2012. augusztus 11., szombat

Második díjam:)

Mivel 9x kaptam ezt a díjat, így mind a hét személy kérdéseire válaszolok :)




1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1) 
1. Fociimádó vagyok :D
2. Egyszer  rossz buszra szálltam és  az anyuéknak kellett értem jönniük  >.<
3. Justin Biebert sohasem szerettem és nem is fogom szeretni :P
4. Kiskoromban nem voltam hajlandó köszönni senkinek, csak aranyosan rámosolyogtam az emberekre xD
5. Kiskoromban Barbie és Teleletabi (nem tudom hogy írják) rajongó voltam :D
6. Én egy szlovákiai magyar lány vagyok és nem szégyenlem :)
7. Nem tudok szlovákul :O
8. Van egy  Geronimo Stilton könyv gyűjteményem :)
9. Kiskoromban (kb. 4-5 éves koromban) a kedvenc együttesem a Dolly Roll a Hungária és a Beatles volt
10. Sosem hallgattam végig Justin Bieber- Baby c. számát :'D 
11. Minden vágyam egy tetoválás :)

2)

Mióta írsz illetve miért kezdtél el írni? 7 éves voltam, az első regényem A fagyi és a tulipán meséje volt. Fogalmam sincs hogy miért kezdtem el írni :D
Ki a legnagyobb példaképed? Talán Rihanna.
Ki az álompasid? Zayn Malik természetesen :D
Hogy képzeled el a jövődet? Egy vidéki villában fogok élni a férjemmel akit USA elnökének fognak megválasztani :D
Van kedvenc könyved? Ha igen, mi? Nincs. Régen a Twilight-sorozat volt, de már nem szeretem xD
Játszol hangszeren? El tudom játszani a boci boci tarkát zongorán :'D
Ha kifognád az aranyhalat, mi lenne a három kívánságod? 1. Eljussak Vegasba 2. Saját autómárka 3. legyen végtelen kívánság lehetőségem :P
Van kabalád, vagy ilyesmid? nincs :D
Mi a kedvenc számod(mmint zeneszám)? B.o.B. -So Good :D
Hány éves vagy? 15
Ha megtehetnéd visszatekernéd az időt, hogy megváltoztass valamit? Igen, de még mennyire :)


1. Kedvenc könyved? Nincs kedvencem :D Habár 5.-ben a János Vitéz az tetszett :D
2. Milyen zenéket hallgatsz? Pop, Rock, minden jöhet:D De a legközelebb az R'n'B áll a szívemhez :) Kivételes favorit az 1D :D
3. Mióta vagy Directioner? Március óta :D
4. Ki a kedvenced az 1Dből? Zayn :D
5. Sportolsz-e valamit? röplabda, foci
6. Van testvéred? Ha igen akkor fiú/lány? nincs, egyke vagyok :)
7. Mióta írsz blogot? április óta :D
8. Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz írni? nem tudom :)
9. Álom pasid?  Zayn Malik természetesen :D Ő az ideálom.
10. Kedvenc film? egyértelmű hogy a Másnaposok :'D
11. Van legjobb barátnőd? van :D



1. Hány éves vagy? 15
2. Mióta blogolsz? Április óta
3. Kikért rajongsz? 1D 
4. Kedvenc filmed címe? Másnaposok
5. Milyen téren szeretnél felnőttként elhelyezkedni? Még nem tudom :) 6. Gondolkodtál azon, hogy külföldön folytatod a suli után? Nem tudom, lehet :)
7. Mi volt e legőrültebb dolog, amit eddig csináltál? Egyszer felmásztam a tetőnkre :'D8. Milyen extrém sportot próbálnál ki? Bááándzsi dzsáááámping :D
 9. Cigizel és ha nem akkor eltudod képzelni, hogy valaha fogsz? Soha! :D 10. Kedvenc állatod? kutya, macska egyaránt :D
11. Mi az a dolog, amit halálod előtt biztosan megszeretnél tenni? (egyetlen dolog) Eljutni Vegasba :)



1.Mióta szereted a One Directiont? március óta .)
2.Mi a kedvenc színed? Lilaaa
3.Melyik sztár bőrébe bújnál bele? Rihanna :D
4.Ki a kedvenc 1D tagod? Zayn <3
5.Mióta írsz? 7 éves korom óta kb :D
6.Mi a kedvenc számod? B.o.B. - So Good :D
7.Ki a kedvenc énekesed?  Bruno Mars
8.Milyen színű a szemed? barna
9.Mióta szereted a One Directiont? -II-
10.Milyen posztereid vannak a szobád falán? nincs poszterem, nekem a srácok a szekrényem pihennek :)
11.Mit csinálsz szabadidődben? alszok :D



1.Tudod mi az a méta? nem :)
2.Szeretnél cserkész lenni? nem :)
3.Szeretsz síelni? nem :)
4.Mi a kedvenc elfoglaltságod? gépezés, röpi,foci,alvás :)
5.Melyik blogom tetszik jobban? i don't know :D
6.Miért kezdtél írni? fogalmam sincs :D
7.Szeretnél 1D koncertre menni?/Jó ez hülye kérdés/ ALAP <3
8.Szoktad olvasni a blogom? Még nem olvastam :)
9.Mit szólsz Zayn új hajához? Nagyon szexííí :D
10.Láttad már Zayn új tetoválását? Igen, az is tetszik :D #zap
11.Ki a kedvenc tagod? Zayn <3




1.Mióta írsz? 7 éves korom óta :D
2. Mi a kedvenc színed? Lilaa :D
3. Mi a legnagyobb hiba amit elkövettél valaha? sok van :S
4. Vannak fóbiád? Félsz valamitől? békák xD
5. Milyen posztereid vannak? (ha vannak) szekrényemen 1D poszterek :D
6. Mióta szereted az 1D-t? március óta :D
7. Ha lenne kívánságod mi lenne az? legyen milliónyi kívánságom :P
8. Mi a legnagyobb életcélod? De szeretnék gazdag lenni, egyszer libasültet enni :'D (József A.)
9. Mit szeretsz legjobban az írásban? hobbi szinten koptatom a billentyűt, szóval csak szórakoztat :D
10. Honnan jött az ötlet hogy blogot írsz? Láttam egy blogot és megtetszett :D
11. Hova szeretnél eljutni? Vegas :D




 Mennyi ideig tart amíg meg írsz egy részt ? Kb 1-2 nap :D Nem sietek sehova :D
 Kedvenc One Direction szám ? Sok van , talán a Moments :D
 Kedvenc énekes / énekesnő ? Énekes: Bruno Mars, Énekesnő:Rihanna :D
 Ha egy napra bele bújhatnál bármelyik híresség bőrébe ki lenne az ? Kiss Ádám :P
 Mi a legnagyobb álmod ? Eljutni Vegasba :D
 Melyik számot hallgattad utoljára ? Wiz Khlifa- When I'm gone :D
 Ki a példaképed ? jelenleg nincs :D


1.Miért kezdtél el blogot írni és mikor? pontosan nem tudom :D áprilisban talán :D
2. Miért keszted el a blogod? i don't know :D hobbiból :D
3. Hány éves vagy? 15
4. Mi a kedven állatod? kutya, macska
5. Mi a kedvenc városod? Vegas :D
6. Vers írás vagy történet írás? történet :D
7. Miért szeretted meg az 1Dt? fogalmam sincs :D cukik, jól énekelnek, ttehetségesek, jól néznek ki...
8. Az 1Dn kívül van más kedvenc tinisztárod? (pl.:Justin, Selena, Demi, Miley, Taylor) Wiz Khalifaaaa :D
9. Ki a legjobb barátod/barátnőd? titok :D
10. Mi a kedvenc idézeted és miért? "Az élet egy szerencsekerék, és rajtad áll, hogyan forgatod." -2Pac / kell magyaráznom? :D
11. Van twittered? Ha igen mi a neved ott?  @1dfanszandee




1.Hány éves vagy? 15
2.Van háziállatod? igen :D
3.Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd? Bruno Mars, Wiz Khalifa, Rihanna
4.Szoktál olvasni könyveket? neeem :D
5.Kedvenc évszakod? tél, nyár
6.Miért kezdtél el blogot írni? már egy párszor válaszoltam:D
7.Van testvéred? nincs :D
8. Kedvenc filmed? Másnaposok :D
9. Miért szereted a 1D-t? már egy párszor leírtam :)
10.Rózsaszín vagy kék? kék :D
11.Mi a horoszkópod? skorpió :D

3)


1. Van kedvenc könyved vagy filmed?
2. Mióta írsz?
3. Ha azt mondom 1D, milyen szó jut eszedbe elsőnek? 
4. Kedvenc kajád, piád? 
5. Van kedvenc sportod?
6. Kedvenc sportolód?
7. Az 1D-n kívül milyen zenét hallgatsz még?
8. Mi volt a legnagyobb hülyeség amit életedben csináltál? 
9. Van háziállatod?
10. Van ideálod, példaképed? 
11. Miért szeretsz blogot írni? :)

4)

http://1d-fanfichungary.blogspot.hu               Patricia
http://csita-dream-world.blogspot.hu             Csitaa
http://wonderfullifeisx.blogspot.hu/               *ErEr*
http://1dand5stories.blogspot.hu/                   1D Idiots
http://im-stronger.blogspot.hu                         Ritaa


Köszönöm szépen hogy gondoltatok rám és hogy nekem is ajánlottátok a díjat :D
Szandee ×



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése