2012. május 6., vasárnap

Part 5


-Ma nagyon jól éreztem magam.
-Igen,én is.
-Holnap megismételhetnénk.
-Szerintem is.-Egyre közelebb jött,mígnem már csak 1-2 cm választott el egymástól.Gyengéden megfogta a két karomat és megcsókolt.Én visszacsókoltam. Szinte a fellegekben éreztem magam.Leírhatatlan érzés. Ez olyan volt,mint az első csók,sőt még annál is jobb.Tökéletes.
-Holnap találkozunk-mondta önelégülten és huncut vigyorral az arcán.
-Oké,szia.-csak ennyit tudtam kinyögni.Egy hang sem jött ki a torkomon.Még el voltam kábulva a hirtelen jött csóktól.
Aznap olyan jól aludtam,mint még soha.Semmi sem zavarhatta volna meg az álmaimat. Mert hogy Zaynel álmodtam.Nagyon jó álom volt.
Reggel felkeltem.Elmentem a boltba bevásárolni, és a házimunkát csináltam,mivel én itt lakó vagyok, köteles vagyok kitakarítani magam után.Sőt,szinte az egész lakást kitakarítottam,Peggie néném nagy örömére.Egész idő alatt Zayn-en járt az eszem .Felkapcsoltam a Tv-t és elkezdtem nézni a délutáni híradót.Egyszer csak meghallottam:” A One Direction a random koncert után,ami a Macy’s áruházban volt, eltűntek.Szemtanúink látták Zayn Malikot bemenni egy liftbe,csakhogy kijönni már nem látták. A rajongók a srácokat keresték és…bla…bla…bla…”Gondoltam magamban,hogy még jó,hogy engem nem láttak bemenni a liftbe.
A mai napot tévézéssel töltöttem és újságok böngészésével.Lassan készültem az estére.Már fél nyolc lehetett,mikor megcsörrent a telefonom:
-Szia Katy.Kész vagy?mindjárt megyünk érted.-Zayn
-Kész vagyok.Jöhettek.
-Oké,10 perc és ott vagyunk.
-Rendben.szia.
Tényleg 10 perc múlva itt voltak.Egy fekete nagy kocsival érkeztek,amit Paul, a 1D testőre vezetett.
-Szia csajszi! Indul a Party Hard!-Niall
All Day,All Night!-Zayn
-Sziasztok.Igen,júhúú:)-mondtam viccesen
Csak Zayn mellett volt hely,(hol máshol is lett volna)leültem és elindultunk. Egy londoni discoba mentünk.Ott már javában folyt a buli.
-Srácok,ha nem ismernélek fel titeket,akkor tuszkoljatok be a kocsiba! Létszi!-Harry
-Igen tudjuk Harry! Mint multkor nem igaz?-Liam
-Én most nem fogok sokat inni.-Zayn
-Én igen!-Louis(Niall nem volt itt,mert Sel-el randizott éppen)
Nahát!A pia ügyeket máris megvitattuk.Még sosem láttam a srácokat részegen,hát,ezt is meg kellett élni.
Kiszálltunk a kocsiból,szerencsére nem rohantak le a rajongók, úgyhogy volt elég hely bemenni.Bent éppen Calvin Harris-Feel so close c.szám ment.Menten elkezdtünk táncolni rá.Később Harry és Louis kicsit kómásak is voltak.Nem kellett sok senkik,hogy betintázzanak. Mi Zayn-el jól szórakoztunk.Nagyon jól táncol.Tudtam,hogy nem szeret táncolni és állítása szerint nem tud. De most komolyan nagyon jó volt. Inkább én voltam az ügyetlen.
 Hirtelen odalépett mellém egy pasi is felkért táncolni.Matt részeg volt.Szerintem azt se tudta,hogy fiú-e vagy lány.Én nem akartam vele táncolni,de ő magához ragadott.Csak úgy áradt belőle a pia szag.Zayn szerencsére nem állt messze tőlünk. A pultnál éppen kérni akart valamit,mikor odaszóltam neki,hogy segítsen.Ő azon nyomban odajött hozzánk és felkért táncolni:
-Na jól van haver! Eleget táncoltál.Most én jövök.-tök lazán elküldte a srácot.
-Köszönöm.Életmentő vagy!-mondtam,majd átkaroltam és úgy táncoltunk tovább.
Jól elmúlattuk az időt.Már fél 2 lehetett,mikor Harry odaállított elénk totál részegen egy bilinccsel a kezében.Nem tudom miért, de rátette Zayn és az én kezemre:
-Haver,te mi a jó fenét csinálsz?-Zayn
-Tudjátok,én rendőr vagyok,és ti le vagytok tartóztatva.-mondta totál részegen vigyorogva.
-Harryyyy!-ordítottam el magam!-ezt azonnal szedd le!
-Hihi! csak ennyit mondott és ment tovább ropni.Zayn sem volt már teljesen tiszta, kicsit be volt csiccsentve, de persze nem úgy,mint Harry.Liam nem ivott egy kortyot sem.Mivel már Paul nem bírta a tömeget,hazament de először rám és Liam-re bízta a fiúka,mert tudta hogy úgyis matt részegek lesznek.Ez mondjuk nem volt szép tőle,hogy így lelépett.Egy testőrnem az a feladata,hogy vigyázzon a srácokra.Gondoltam,hogy holnap jól megmondom a magamét Paulnak,persze ha már lekerült a kezemről a bilincs.

-Szedd máááár leee Liam!-mondta Zayn
-Nemtudom! Nincs kulcsom!Hol van Louis?-Liam
-Nem tudom,ne rám nézz!
-Ott van, a színpadon!szedjük le őt onnan. Te jó ég mit csinál?-Liam
Oda se mertem nézni.De azért odanéztem. Louis a csíkos matróz felsőjével lasszózott és közben fura grimaszokat vágott.Ez a látvány feldolgozhatatlan volt számomra.
Később Liam nagy nehezen összeszedte valahol Harry-t és Louis-t.Nem tudom Harry honnan szerezte a bilincset, de valahogy úgy voltam vele,hogy nem is akartam tudni.Mindegy,csak kerüljön már le rólam.
-Itt vannak.Te próbáld valahogy betuszkolni Zayn-t a kocsiba.-Liam
-Könnyű azt mondani.
Nagy nehezen beszálltunk a kocsiba.5 perc sem telt el,de már mind a 3an aludtak. Legjobban Harry és Louis volt részeg.Zayn csak egy kicsit.Na jó,nem csak kicsit.Nagyon.

Visszaértünk a hotelszobába,amit kizárólag a fiúknak tartanak fent.Felhívtam a nagynénémet,és azt mondtam,hogy Sel-nél  alszok. De ma este kénytelen  voltam a srácoknál aludni. Én a kanapén aludtam,Zayn pedig a földön, egy matracon. Nem lehetett valami kényelmes, de nekem sem. Meg sem tudtam moccanni,különben lefordultam volna a kanapéról.Csak Zayn mozgolódott, és  álmában lerántott volna  magához, de még annyira tudtam tartani magam,hogy rá ne essek.Ez így ment egész éjjel.
Reggel mikor felkeltem,Zayn még aludt. Csak Liam és Niall hangját  hallottam a másik szobából.Pár percére rá Zayn is felkelt. Kicsit kómásan benyögött egy „Jó reggelt”-et.
-Jó reggelt.Jól aludtál?-kérdeztem
-Hát,voltam már jobban is.Szörnyen fáj a fejem-fogta a fejét
-Azt elhiszem a tegnapi után. Minden bulinál ilyen részegek vagytok?
-Nem, csak itt-ott. Főleg most, ennyi koncert és utazgatás után. Amúgy mi nem szoktunk inni,csak bulikor. De akkor is csak mértékkel…
-Mértékkel.Aha.Persze.Könnyű a munkára fogni.
-De tényleg így van! Kérdezd csak meg Harry-t.
-Majd megkérdem,ha már kijózanodott
-Harry is ott volt nem?
-Ja igen. Ő tette rá a bilincset a kezünkre.-felmutattam a kezemet
-Jé! Bilincs! Hogy került ez ide?-kérdi tiszta kómás fejjel
-Jaj Zayn! Most mondtam el! Na mind1.De ezt le kéne szedni valahogy nem gondolod?
-nekem ez így jó-vigyorog rám.
-na de most tényleg.vagy kénytelen leszel egész nap utánam koslatni vagy most azonnal leszeded!
-Hm….a mai napra nincs programom…..-mosolyog
-na! keljünk fel! Aztán szedjük le valahogy!
-Jó,legyen ahogy akarod.
Bementünk a másik szobába, Harry már fent volt és ült az ágyban.Úgy nézett ki,mintha valami másik dimenzióból csöppent volna.Tiszta Tarzan formája volt
-Harry! Jó reggelt!Jól aludtál?-kérdeztem gúnyolódva
-Ja!Ja!-ennyi volt a felelet
-Hol a kulcs?
-Milyen kulcs?-mondta.De úgy,hogy alig értettem a szavát.Ezzel felmutattam a kezem/ünk/ és már mindjárt tudta,hogy miről van szó.Érdekes módon,erre emlékezett.Furcsa…
-A kulcs! Iiii-iiitt! Itt vaaan! Itt van a kulcs!-rámutatott a farmerje zsebére ami a székre volt ledobva. Odamentem,Zaynel együtt persze, és tényleg ott volt a kulcs.
-Harry! Tegnap nem tudtál volna szólni?
-Nem akartam elrontani a hangulatot.Gondoltam Zayn-nek legyen egy kellemes estéje.-ezt a mondatát nagyjából értettem.Sajnos.
Szinte leesett az állam. Jobbra-balra forgattam a fejem, Zayn-re bámultam , de ő csak mosolygott.Ezt az ügyet inkább annyiban hagytam.Úgy éreztem,hogy még rosszul is kijöhetek belőle.Nem firtattam tovább.
-Na akkor nyissuk ki!-mondta Zayn,szinte röhögőgörcsöt kapva.
Kinyitottuk.Jó érzés volt végre a másik kezem is használni.Zayn úgyszint így volt.
-Most hazamegyek,szeretném végre kialudni magam.
-Oké.Szólok Paul-nak,hogy vigyen haza, mert most jelenleg nem tudok autóba ülni.
-Oké.Köszi.Ja,és van Paullal egy kis megbeszélni valóm!-mondtam kissé mérgesen.
-Oké,majd megbeszélitek a kocsiban.
Egy lágy, de édesen simogató puszit nyomott az arcomra és megfogta a kezem:
-Majd még találkozunk!-rám kacsintott és beiramodott a másik szobába.

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó!!!gyorsan köviiittt! :) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:D Majd igyekszem a következővel:D

    VálaszTörlés
  3. Jó a sztori.:)) Csak a figyelj a helyesírásra. Néhol érthetetlen ott magyarázd körbe.:)
    Nekem is van egy sztorim: http://directioner.gportal.hu/gindex.php?pg=35036973

    VálaszTörlés
  4. Köszi:D Megpróbálok jobban figyelni:)
    Am jó a te sztorid is :)

    VálaszTörlés
  5. Paul a menedzserük amúgy.:) de nagyon jó sztori:)

    VálaszTörlés