Zayn-hez a másik kanapéra  majd jó erősen hozzábújtam. Most ő volt az én védelmezőm.
 A srácok érdeklődve nézték a filmet. Most csak én féltem. Hihetetlen de fordult a kocka.
A kör c. filmben van egy olyan jelenet ahol az az izé felhívja a másik embert hogy „7 nap múlva meghalsz”.
Erre megcsörrent a telefonom. Akkorát ugrottam ott a helyben hogy még Zayn is megijedt. Ismeretlen hívó. Remek. Nem mertem felvenni. Liam mondta hogy vegyem már fel végre. Felvettem és egy ijesztő hang szólt bele:
-7 nap múlva meghaaaaalsz!
Gyorsan kinyomtam. Úgy éreztem hogy a szívem ritmustalanul össze-vissza kalapál. Nagyon megijedtem. Zayn-re néztem de ő mosolygott. Mit mosolyog ezen? Valaki szórakozik velem?
-Ezt benézted kislány!-Harry
-Mivan? Miről beszélsz? –kérdeztem értetlenkedve
-Ez a visszajáró az előbbi miatt-Louis
-Mi?- még mindig nem értettem semmit
-Harry-nek van a mobilján egy alkalmazás ami ismeretlenül felhívja az adott telefon számot és azt a hangot mondja automatikusan mindenkinek. –Zayn
-Harry! Te…!
-Én mi…?
-Erre mondják azt hogy visszanyal a fagyi. –Liam
-De gonoszak vagytok. Így megrémíteni engem…
-Miért te mit csináltál? Ugyanezt. Van egy mondás erre. Kölcsön kenyér visszajár.- Harry
-Aaach. Ilyen nincs.
-De mégis.-Niall
-Niall te is tudtál erről?
-Ja.
-És miért nem szóltál?
-Nem akartam elrontani a hangulatot. Meg  tudtam hogy a fiúk úgy is megbosszulják.
-Milyen majmok vagytok már! –nevettem, már kicsit feloldódva
Erre Harry és Louis úgy csináltak mind a majmok.
-Atyavilág. Hova jöttem én.- a fejemet fogtam nevetve.
-Ugye nem haragszol?-Zayn kérdezte boci szemekkel
-Dehogyis. Megérdemeltem. Mellesleg még soha nem volt ilyen jó estém mint most.
-Hidd el hogy lesz ennél jobb is. Gondoskodom róla.- Zayn huncut vigyorral rám nézett.
-Mire gondolsz? –kérdeztem kíváncsian
-Majd elmondom. –bólintott egyet, jelezve hogy már ne kérdezzek vissza. Valahogy tudtam mire gondol…

A horrorfilmnézésnek lőttek. Két filmet is elkezdtünk nézni, de egyiket se fejeztük be. Sebaj. Harmadjára nekiálltunk egy vígjátéknak. Az 50 első randit "néztük" meg közösen. Itt már oldott volt a hangulat a két horror után. Harry és Louis végig ökörködték az egészet. A filmet átkeresztelhetnénk  "Vajon hány chipset tud megenni Louis Harry hasáról?"-ra vagy "Niall galambjai"-ra.(már aki érti mire gondolok xD)


A film végére már mindenki ott helyben elaludt. Én Zayn-el az egyik kanapén, Louis Harry-vel a másik kanapén, Liam pedig Niall-el  egy  fotelban. Csak arra keltem fel hajnalban hogy Zayn mocorog. Betakartam jobban mert már a fél pokróc a földön lógott, erre ő szorosan átölelt és adott egy puszit az arcomra. Így aludtam tovább még kemény 37 percet.

6 megjegyzés: