2012. április 23., hétfő

Part 3


-Tessék?Ki az?
-Kialudtad magad? Gondolom elfáradtál tegnap…
-Zayn?
-Miért ki más?-nevetett
-Nem gondoltam volna,hogy visszahívsz!-örömömben kicsit megcsuklott a hangom.
-Én amit megígérek,azt be is tartom.-nevetett- Bocsi,hogy felkeltettelek,csak már unatkoztam…
-korán reggel unatkozni?
-korán? 10 óra van…
-mi? már így elment az idő?te jó ég mennyit aludtam.
-Ma lenne kedved valamihez? mozi?strand? esetleg liftezés?
-azt hiszem,hogy egy ideig elkerülöm majd a lifteket.A strand az jó lesz. Hova megyünk?
-Az titok. Hol vagy most? elmegyek érted…
-Várj,lediktálom a címet..
-Oké köszi,fél óra múlva ott vagyok.
-fél óra? ez most komoly?
-igen komoly. szia, siess,nemsokára megyek érted.
-szi…és lerakta.Még soha életemben nem készültem el ilyen gyorsan,mint most. Sőt még pár percem maradt is. Mire kitettem a lábam az ajtón, Zayn már ott volt a kocsijával.Nem is tudtam,hogy tud vezetni.A nagynénémék nem voltak otthon, de telefonon felhívtam őket,hogy Sel-el talákozok.Mert biztos,hogy nem engedtek volna el egy sráccal.Zayn mosolyogva kinyitotta nekem az autó ajtaját:
-Tessék hölgyem!
-Köszönöm Uram!-aztán beszállt a kocsiba és elindultunk. Az úton nem árulta el,hogy hova megyünk.Egyszer csak egy kis öbölhöz értünk.Ma kivételesen meleg idő volt,úgyhogy lehetett fürödni. Egyszer csak megpillantottam a többi bandatagot is.
-Szia Katy-Louis
-Sziasztok!-
-Szia Katy! Milyen csinos vagy ma!- Niall
-Köszi,kedves vagy!
-Ugye nem baj,ha nem csak ketten leszünk? De csak egy ideig, aztán a fiúk elmennek,mert dolguk van,igaz?-Zayn
-Igen,nem leszünk sokáig.-Liam mondta mosolyogva
Láttam,hogy Harry nagyon figyel engem. De nem tudtam,hogy miért.Később kinyögte:
-Katy,nincs véletlenül egy nővéred?
-Sajnálom, de egyke vagyok.
-az kár :S
-Tipikus Harry. Ha a jó csajra nem is, de a testvéreire nyomul.-Zayn
-szóval jó csaj lennék?
-ezt se én mondtam-Zayn mondta kicsit elpirulva és azzal a huncut Zayn-es mosollyal az arcán
Inkább jobbnak tartottam nem megszólalni.Mert végül úgy néznék ki mint egy bohócorr.Olyan piros.

-Ide nem járnak emberek, ez a mi titkos helyünk.Itt szoktunk lazulni. Meg miegymás.-Zayn
-meg miegymás?-kérdeztem gyanakvóan
-Zayn csak arra gondol,hogy itt táborozni is szoktunk olykor-olykor, itt alszunk…-Louis
-Persze-persze-mondtam,nem hittem el az egészet.
Bement az 5 srác a vízbe. A szemem folyton Zayn-t figyelte…hogy milyen jó teste van…atya világ…ilyenkor beindul a piszkosabbik fantáziám.
-gyere be te is, ne legyél kint egymagad!-Harry
-máris megyek.-a fürdőruhámat már otthon felvettem,azzal nem volt gond. Lassan elkezdtem levenni a ruháimat, és arra lettem figyelmes,hogy mindenki engem néz.Kicsit kínos volt a számomra.
-Hé! Mit bámultok? mi van rajtam érdekes?
-hát ő…-Zayn meg sem tudott szólalni
Lassan megindultam, és belegázoltam a vízbe. Nem is volt hideg,ahhoz képest,hogy tegnap milyen vihar volt.
-Ez nem is rossz. Sőt,kifejezetten jó.
-Ugye hogy?-Zayn már kicsit magához tért.
Lassan sétáltam beljebb a vízben,mikor mindenki megindult felém. Louis Niall felé figyelt és egy bólintásra elkezdtek futni elém. Megijedtem,hogy mire készülnek.Egyszer csak berántottak a vízbe. A mély vízbe. Elkezdtek engem csikizni.Egyébként én nagyon csikis vagyok.Nagyon sok vizet nyeltem.Gondoltam,ezt meg kell bosszulni.
-Na ezt most visszakapjátok!-elkezdtem iramodni a srácok felé,főleg Zayn felé,mert tőle kaptam a legtöbb víz alá nyomást.
-Ez nem ér,ti túlerőben vagytok!
-ez van csajszi!-Harry
-Tegnap találkoztunk először. Nem kéne kicsit finomabbnak lenni?-mondtam nekik,hátha ez segít.
-De. Elnézést kérünk.-Zayn nevetve iramodott felém
Totál a víz alá nyomott. Semmi levegőt nem kaptam. Mikor feljöttem a víz alá,úgy csináltam,mintha megsértődtem volna, vagy mintha sírnék. Erre Zayn megállt és rám figyelt. Nem szóltam semmit, de mikor egy pillanatra oldalra nézett, gyorsan rávetettem magam és lenyomtam a víz alá. A srácok csak röhögtek. A Nagy Zaynt egy csaj lenyomta a víz alá. Hát ilyet.
-Mi van haver vizes lett a hajad?-Liam
Szegény Zayn azt sem tudta,hogy mi történt. Én csak nevetve kúsztam hátrafelé,nehogy visszakapjam az előbbit.
-Katy-Katy.Tudod mi az első számú szabály?-Zayn
-Na mi?
-Hogy engem nem lehet csak úgy víz alá nyomni büntetlenül!TÁMADÁS!
-Neeee!- Kiáltottam és úszni kezdtem a part felé.Persze ők gyorsabbak voltak.
-Nebántsatoook!-kiáltottam, de közben dőltem a röhögéstől.
Szerencsére megcsörrent a telefonom.A fiúk erre felfigyeltek és szerencsére elengedtek.Különben nem tudom mit kaptam volna :D
-Szia Sel.Mizu?
-Szia? Mit csinálsz? Futsz,hogy így lihegsz?
-Nem,csak éppen úsztam egy kicsit.
-Hol vagy?
-Nemtudom pontosan
-Nemtudod?
-Nem!
-Az meg hogy lehet?
-Ide hoztak.
-Kik?
-A One Direction épp most nyomott a víz alá.
-MI? A ONE DIRECTION?-Sel
-Igen! De kérlek ne mondd el senkinek! Ez titok!
-Oké nem mondom, de hol vagytok?
-Hát nem mondhatom meg…
(Harry bekiabálta,hogy hol vagyunk.)
-Ez Harry Styles volt?-Sel
-Ja
-Úristen!Én is jöhetek?-kérdezte izgatottam
-Persze! De el ne mondd senkinek,még a szüleidnek se,hogy itt vagyunk!
-Oké,persze megbízhatsz bennem!Mindig is megbízhattál nem?
-De.De akkor gyere.
-Oké szia megyek,repülök.
Később Sel megérkezett,bemutattam a srácoknak.Valahogy Niall nagyon figyelte Sel-t és Sel is őt. Egy kicsit dumáltak is egymással,míg mi pancsoltunk.
Már mindenki elment, csak mi maradtunk ketten Zayn-el.
-Csak ketten maradtunk-mondta Zayn sejtelmes hangon 

5 megjegyzés:

  1. FOLYTASD! LÉCCI! annyira jóóóó, hogy az döbbenet!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :D Nemsokára új rész :D

    VálaszTörlés
  3. Imadom nagyon jo mar 3 - ra olvasom es meg mindig nem untam meg *.*

    VálaszTörlés
  4. Valakiiiiii! Én nem találom a 4-est meg az ötöst!!!!!

    VálaszTörlés