2012. május 10., csütörtök

Part 7


Egész éjjel a karjaiban aludtam.Igen,aludtam. Reggel amikor felkeltem Zayn már nem volt a helyén. Álmos szemekkel körbe néztem a szobában. Nem volt sehol. Kimentem a hálószobából. Éreztem a frissen sült gofri fenséges illatát. Az egész lakást átjárta. Zayn ott ügyeskedett a konyhapult mellett. Éppen az eperszemeket mosta meg mikor meglátott.
-Katy! Te meg mit csinálsz? Nem alszol?- kérdezte kissé megszeppenve
-Jó reggelt. Éppen most keltem fel. Egyébként mi jót csinálsz?- odamentem hozzá és finoman átkaroltam.
-Neked akartam meglepetést szerezni. Tudom mennyire szereted a gofrit. De,ááh. Mindegy.- mondta kissé csalódottan
-Te már elég meglepetést okoztál nekem. Ez csak hab a tortán.- a mutatóujjamat belenyomtam a kis tálkában lévő tejszínhabba.
-Hm…Nagyon finom lett. Tökéletesen édes. Igazi szakács vagy- mondtam és egy apró csókot ajándékoztam neki
-De nem édesebb nálad.-ő szintén visszacsókolt.-Na most menj vissza szépen az ágyba és csinálj úgy mintha meglepődnél .Mindjárt viszem a reggelidet.
-Oké. A kapitány szava számomra parancs! – a homlokomhoz tettem a kezemet,mint am amerikai filmekben
Visszasétáltam a hálószobába majd visszafeküdtem az ágyba. Zayn pár másodpercen belül már ott is volt. Kezében a hatalmas tál gofrival.
-Ezt mindet egyem meg?-kérdeztem kíváncsian és a nagy tálra szegeztem a szemem
-Majd együtt.
A reggelit tényleg együtt fogyasztottuk el. Zayn mondása szerint még soha nem csinált ilyet. Ez az első alkalom. Szerintem meg minden barátnőjét így köszöntette reggel az ágyban. Nagy zsivány a srác.

-Katy?- a nevemet mondta és boci szemekkel rám nézett
-Igen?
-Ma sajnos nélkülöznöd kell engem. Ma tényleg interjút adni megyünk a srácokkal. Nem gond?
-Dehogy! Már hogy lenne? Menj nyugodtan. Hiszen ez a dolgod. A rajongók biztosan már hiányolnak. Már több mint egy hete fent sem voltál twitteren. Ez már szabálytalanság.
-Majd készítünk valami közös videót és felteszem YouTube-ra. Mindenkinek tudnia kell hogy járunk. Nem maradhat titokban.
-Mondtam már hogy mennyire édes vagy?
-Nem. Ma még nem.
-Akkor most mondom. Amúgy mikor kell menned?
-Kb 10 perc múlva.
-Mivan? És te még itt vagy? Na gyorsan készülődj! Én is mindjárt megyek.
-Ne siess sehova.
-De most komolyan. Nem szeretném ha miattam elkésnél.
-Már megszokták hogy mindig elkések. Nem lényeges.
-DE! MOST AZONNAL INDULJ!-rá parancsoltam és ő kitágult pupillával figyelt engem.
-Igen is anya! –nevetett és egy gyengéd puszit adott a számra.
Zayn elindult és már én is elindultam haza. Már féltem hogy mit fogok mondani Peggie néninek. A szemébe hazudtam. Ez nem volt szép dolog. Lelkiismeret furdalásom volt. De nagyon. Az hazaúton az járt a fejemben,hogy milyen jó lesz Londonban lakni. A másik felem meg félt,hogy mit fogok mondani a nagynénimnek. Sőt még anyának. Neki is hazudtam. Remélem Zayn eléggé megpuhította őket.

Végre hazaértem. Peggie néni és George bácsi a konyhaasztalnál ültek. Mind a ketten figyelmesek lettek amikor hazajöttem. Köszöntem nekik és belekezdtem a mondókámba. Olyan 5-7 percig tartott. Peggie néniék egy hang nélkül figyelték a szónoklatomat. Nem vágtak közbe. Majd a végén csak egy „ez minden?”-t mondott. Nem szidott le és nem is kiabált. Furcsa volt. Majd hirtelen felállt és azt mondta,hogy olyan vagyok mint anya. Ő is ugyanezeket tette fiatal korában( Peggie néni anya nővére). Teljesen olyan vagyok mint ő. Anya is hazudott apával kapcsolatban, majd szobafogságot kapott. Peggie néni azt mondta azért nem ad szobafogságot mert úgy is megszöknék. Mert anya is ezt tette. Ezt szerette volna elkerülni. Megígértette velem,hogy soha többé nem hazudja ilyen téren. De annak kifejezetten örült,hogy Zayn beszámolt mindenről. Neki is és anyának is. (Huh,egy jó pont Zayn-nek).

Mivel ma „szabadnapom” van gondoltam felhívom Sel-t. De nem ért rá. Ment meglátogatni a nagymamáját. Egy pár napig ott lesz nála. Szóval ez lefújva.
Még mielőtt elmentem volna Zayn-től elkértem az új címünket. Azt gondoltam,ha már Sel se ér rá elmegyek megnézni a lakást.
Hihetetlen,hogy mennyire közel van. Ez tökéletes. A nagynénémék, Sel és Zayn is közel lakik. Ez pont jó. Jobb nem is lehetne.
Az ajtó kicsit nehezen nyílt, de azért kinyitottam. Mindenhol parketta és fehér falak fogadtak. Még éreztem az új fa és lakk illatát. Gondolom nem rég építhették. Ez egyébként egy kis családi ház kerttel. A földszintet már átvizsgáltam,hihetetlen mennyire ízlésesen van berendezve. Majd felkajtattam az emeletre. Na ez az én terepem. Felül is van egy fürdőszoba és még 2 szoba. Gondolom ez az egyik a hálószoba a másik pedig az én szobám. Én természetesen a nagyobbikat választom. Beléptem a jövőbeli szobámba. Egy hatalmas üvegablak fogadott amin kintről nem lehet belátni. Ez a legtökéletesebb mindenben. Legalább nem lesznek kukkolók.
Még egyszer átfésültem minden szobát jó alaposan. Szerettem volna magam kiismerni a jövőbeli házunkban.
Később visszasétáltam a nagynénim házához. Bementem az ajtón. Ő éppen pizzát sütött. Megvacsoráztam.Mikor az utolsó falat is lement a torkomon megcsörrent a telefonom.(Mostanában sokadszorra. Szegény anyu. Mit fog szólni a több száz dolláros telefon számlámhoz?)Ismeretlen szám. Felvettem. Liam Payne volt az.
-Szia Katy! Liam vagyok. Zayn szólt hogy hívjalak fel,mert elhagyta a telefonját. Azt kérdi,hogy nem-e jösz fel hozzá? Mi is ott leszünk. Csapunk egy PARTY-HARD-ot. Na mit szólsz?
-Benne vagyok. Megkérdem a nénikémet(rábólintott,ezt igennek veszem).Mehetek. Mikor menjek?
-Hát kb 10 perc múlva?
-Őő.oké. A gyors átöltözés úgy is az erősségem. Kik lesznek ott még?-kérdeztem kíváncsiskodva
-Hát mi,mi 5en, Eleanor,Danielle…. tiszta 1D tagok.
-Oké. Legalább megismerem a barátnőiteket is.
-Rendben.Akkor gyerek. Várunk. Szia
-Szia.
Villámgyorsan felszaladtam a szobámba és az első ruha ami a kezembe akadt, felvettem. Egy zöld felső és egy farmer. Nem nagy szám. De megteszi. Gyorsan elkészülődtem és már mentem is. Gyalog. Mint mindig.
Odaértem Zayn lakásához. Amikor az ajtóhoz léptem már hallatszott a zene és a nevetés. Gondoltam egy jót jelent.
Becsengette. Louis nyitott ajtót.
-Szia csajszi! Gyere be! Már vártunk.
Louis udvariasan betessékelt az ajtón. Bent egészen más volt a hangulat mint ahogy elképzeltem. Sokkal jobb.
Louis és Liam bemutatták a barátnőiket. Eleanor és Danielle nagyon barátságosak voltak. Ők már egy összeszokott csajos páros. Nagyon jó barátnők az elmondásuk szerint. Sokszor lógnak együtt vagy alszanak egymásnál. Ők sosem mondják,hogy  „a bandatagokkal” vannak együtt. Sok ember azt gondolja,hogy ők csak érdekbarátok. Pedig nem. Őszinte a barátságuk. Már a rövid beszélgetésünk alatt ez könnyen kivehető volt. Gondolom most már én is ide tartozom. Vicces,mert ahogy mi 3an beszélgettünk úgy néztünk ki,mint „Charlie angyalai”-hogy Niall szavával mondjam.
De Zayn-t nem láttam sehol. Pár percen belül azonban kidugta az orrát a hálószobából. Louis-al és Liam-el voltak ott bent. Majd amikor kijöttem Louis egy rózsaszín karkötőt lóbált az ujján. Nagyon ismerős volt. Te jó Ég!. Ez az enyém volt. Nem is vettem észre hogy hol hagytam el. Sőt azt sem vettem észre hogy mikor.
-Ezt Zayn ágyában találtam. Nem ismerős?- Louis teli vigyorral bámult rám.
-De! Kösz!- majd zavaromban óvatosan visszacsúsztattam a bal kezemre. Oda ahova való.
Szerencsére a többiek nem látták ezt a rövid eszmecserét.

-Szia Katy!
-Szia Zayn!
-Jó hogy újra látlak.
-Igen nekem is. És milyen volt az interjú?
-Fárasztó és hosszú. De nagyon jó.
-Rendben. Amúgy tényleg elhagytad a mobilodat?-kérdeztem kíváncsian
-Ja nem!  Már megvan! Louis-al és Liam-el kerestük. Louis megtalálta az ágyamban. Ahogyan a karkötődet is.-mosolyog.
-Ja a karkötő.Hát igen…Valahogy itt maradt. Louis és Liam most biztosan azt gondolja…
-Mit gondolnak?-szakította félbe a mondatomat
-Nem gondolnak semmit. Tudják hogy járunk. Ez csak természetes.
-Akkor minden Oké.
-Nem ülünk le?-mutattam a kanapéra ahol pár nappal ezelőtt még filmeztünk.
-Nem!-mondta totál határozottan
-Miért?
-Mert megyünk el!
-Hova?
-A nyaralónkba. Ott alszunk. Ott alszik mindenki.
-És az messze van?
-hát kb. háromnegyed vagy 1 órás az út. De jó lenne indulni. Nem szeretek korom sötétben vezetni.
-Rendben. Fő a biztonság.
-Jaja! Fő a biztonság.- Zayn nevetett. nyilván ő valami egészen másra gondolt. Na inkább hagyjuk.
Mindenki összeszedte a holmiját és beültünk a kocsikba. 2 kocsival mentünk. Az egyiket Zayn vezette a másikat Liam. Én,Zayn,Danielle és Eleanor egy kocsiban voltunk. Szegény Zayn 3 csajjal összezárva. De neki tetszett a dolog.
1 óra múlva megérkeztünk egy csodálatos nyaralóhoz. Ahogy Danielle elmondta én kicsinek gondoltam, de ez hatalmas.
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a házba.( Már eléggé sötét volt,szerintem olyan 8-9 óra felé járhatott)
Bent csodálatos fa díszítés fogadott. Továbbá csocsó asztal, biliárd asztal,póker készlet…stb.
Ez a nyaraló, vagy inkább „menedék” ahogy a fiúk nevezik. Ide szoktak mind lejönni egy kicsit kikapcsolódni. Ilyenkor nincs One Direction, csak 5 egyszerű srác van. Ja plusz még 3 egyszerű csaj.
Felmentünk,mi csajok az emeletre.
-Mi általában itt szokunk lenni Eleanorral mikor már nagyon elfajul lent a helyzet. – Danielle
-Elfajul? Miért? Mit csinálnak? – kicsit kíváncsiskodtam
-Vetkőzős póker –Eleanor
-Ó. Értem.
- Ma is azt fogunk játszani. Ez a fiúk mániája. Mint 5 kisgyerek . Ilyenkor lesüllyednek kis óvodás szintjére. –Danielle
-De ilyenkor a legaranyosabbak . – Eleanor
-Ja azt nem is mondtuk,hogy fiúk a lányok ellen szoktunk játszani. Majd ők elmagyarázzák hogy hogyan kell.-Dan
-A vesztes meg kapja a magáét. Általában mi vesztünk. Sajnos.
-Miért mi van akkor? –kérdeztem kíváncsian
-A pince részben van egy hatalmas medence. Oda bedobnak minket. –Eleanor
-Igen,már volt rá példa. Ugyanis nagyon jól tudnak pókerezni.- Dan
-Akkor még láttak engem pókerezni. – mondtam büszkén.
-Miért? Nagy pókerarc vagy? – Danielle
-Az nem kifejezés .  Nektek elmondom. De a srácokat megszívatom rendesen.
-Rendben. Már rájuk fér. Túl nagy az egójuk ilyenkor . –Eleanor
-Na majd meglátjuk!
-Mit susmorogtok itt lányok? –Zayn
-Semmit! Megbeszéltük,hogy milyen ruhákat veszünk fel  pókerezni. – Danielle
-Nem kell sokat lányok!
-De! Nagyon sok kell! Sajnos én még nem pókereztem soha.- mondtam álszenten
-Akkor majd megtanítunk a srácokkal. Egyébként Dan és El sem tudnak perfektül pókerezni. Szóval ma megint én nyerek.-mondta büszkén.
-Na majd meglátjuk.-Eleanor
-Játszunk úgy ahogy szoktuk? Lányok a fiúk ellen?
-Lehet róla szó. –Danielle
-Rendben van nekem mindegy, Nem nagyon tudom hogy hogy kell. Majd ellesem a csajoktól.
-Nem baj baby! De ne vegyetek fel sok ruhát.-nevetett
-Nem veszünk.-én is nevettem

Nem is vettünk fel sok ruhát. Csak egy vékony pántos felsőt és egy rövidnadrágot. Ez már a „pizsamánk” volt.
Lementünk a lépcsőn, a srácokon csak egy alsógatya és egy egyszerű trikó volt. Összeöltöztek. De mi is.
-Megérkezdtek a Charlie angyalai- Niall
-Inkább Charlie ördögei. –Liam
-Húh lányok!- Louis
-Zayn azt mondtad nem lesz rajtuk csak egy melltartó.- Harry mondta megsértődve
-Zayn mit mondtál? –én
-Semmit!-Zayn huncut vigyorral az arcán elhallgatott. Jól is tette.

Körbe ültünk a földön.. Először a srácok meg mutatták hogy hogyan kell játszani a pókert. Persze rosszul. Direkt is. Persze én profi pókeres vagyok(nagyapám tanított meg) engem nem tudtak átverni. A srácok rosszul gondolták meg, hogy egy gatyában ültek le játszani vele. Nagyon rosszul. Gondoltam magamban hogy én majd lerombolom azt a hatalmas egójukat. Úgy csináltam mintha már-már kissé érteném a játékot.
-Na? Érted? –Liam
-Igen, nagyjából.
-Akkor oké.
-Tök mindegy! Úgyis nyerek. –Zayn
-Zayn! Nyerünk! Nyerünk! Használd a többes számot –Harry
-Jól van akkor nyerünk. –Zayn
Ez első kört meg is nyertem. Vagyis nyertük. Együtt a lányokkal. Niallt választottuk,hogy dobja le a felsőjét.
-A kezdők szerencséje!-mondtam vidáman
-Jó! Ez csak az első kör. Na majd mindjárt.- Harry
Láttam,hogy bárgyú vigyor az arcukra fagyott. A második kört is megnyertük. Most Zayn vetkőzött. Majd a következőt is, ott Harry,majd a következőt, ott Liam és majd a következőt, ott Louis vetkőzött.
A srácok már egyáltalán nem vigyorogtak.
-Ez hogy lehet? – Zayn
-Csaltok! –Harry
-Nem csalunk! –Danielle
-De nem ám.-Eleanor rám és Dan-re nézett majd ránk kacsintott.
-Katy! De te hogy? Hiszen rosszul tanítottunk meg játszani? Akkor hogyan hogy tudsz? Nem értem.-Zayn
-Ezt hívják pókerarcnak srácok! 7 éves korom óta pókerezem. Az egészet végig blöfföltem.
-Hát én fejjel megyek a falnak!- Liam
-Inkább ne baby! Még beütöd a buksidat- Danielle
-Kiszállunk!-a srácok már feladták
-Nem! Nem szállhattok ki. Az elején megegyeztünk hogy lejátsszuk az egészet. Vagy így vagy úgy vetkőzni fogtok.-én
-Ez szívás srácok!- Eleanor.
-Annyi éven át mi vesztettünk. Vesszetek egyszer ti is.-Danielle
-Na gyertek srácok. Őrizzük meg a férfiasságunkat! Nem győzhet le minket egy csapat lány.-Louis
-Így van!-Zayn
-Harcra fel-Niall
Mind az 5en grimaszokat és fapofákat vágtak,hogy ne tudjuk milyen lapjaik vannak. Engem nem lehet átverni. Lassan óvatosan letettem a lapokat és felfordítottam őket. A srácok arcáról még a művigyor is lefagyott.
-Ezt nem hiszem el!-Zayn
-Ezt szopás haver!-Harry
-Nem lehet igaz-Liam már a fejét fogta. Nem tudott mit kezdeni a gondolattal hogy vesztettek.
-Na srácok le a gatyát!- Danielle
-Jobb ötletem van!-Zayn a srácokra nézett és bólintott egyet.- Inkább vegyétek le ti!
Hirtelen megindultak felénk. Vicces volt. Egy alsógatyában szaladtak utánunk. Mi felfutottunk az emeletre és bezárkóztunk a fürdőszobába. Oda nem tudtak utánunk jönni.
-Csak rá ne jöjjenek,hogy lent van egy kulcs az ajtóhoz.-Eleanor
-Remélem nem fognak.-Danielle
-Hát én is. De most hogyan jutunk ki innen?
-Jó kérdés. Megvárjuk,míg le mennek a földszintre. –Eleanor
-Lányok! Ne bújjatok el előlünk. Nem fogunk bántani!- Louis
-Persze-persze. Ezt ismerem.-Danielle
-Miért mit csinálnának? –érdeklődtem kicsit
-Beledobnak a medencébe.-El
-Komoly?-én
-Jaja! Komoly!-Danielle
-Muhahaa! Egyszer úgy is le kell jönnötök. –Zayn
-SE!-vágtam rá hangosan,hogy Zayn jól hallja az ajtó túloldalán is.
-Akkor várunk.-El
Vártunk is kb 8 percet. Kezdtek elcsendesülni. Gondoltuk biztos lementek az emeletre.
-Ki nézi meg őket? Nem én!-El
-Én sem!- Dan
Hát persze hogy én maradtam. Ki más.
-Le megyek én. Feláldozom magam.
Óvatosan kizártam az ajtót.(szerencsére elfeledkeztek a pótkulcsról). Láttam hogy nincsenek a folyosón. Lent hallottam hogy éppen focimeccset néznek. Éppen egy gól volt. Minden hangosan üvöltöttek hogy GÓÓÓL!
Odaosontam a lépcsőhöz. Megfogtam a korlátot,hogy jobban ki tudjak hajolni, de a díszített fa korlátról letörött  egy darab. Pont amiben kapaszkodtam. Szerencsére nem estem le,de elég nagyot koppant a fadarab. Erre egyből figyelmesek lettek. Látták hogy ott vagyok. Felálltam hogy elkezdhessen rohanni de láttam hogy ők már a lépcsőn jönnek fel. Erre nem elcsúszok?(én formám-.-) Sajnos nem sikerült megszöknöm. Elkaptak. Pontosabban Zayn kapott el.
-Átvertél minket? Ejj ejj! Ez nem szép dolog tudod-e ?-Zayn
-Ezt nevezik pókernek. Ha nem tudsz, hát ne játssz.- Ezt nem kellett volna mondanom.
Láttam,hogy El és Dan is felfigyelt a nagy ricsajt kint a folyosón . A többiek észrevették őket is. Sajnos elfelejtették visszazárni az ajtót. Ez volt a vesztük. Louis felkapta Eleanort és Liam pedig Danielle-t .Zayn pedig engem. Úgy rohantak le velünk pincébe. Nagyon sok időm nem volt körülnézni de egy hatalmas medencét láttam apró mozaik csempével borítva és egy kisebb csúszdával ellátva. Röviden ennyit láttam. Majd a medence alját is megcsodálhattam. Pontosabban megcsodálhattuk. Mind a hármunkat behajítottak a vízbe. Szerencsére meleg víz volt. Biztos gondoltak ránk is hogy meg ne fázzunk.
-Ezt még visszakapjátok !- teljes  torkomból kiabáltam amint feljutottam a víz felszínére. Dan és El úgyszint voltak.
-Aki minket átver az megjárja! – Zayn nevetve mondta kioktatásképpen.
-Igen? Ha annyira jól tudtál volna játszani akkor megnyerted volna- vágta vissza feleletként Zayn-nek
-Na megállj csak!- Zayn beleugrott a medencébe és a srácok is ugrottak utána. Mindenki a saját barátnőjét próbálta kergetni a vízben. Vicces volt látni,hogy Niall Harryt kergette, nem minket.
Zayn elkapott. Levette rólam a vizes felsőmet úgyhogy csak melltartóban voltam. Liam és Louis is ugyanezt csinálták. Ők valami hárman párban lehetnek,hogy mindig egymást mozdulatait követik. Vagy szimplán csak ezt látták a legjobbnak. Nem tudom.
Később már „harc nélkül” tudtunk szórakozni. Akkora volt a medence hogy még röplabdázni is tudtunk benne. Na meg csúszdázni is. Látszott hogy a fiúk már nem először csináltak ilyet. Elmondásuk szerint a haverjaikkal ide szoktak lejönni a turné után „ünnepelni”. Azaz ugyanezt csinálni mint amit most.

Mér elég későre járhatott mikor kimásztunk a medencéből majd bementünk a szaunába. Hogy mennyi minden van ebben a házban. Bármilyen fura, én életemben még sosem ültem szaunában. Ez volt az első alkalom. Az első alkalom a legjobb emberekkel és a legőrültebb parti-állatokkal.
A szaunában mindenféle sztorikat meséltünk egymásnak. Elmesélték,hogy hogyan ismerkedtek meg egymással Danielle-ék és Eleanor-ék. Meg pár vicces sztorit. Párat? Volt az vagy ezer is. Mindegy, én nagyon jól mulattam. Elmesélték hogy milyen hülyeségeket szoktak csinálni a turnébuszban. Még a rajongók sem tudják hogy mik szoktak ott lenni. Eddig én sem. Volt pár nagyon durva sztori is. Megkértek hogy ne mondjam el senkinek. Ez olyan hadititok. Nem tudhat róla senki csak éppen a legközelebbi hozzátartozók. Már vagy 3 órája bent ülhettünk a már fűtetlen szaunában. Volt egy mély pillanatunk amikor mindenki annyira röhögött hogy meg sem tudtunk szólalni. Niall kezdte az egész röhögést, majd Zayn azon röhögött hogy Niall hogyan röhög. Ez így ragadt rá mindenkire .Már a hasamat fogtam annyira röhögtem. Már alig láttam, a szemeim úgy könnyeztek. Kénytelen voltam kirohanni a szaunából mert ez amit mi csinálunk már félelmetes. Embereket még nem láttam így nevetni mint Niallt és Zayn-t együtt. A többiek sem kispályások , de ők ketten vitték a prímet.
Amikor kirohantam Zayn rögtön jött utánam:
-Mi a baj?- kérdezte könnyesre röhögött szemmel.
-Semmi. Csak nem bírtam abbahagyni.
-Akkor oké Azt hittem valami gond van.
-Nincs semmi gond. Olyan édes vagy hogy aggódsz értem.
-Igen,tudom hogy édes vagyok.
-Kis egoista.
-Hehee. Na most már szólok a srácoknak hogy jöjjenek ki. Nem egészséges ez a sok szaunázás.
-Rendben.  Addig én felmegyek az emeletre átöltözni.
Körülbelül éjjeli 3 óra lehetett. Lent aludt mindenki,matracokon. Én Zayn-el,Louis El-el, Liam Dan-el és Niall Harryvel.
Szegénykék kénytelenek voltak együtt aludni. De ahogy láttam nem nagyon esett nehezükre.
Alvás nem volt. Legalábbis nekem nem. Az egész éjjelt átdumáltuk.
-Harry! Alszol?-Louis
-Nem alszom.-Harry
-Szeretlek Hazza! –Louis
-Én is szeretlek Boo Bear.-Harry
-Lou! Te megcsalsz?-Eleanor
-Nem szívem. Téged is szeretlek.
-Na azért.
-Éhes vagyok!-Niall
-Te mikor nem vagy éhes?- Danielle
-Ott van Harry! Edd meg őt!-Liam
-Egyél meeg!-Harry
-A Bradford Bad Boi már alszik?-Louis
-Nem a Bradford Bad Boi nem alszik. Ugyanis nem tud. –Zayn
-Akkor próbálj meg aludni.-én
-Nehéz lesz ha beszéltek.-Zayn
-Bocsi. Na akkor jó éjt mindenkinek!- Harry
-Jóéjt! Szép álmokat! –Mindenki
1 perc múlva…
-Éhes vagyok!-Niall
-Basszus Niall! Egyél meg engem.-Eleanor
-Nem mert Lou megharagudna.-Niall
-Nem. Itt van tessék. A tiéd!-Louis
-Mi?-Eleanor
-Csak vicceltem!
-Szerencséd!-nevetett Eleanor
-Danielle alszik?-Harry
-Nem. Épp el van foglalva.-Liam
-Húúhaa! Mivel? Vagy kivel?- Harry
-A paplanját keresi.-Liam
-Nem találom. Nem tudja valaki hol van?-Danielle
-Az a te paplanod volt?-Eleanor
-Ja. Nálad van?
-Igen.
-Akkor visszaadnád lécci?
-Vissza ne add neki! Gyere inkább közelebb. Majd én felmelegítelek!- Liam
-Remek.-Danielle
-Katy?-Niall
-Igen Niall?
-Csinálsz nekem szendvicset?
-Hogy mi? Az éjszaka közepén?-kérdeztem megszeppenve
-Igen, mivel éhes vagyok.
-Na jó! Csinálok! De csak egyet!
-Négyet!
-Mondom egyet!
-Nem egyet,négyet!
-Egyet vagy semennyit!
-Akkor esetleg kettő?
-Na jó kettő. De aztán hagyj békén az evéssel.
-Oké. Köszi. Aranyos vagy.
Kimentem Niallnek 2 extra nagy adag szendvicset csinálni. Elég jól sikerültek. Bevittem neki. Elkezdett falatozni.
Nem hallatszott más csak Niall rágása. De az 5.1 adásban.
-Niall mi a fenét csinálsz?-Zayn
-Eszek!
-Jéé! Felkelt a legnagyobb alvó!-Louis
-Nem aludtam. De most már szeretnék. Ha lehet. Jó éjt srácok.
-Jó éjt! Most tényleg.- Harry
Niall csámcsogása lassan elhallgatott. Majd hallottam halk tányércsörömpölést a parkettán.
30 perc múlva…( ekkor  Danielle ,Eleanor ,Niall,  és Zayn már aludt, Liam pedig csak később aludt el)
-Szeretlek Liam!-Harry
-Én is szeretlek!-Liam
-Leszel a feleségem?
-Leszek.Ó Harry!
-Harry! Te titokban Liammel találkozgatsz? Milyen dolog ez? Megcsalsz? Én azt hittem hogy Niallel csalsz meg! Most meg kiderül hogy Liam? Na de Harry!-Louis
-Óh, micsoda szerelmi négyszög srácok. Engem nem vesztek be?-én
-Te is fent vagy?-Liam
-Jaja. Nem is aludtam.
-Zayn fent van?-Harry
-Már nincs fent! Hagyjátok aludni!-én
-Oké. Csendben leszünk. Nem akarsz ide jönni dumálni?-Louis ( ekkor már Louis és Harry egymás mellett aludt. Danielle és Eleanor pedig úgyszintén. Liam pedig Niall mellett aludt.)
-De. De csak halkan dumáljunk! Tudjanak a többiek egy kicsit aludni.
-Oké.-Harry
Átmentem Harryhez és Louishoz. Épp belekezdtünk a beszélgetésbe mi hárman, mikor Zayn mocorogni kezdett.
-Ez ki volt?-Lou
-Szerintem Zayn. Ő szok kiadni ilyen hangokat. –Harry
-Zayn alszol?- suttogtam halkan
-Nem alszom! Nem találom a macimat!-Zayn
-De te nem is alszok plüss állattal.-Louis
-Nem plüss állatra gondoltam.-Zayn
-Akkor kire?-Harry
-Valaki akit Katynek hívnak és elment mellőlem. Azt hiszed hogy nem vettem észre hogy elmentél?
-Csak beszélgetni jöttem át.
-És nem szeretnél visszamászni ide mellém?
-De. Máris megyek. Rohanok.
-Aú.-Harry
-Bocsi. A lábadra léptem?
-Az nem a lábam volt.
-Úgy érzem biztonságosabb Zayn mellett.
-Meg hiszem azt!- Zayn
Óvatosan átmásztam a fiúkon vissza Zayn mellé..

6 megjegyzés:

  1. Ez a rész nagyon szuper lett. :)Szakadtam az éjjeli beszélgetéseiken. :D Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  2. A Te történeteidet eltudnám olvasgatni napokig.:D nagyonjók:) hamar kövit.:P

    VálaszTörlés
  3. A Te történeteidet eltudnám olvasgatni napokig.:D nagyonjók:) hamar kövit.:P

    VálaszTörlés
  4. Köszi:) majd igyekszem a továbbiakkal:)

    VálaszTörlés