2012. május 6., vasárnap

Part 4


-Hát igen. Csobbanunk még 1-et?
-Na gyere!-Zayn
Belementünk a vízbe,egész mélyre. A vízben volt egy kisebb sziklarész,ott pihentünk meg.Egész kényelmesen rá tudtunk ülni.
-Nagyon jól éreztem magam!
-Én is! Már rég volt ilyen jó napom. De most őszintén mondom!Már nagyon az agyamra ment a sok munka, persze azt is kell,csak nem ennyit.Szeretem amit csinálok, de néha jól esik a lazulás.
-Elhiszem.Nekem meg már a suliból volt elegem. Nagyon sokat kell gürcölni mindenért!
-Ne is mondd! Nekem nincs is időm a sulira.
-Most ne is beszéljünk suliról!Elveszi a kedvem.-mondtam
-Elhiszed,hogy még sosem beszélgettem így lánnyal,mint veled?
-Hogy lánnyal?
-Hát így.Általában a csajok csak a hírnevemre utazik,meg hát hogy "híres" vagyok.Ezt sokan kihasználják.Ők nem a laza srác Zayn-el,hanem Dj Malikkal szeretnének randizni.Ez nem olyan jó…
-Én nem vagyok olyan.
-Gondolom.látom rajtad.-mosolyog
-Én nem fogok sikoltozni ahányszor meglátlak.
-azt megköszönném.-nevet
-Nekem nagyon sok idő kell,hogy megkedveljek valakit, de valahogy nálad az könnyen ment. Olyan könnyen lehet veled beszélni és megérted a dolgaimat. Nem vagy idegesítő rajongó, és szeretsz komoly dolgokról beszélni.Ez már túl tökéletes.-nevet
-Pedig még csak tegnap ismertél meg. Szinte nem is ismersz. Azt se tudod,hogy ki vagyok,honnan jöttem…
-Nem is kell.Majd idővel megtudok mindent…
-Idővel?
-Igen,idővel.
Egyszer csak a messziről Louis hangját hallottuk és menten felfigyeltünk rá.
-Megzavartam valamit?-mondta vigyorogva.
-Nem, abszolút nem!-Zayn
-Nem én akartam jönni,csak Harry küldött,hogy nézzem meg,hogy mit csináltok.-Louis
-Amint látod megvagyunk.-Zayn
-Zayn,most már mennyünk ki,kicsit fázom.-mondtam vacogva
-Oké! Meg ne fázz nekem,pont most.-„Pont most”- ez a mondat még percekig a fejemben járt.
A többiek már a másik partrészen tábortüzet csináltak, ott száradtunk meg.
 -Sel hol van?
-Elment Niallel,hoznak valami sütnivalót.-Liam
-Óha! Alakul itt valami.-én
-Te mondod? –Harry mosolyogva visszafelelt.
-Na Zayn mesélj!Mi jót csináltatok,míg mi odaát voltunk?-Harry
-Beszélgettünk,erről-arról.Az élet nagy dolgairól,tudod.-nevet
-Azt meghiszem-Harry.
Este már eléggé hideg volt.A srácok nem fáztak,csak én.Valami 3 póló volt rajtam, a többiek meg szinte félmeztelenül ültek a tűz mellett.Egyszerre arra lettem figyelmes,hogy megcsörrent a telefonom.Anya hív.Ez nem jelenthet valami jót.
-Szia kicsim!Hogy vagy? Minden oké?
-Szia anya! Minden oké.
-Most hol vagy? Otthon Peggiéknél?
-Nem anya! El nem hiszed,hogy kikkel vagyok. A One Direction-el. Nemrég úsztunk egy kicsit.
-One Direction? Nem történt semmi bajod?Peggie néni tud róla? Tényleg nincs semmi bajod?
-Nem anya!-nevettem.Hihetetlen,hogy el tud árasztani a kérdéseivel.
-Nem történt semmi. csak kicsit szórakoztunk. De nyugi, Peggie néni tud róla. Ő engedett el.
-Oké,akkor minden rendben. De ha bármi lenne,akkor csak hívj fel
-Tudom anya!
-Na de most már leteszem. Szia.
-Csak így lerázod anyádat? Na akkor szia. Majd reggel hívlak. Meg holnap is. Jóéjszakát aludj jól és ne csinálj semmi hülyeséget.Tudod,bízunk benned apáddal.Tudjuk,hogy te jó gyerek vagy.
-Óké,szia anya szeretlek.
-én is téged kincsem!
-Mama kedvence….-Harry
-Jólvanna.-mondtam
-De most már tényleg haza kéne mennem. Már Sel is hazament.
-Oké,akkor elkísérlek.-Zayn
-Nem szükséges,hazatalálok.
-Viccelsz?Ilyenkor már ne menj egyedül haza. Kószálhatnak itt vadállatok is.
-Nem félek.
- De akkor is. mi lesz ha megtámadnak? sosem lehet tudni….
-Na jól van,akkor gyere.
-Mi még maradunk,ha nem baj-Liam
-Nem,maradjatok csak nyugodtan. Én mentem.Sziasztok!
-Szia-Liam,Louis,Harry,Niall
Ezzel elindultunk a sötét úton. Kocsival már nem mehettünk,mivel a srácok fogyasztottak némi alkoholt.
-Ez a nap is jó volt.-mondta Zayn mosolyogva
-Hát igen. Jobb,mint a tegnapi.-nevettem
-Még szeretnék találkozni veled. Holnap ráérsz?
-Hát tulajdonképpen már megbeszéltem Sellel,hogy vásárolni megyünk…
-Hát az jól hangzik,csakhogy Sel azóta már elígérkezett Niall-nek holnapra.Randijuk lesz.
-Ó,szóval így!-mosolyogtam
-Akkor holnap?
-Legyen. Holnap mi lesz a program?-kérdeztem kíváncsian
-Hát,azt még majd kitaláljuk.Elmehetnénk buliba.Mit szólsz hozzá?
-Ő,lehet róla szó.Mikor és hova?
-Este kb olyan8-9 körül a Club Havanna-ba. Oda szoktunk járni a srácokkal bulizni.
-Jól hangzik.-egyszer csak fél perces csönd.aztán valahogy kicsúszott:
-nem unsz még engem?Már második napja csak velem foglalkozol. Semmi koncert, semmi rajongók…
-Téged?Unni? lehetetlen…mindig mutatsz valami újat magadból.És gondolj bele,minél több időt vagyunk együtt,annál jobban megismerjük egymást.
-Igen,ez igaz.Szinte már mindent tudok rólad.Pedig csak pár napja ismerlek személyesen.
-Én is nagyon sok mindent megtudtam rólad, de még nem eleget…
-Miért mire vagy még kíváncsi?
-Sok mindenre.
Ezzel témát váltottunk.
Miközben sétáltunk a betonúton,már az ég is korom fekete volt. Csak egypár csillag pislogott az égen.
Mikorra odaértünk a nagynéném házához,megállt,és azzal a Zayn nézésével rám nézett….

5 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszik a történet hát igen helyesírási hibák vannak de sebaj :))) csak így tovább és megengeded, hogy felrakjam a honlapomra a sztorit (javítva)??????

    VálaszTörlés
  2. Hát igen:D A következő részekben már megpróbálok jobban odafigyelni a helyesírási hibákra :)
    Felrakhatod a honlapodra,persze :D Csak majd linkeld be az oldalt,hogy honnan van:)
    Esetleg belinkelhetnéd a honlapodat is:D Ha nembaj :D

    VálaszTörlés
  3. Persze, persze kirakom a forrást, sosem rakok úgy fel semmmit. :) és itt az oldalam: http://one-d.lapunk.hu/

    VálaszTörlés
  4. Oké:D Rendes vagy,köszi :D Egyébként nagyon tetszik az oldalad :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan szupi ez a töri.

    VálaszTörlés