2012. április 23., hétfő

Part 2


-Ideges vagy?
-Miért?
-Mert az ajkadat harapdálod…
-Látom, te mindent tudsz rólam.-mondta széles vigyorral az arcán
-Azért nem mindent.-feleltem vissza
-Na várj csak! Kikérdezlek…ő…melyik ételt nem  szem meg?
-A disznóhúst.
-talált..
-Melyik a kedvenc csajtípusom?
-Megan Fox.
-ez is talált….
-Hány testvérem van?
-3
-hmm….
-Mikor szoktam aludni?Na azt ha megválaszolod…vigyázz,becsapós!
-Bármikor amikor álmos vagy,a melletted lévő ember vállán.
-Ezt nem hiszem el. te tényleg mindent tudsz rólam.
-Ezek csak az alap dolgok!Ezt mindenki tudja.
-De én nem tudok rólad semmit.
-Mit meséljek magamról?
-hát nem tudom,mit szoktál csinálni szabadidődben,mikor nem vagy bezárva valakivel a liftbe?-nevetett
- szeretek sportolni. főleg focizni,röpizni..meg ilynek. és szeretem a One Directiont, gondolom ez feltűnt.
-Igen, ez fel.nevetett
-őő.. testvérem nincs, Liverpoolban lakom, az egész nyarat Londoban töltöm a nagynénémnél,a legjobb barátnőm ott vár a földszinten,hogy vigyem neki a taco-t.
-az a taco a barátnődé lett volna? és én meg megettem…ezer bocsi!-mondta sajnálva a dolgot
-semmi. szerintem már úgyis hazament, azt gondolta,hogy én is hazamentem.
-a srácok már rég elhúzták a csíkot, csak én maradtam itt.
-és rohantál be a liftbe…
-igen, valahogy így volt.és itt találkoztam veled.
-igen. kicsit zavarba jöttem.
-és esetleg nem kérhetném el a számod? vagy twitter? vagy facebook?-kérdezte tőlem huncut vigyorral.
- mind a 2n fent vagyok, a számom pedig máris adom. –teljesen nyugodtan mondam neki, de a szívem közben úgy kalapált,mintha egy harangot ütnének délben. Még „jó”,hogy egy kicsit messzebb állt tőlem,mert különben meghallotta volna a zajos szívdobbanásaimat.
-Köszi,majd hívlak.-Reméltem,hogy tényleg felhív és nem csak mondja a pillanat hevében.
-mostanában lesz koncertetek?
-nem nagyon. nyáron már mi is pihenni szeretnénk. 2 év aktív turné után elkel a pihenés.
-gondolom.és hol töltöd a nyarad?
-hát,London,Bradbord…idén nem megyek nyaralni,nem mintha tavaly mentem volna…
- Yeah, I’m a Bradbord Bad Boi Jo!- elreppeltem.
- hé,ezt már nem szokom mondani.
-tudom, de olyan jól hangzik!-mondtam
-Yeah, I’m a Bradbord Bad Boi Joooo!-ő is elreppelte,majd mind a 2en nevettünk.

Később annyi mindenről beszélgettünk még,szinte az összes kulisszatitkot elárulta a bandáról,pedig még nem is ismert. Beszélgettünk „az élet nagy dolgairól”.Szinte úgy,mint 2 barát,aki 1000 éve jól ismerik egymást. Hihetetlen,hogy milyen könnyen megtaláltuk egymásban a közös hangot.Szinte befejeztük egymás gondolatait.
Egyszer csak egy hang ütötte meg a fülemet:
-Hé Zayn! Haver!A liftben vagy?
Louis volt az. Nem tudom honnan kiabált, gondolom az éppen adott emeletről,ahol voltunk.(Érdekes,hogy senkinek se tűnt fel,hogy netán 2 ember beragadt a liftbe. Semmi. A biztonságiakat sem riasztották. Csupán egy hangosbemondóval mászkáló emberkét hallottunk. Vagy azt mondta,hogy „Minden a legnagyobb rendben”- vagy „Minden egy megvakult ember”-ezt nem tudtuk eldönteni.Kiabálhattunk, érdekes módon nem hallotta senki.)
-Ez Louis!-szólt Zayn-Igen itt vagyunk!
-Vagyunk? –kiáltott Louis-nem tudom honnan,de hallottuk a hangját.-Miért ki van még ott veled?Egy csaj? Mondd,hogy egy csaj!Skacok Zayn egy csajjal van bent a liftben!-ezek után már a többi direction hangját is hallottuk. Itt volt mind. Úgy látszik visszajöttek Zayn-ért. xD
-Zayn, meddig jutottatok? megvolt már?-Liam mondta teli torokból.-elpirultam rendesen.Nagyon zavarba jöttem.
-Nem még nem volt meg!-kiáltotta ki Zayn,aki szintén nagyon zavarban volt.
-Úristen! –nem mertem ránézni Zayn-re, annyira zavarban voltam én is.
-Mióta vagytok bent?-Niall
-2-3 órája már biztos.-Zayn
-Akkor már pár kör biztos megvolt.-Harry-
A srácok röhögtek.Én egyre jobban pirultam és a kezemmel eltakartam az arcomat.(tudtam,hogy csak hülyülnek…legalábbis reméltem.)
-Nem történt semmi-Zayn
-Persze! Én meg most Jöttem Narniából-Liam
-Mikor lesz már újra áram?Mikor szabadulunk ki végre? Szóltatok valakinek?-Zayn
-Még pár perc.Azt monda a security.Gondoltuk megkeresünk, és hát gondoltuk biztos bent ragadtál,mert a plázában nem voltál sehol.Kerestettünk. De látom társaságod is akadt.-Louis
-Most már elég srácok!-én
Zayn inkább meg sem szólalt.Láttam rajta,hogy már majd kipukkad a röhögéstől.
-Úristen! Áram!kiáltottam fel! Már éppen ideje!
Kezdett a helyzet kínos lenni.A lift hirtelen elindult.Már nagyon örültem neki. Végre megérkeztünk a földszintre. Kiszálltunk mind2-en. Igen, Sel már tényleg nem ült ott a padon, gondolom hazament.Eközben a srácok is leértek a másik lifttel.Amikor kiszálltak a liftből,egyenesen rám szegeződött a szemük.
-Tyűha!-Harry
-Aztamennydörgősménykűjét neki-Louis
-Az ott egy taco a kezedben?-Niall
-Ha gondolod neked adom-nyújtottam a srác  felé a kaját.
-Srácok bemutatom Katy-t.-Zayn
-Szia Katy-Liam
-Sziasztok.
-Zayn nem mászott rád?Ha csinos lányt lát,nem bír magával.
-Harry ez titok volt.-Zayn oldalba bökte Harry-t xD
-Nem,nem mászott rám.Kedves volt. és udvarias.
-Igen,az voltam-Zayn
-Na milyen szigorúan bizalmas dolgokat árult el rólunk?-Liam
-Semmi bizalmasat! De tényleg.
Mosolyogva Zayn-re vetettem egy pillantást,aki visszamosolygott rám.
-Na srácok,szerintem sosem derül ki,hogy mit csináltak ketten odabent.-Niall
-Nem is fog.-mondta Zayn mosolyogva, és rám pillantva.
Az idő csak úgy szaladt. Még egy pár mondatot váltottam a srácokkal, de aztán indultam is.
-Srácok most nekem már tényleg mennem kell, már elég késő van,már biztosan aggódnak értem.
-Várj még egy kicsit.-Zayn
-Igen? – éppen indulni készültem.
-Majd hívlak!
-rendben!
-szia-én
-szia-Zayn- egy gyengéd puszit nyomott az arcomra.
-sziasztok srácok!-én
-szia Katy!-integet az egész banda.
Elindultam az ajtó felé,és egyenesen haza.Otthon már a nagynénémék aggódnak értem,sőt anya 36 nem fogadott hívást csinált a telefonomra.Sel is aggódott, ő azt hitte,hogy hazajöttem, de már felhívtam és tudja,hogy jól vagyok. Anyát is kénytelen voltam felhívni, elmondtam a mai kis kalandomat,ő pedig azt mondta,hogy már úgy volt,hogy ide utaznak,hogy megkeressenek, sőt már majdnem kihívták a rendőrséget. Pedig én biztonságban volta, sőt a legnagyobb biztonságban.A mai nap nagyon kifárasztott,úgyhogy fürdés után egyszerűen bedőltem az ágyba. Nem kellett sok,hogy elaludjak.

Reggel arra keltem fel,hogy csörög a telefonom. Nem tudta,hogy ki az,mivel ismeretlen számon hív.Beleszólok álmos hangon:

4 megjegyzés:

  1. -Az ott egy taco a kezedben?
    Nem is Niall lenne x'DDDD

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik !! izgatottan olvasom tovább :) :)

    VálaszTörlés
  3. Most kezdtem el olvasni és eddig nagyon tetszik :D Imádom Niall kajamániáját :D persze azért nem csak ez fogott meg eddig ebben a történetben.

    VálaszTörlés