2012. április 23., hétfő

Part 1


Minden úgy kezdődött,mint minden nap. Felkeltem,elkészülődtem és indultam a suliba. Már csak pár nap és a nyáriszünet közetkezett.Mikor hazaértem suliból,anya és apa szóltak,hogy menjek be a konyhába:
-Kislányom,ugye emlékszel még Peggie nénikédre?-kérdezte anya
-Perszehogy!Miért is ne emlékeznék! A kedvenc nénikém.-feleltem vissza
-Hívott,és megkérdezte,hogy nem-e mennél el  hozzá nyaralni. Úgy is mindjárt itt  a szünet.
-Én szívesen elmennék hozzá Londoba.Csak attól függ apa megengedi-e.
-Apáddal már beszéltem,ő beleegyezett.Ő is azt mondta,hogy kell egy kis kikapcsolódás neked.Nagyon sokat tanultál az elmúlt évben,ennyi jár neked, és már nem vagy kislány. Bízunk benned.
-Köszi anyuuu! Ígérem,hogy nem fogok semmi hülyeséget csinálni.( ezt még én sem gondolhatom komolyan)
 A nyaram már jól kezdődött,csak reggel kissé beborult az ég és olyan szomorkás volt az idő.De ez sem tudott kizökkenteni az örömömből. Nincs annyira messze London Liverpooltól,de mégis repülőt béreltek nekem.Mintha nem tudnék vonatra ülni.Jellemző…szülők.Mikor megérkeztem,a nagynéném Peggie és a férje George széles mosollyal fogadtak.Már elég régen láttak, engem, pedig én vagyok a kis kedvencük, mivel nekik nincs saját gyerekük.Kipakoltam a szobámba,és már neki is vágtam a városnak. Már számtalanszor jártam Londonban, de érzem,hogy ez a nyár most más lesz. Főleg azért mert a szüleim már annyira megbíznak bennem,hogy elengednek egyedül, persze nem idegenek közé, és kb. 2 óránként hívnak,hogy élek-e még.
Londos kissé borongós, de nagyon  szép város. Mellesleg itt lakik a legjobb barátnőm. Ezért is nagyon jó lesz ez a nyár.Megkerestem a lakásukat és felmentem hozzá:
-Szia  Sel!
-Szia Katy.
-Mizu? Minden oké veled?Hallottad,hogy lesz egy nyárnyitó buli a Macy’s-ben?
-Perszehogy hallottam.És mi ott leszünk.
-Mi? Minket is beengednek?
-Miért ne engednének? Már nem vagyunk kiskorúak.
-Tényleg.Most már szabadon bulizhatunk!
És egy pacsit nyomtam Sel kezébe.Sel-el csak pár napja találkoztunk utoljára,úgyhogy nem is üdvözöltük rendesen egymást. Csak úgy mint mindig.Nekivágtunk mi 2en a városnak.Ismerem Londont mint a tenyeremet. Legalábbis azt a részét ahol Sel lakik.Besétáltunk a Macy’s-be és ezernyi ember látványa fogadott minket. Azt hittem kevesebben lesznek. Egyszer csak egy ismerős hang szólította meg  a fülemet:
-VAS HAPPENIN!
Én csak bámultam.Zayn Malik volt az. Szóhoz sem jutottam. Míg a többi ember ordított, beleértve Sel-t is,aki szintén nagy One Direction fan, és csak álltam és bámultam őt.Csak 3 „szó” kavargott a fejemben: úristen-dejó pasi-hol vagyok-.Később megláttam a többieket is Niall-t, Louis-t, Harry-t és Liam-et. De valahogy Zayn-en megakadt a szemem. Nagyon szeretem a One Directiont, de nem vagyok az az ordító, megszállott rajongó.Ez nem az én stílusom.Belekezdtek a One thing c. számukba. A tömeg csak úgy örjöngött. Már kb háromnegyed órája énekeltek, most éppen az I want c. számra tomboltunk. Mikor véget ért a random koncert, a tömeg eloszlott, de a fiúk felszívódtak.Gondolom nem akartak a sok sikoltozó csaj közé bemenni. Az túl veszélyes.Sőt,ÉLETVESZÉLYES.Sel meglátott egy üres padot,oda sikerült leülnünk.Megkérdeztem,hogy hozzak-e valami harapnivalót, rábólintott. Annyi ember volt minden étteremben,hogy csak a legfelső szinten lehetett helyet találni. Már éppen alkonyodott és gyönyörűen ki lehetett nézni a hatalmas üvegablakon,amin beláttam fél Londont.Varázslatos volt.A tömeg már lassan kezdett eloszlani,eltűntek az emberek. Már volt annyi hely,hogy lifttel menjek le a földszintre, mert már nem volt kedvem több 10 emeletet lépcsőzni.A lift üres volt. Beszálltam és megnyomtam a földszint gombot.Max 1-2 emeletet mehettem le,míg arra lettem figyelmes,hogy valaki kívülről megnyomja a lift gombját.Nem hittem a szememnek: Zayn Malik villámgyorsan besuhant a liftbe, szerencséjére a sok rajongó lány nem vette észre,hogy besurrant .
-Ilyen nincs ! Mindenhova közetnek.Egy perc nyugtom sincsen.
Próbáltam lazának és nyugisnak tűnni, és visszaválaszoltam:
-Nyugi és nem foglak üldözni!-mondam teljesen kiegyensúlyozottan,hogy lássa,hogy nem egy őrült rajongóval van dolga.
Erre elkezdett nevetni.
-Az jó lenne.Hányadikra mész?
-A földszintre-mondtam látszólag higgadtan, de belülről olyan voltam,mint egy visítozó tinilány.
-Oké,én is oda megyek.
Egyszer csak minden elsötétült, csak a liftben lévő aprócska elemre működő lámpa égett.
-Mi ez? Mi történt?
-Affene! Áramszünet.A legjobbkor.
Nincs valami „pót áram” vagy ilyesmi?-kérdeztem viccelődve
-Nem hiszem.Az áruház egy része átalakítás alatt áll. Nem hinném,hogy most lenne.-Zayn
-Szóval itt ragadtunk.
-Hát itt. Még a mobilom sincs itt a francba!
-Sajnos nekem se..Rámutattam a kezemben lévő 2 taco-ra.
-Nem vagy éhes?-kérdeztem
-Á, ne is mondd! Farkas éhes vagyok. Reggel óta nem ettem semmit.
-Tessék!
-Köszi, életmentő vagy!-mondta édes vigyorral az arcán.Szinte elolvadtam tőle,de igyekeztem,hogy a legkisebb jele se látszódjon.
-Ha majd befejezted a taco-t kérhetnék egy autogramot?-kérdeztem félénken.
-Hát persze. Akár többet is. Van időnk. Biztos beletelik 3-4 órába,míg megjavítják a vezetékeket. Kint hatalmas vihar támadt. Biztos ez lehet a gond.Van nálad toll?
-Igen az van!
-Gyere ide.
-Oké.Aláírt a kezemre. Mindig is egy Zayn Malik aláírásról álmodoztam, sőt vele egy liftben,kész mese volt. Imátkoztam,hogy ne csípjen meg senki. De hát nem is tudott volna,hiszen csak ketten voltunk.A kislámpa egész erősen világított,szóval láttuk egymást.
-Nagyon szép vagy!-mondta azzal a Zayn-es vigyorral az arcán.
-Azért annyira nem! De azért köszi.-mondtam vissza félénken.Szívem szerint azt válaszoltam volna,hogy „Neked sincs okod a panaszra”, ne azt már nem mertem.
-és Miújság a bandában? Hogy elüssük az időt…-mondtam
-Minden rendben van.Sokat hülyülünk.
-Igen, azt gondolom.
-És van barátod?-kérdezte komoly, de mosolygós arccal.
-Nincs. Jelenleg nincs.
-Pedig ilyen szép lánynak,mint te kellene lennie barátjának.
-Sajnos nincs.
-De most komolyan nagyon szép vagy. Talán életemben nem láttam ilyen gyönyőrű lányt,mint te.
-Zavarba hozol...-mondtam kissé félénken
-Ó,elnézést.-visszaválaszolt mosolyogva
Témát váltottam:
-a srácokkal jól ki jösz a bandából?
-Persze.Szinte ők a legjobb barátaim. És persze egyben a munkatársaim.Mindig ökörködünk.Vagy csajokat bámulunk, de ezt eddig nem tudta senki…azt hiszem…
-Nyugi tőlem nem tudja meg senki. Tudok titkot tartani. Ha olyan lennék, akkor rád akaszkodtam volna és addig ordítottam volna,hogy vegyél el. Mert sok rajongó ezt csinálja. De nyugi én nem ilyen vagyok.
-Megnyugtat a tudat,hogy még tudok lánnyal úgy beszélni,hogy az ne akarjon a feleségem lenni-nevetett
-Mondták már,hogy szép szemed van?-nem tudom miért, de valahogy kicsúszott a számon. Úgy látszik Zayn kisugárzása ezt hozza ki belőlem.
-Köszi.Neked is szép.
-De nem olyan szép,mint neked.
-Neked akkor is szebb-mondta az állát a magasba emelve.
-Veszekedni akarsz?-kérdeztem nevetve
-Én? Veled? Soha!Egyépként nem is kérdeztem. hogy hívnak?
-Katy.Katy Smith.
-Szép neved van .
-Olyan egyszerű.
-…és nagyszerű.
-Várj! Hadd találjam ki hány éves vagy! 18?
-Igen!Hogyan találtad ki?
-Mert tökéletes vagyok.-mondta viccesen.
-Nem is te lennél…
-Esetleg nincs egy tükröd?-vigyorgott
-Sajnálom,  de az életmentő csomagomat lent hagytam. Csak egy toll és egy l taco van nálam.
-Óh,kár!
-Jól nézel ki,ne idegeskedj!
-Jól nézek ki? Hm?-mondja kacérkodva
-Nem úgy, csak úgy hogy…..
-Tudom én ne magyarázkodj!Teljesen belém vagy esve! Nem kell tagadnod!
-Nem, én csak…-mondtam zavarodottan
-Csitt!- a mutatóujját a magasba tartotta.
-Vedd úgy,hogy nem mondtam semmit.-mondtam
-Még sose nem beszélgettem így lánnyal,ahogy veled! Pedig volt egypár barátnőm, de mégis más.-titokzatos szemekkel rám nézett és az ajkát harapdálta…

4 megjegyzés:

  1. A főszereplő lány neve ugyanaz mint az enyém angolul :D:P

    VálaszTörlés
  2. várom a kövit!!...ez iszonyatosan jó blog remélem hamar fogod hozni. profi vagy :)

    VálaszTörlés
  3. hol a 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. rész májusba cs 11 van!!!??

    VálaszTörlés